00492531
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Ulič 96, Ulič, 06767, SVK
52013260
LINDAX, s.r.o.
Hviezdoslavova 927/25, Nové Zámky, 94002, SVK
Kŕmna surovina.
Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok.
Tovar, Služba
|
1. Kŕmna surovina.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Použitie: Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok (repkový extrahovaný šrot). |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Obsah živín v g.kg-1suš.: | |
| Sušina | 880 |
| N-látky | 342 |
| Hrubá vláknina | 121 |
| Tuk | 80 |
| Popol | 70,59 |
| BNLV | 360,9 |
| ME – prež. (MJ.kg-1 suš.) | 11,17 |
| BE (MJ.kg-1 suš.) | 19,13 |
| Špecifiká: | požadujeme aby produkt NEOBSAHOVAL geneticky modifikované organizmy |
| Špecifiká: | potvrdenie, že auto predtým neviezlo geneticky modifikované organizmy |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 2. Požaduje sa predložiť opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| 3. Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok musí byť v súlade s opisným formulárom - variantné riešenie nebude akceptované z dôvodu, že hovädzí dobytok je nastavený podľa hore uvedenej kŕmnej suroviny. |
| 4. Kŕmne suroviny môže predávať – dávať ponuku na verejné obstarávanie iba subjekt, ktorý je registrovaný na ÚKSUPe ako výrobca alebo sprostredkovateľ predaja kŕmnych surovín. |
| 5. Všetky dokumenty týkajúce sa tejto zákazky: opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy, doložiť proces výroby produktu, potvrdenie o registrácií na ÚKSUPe, požiadavka na čerstvosť: deň nakládky – deň výroby, referencie s poľ. podnikov a skúsenosti s použitím daného produktu (min. 3 poľ.podniky) je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
| 6. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
| 6.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
| 6.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
| 6.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
| 6.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
| 6.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
| 6.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
| 7. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
| 7.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
| 7.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| 7.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
| 7.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
| 7.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
| 7.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
| 7.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
| 7.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
| 7.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
| 7.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
04.11.2020 07:00 — 11.11.2020 14:00
25,00 t
6 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2020 13:58
29.10.2020 14:00
29.10.2020 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.10.2020 18:18 - Vstupná ponuka | 6 500,00 | € | Cena bez DPH |
| 28.10.2020 18:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 500,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: