37834240
Služby mesta Piešťany
Valová 1919/44, Piešťany, 92101, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
stravné lístky, stravné poukážky, zabezpečenie stravovania, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Stravné poukážky budú dodané v listinnej podobe. |
Stravné poukážky musia obsahovať ochranné prvky. |
Dodanie stravných poukážok musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 Zákonníka práce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej "papierovej" stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 34530 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | kalendárny rok a dobu platnosti a označenie jedálny kupón |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | číselný a čiarový kód |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Objednávka na dodanie stravných poukážok bude zadávaná elektronicky - online. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohovú platbu. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ riadne a včas do 3 pracovných dní od podania objednávky priamo do sídla objednávateľa. |
Dodávateľ je počas platnosti zmluvy povinný zabezpečiť akceptáciu stravných poukážok vo väčšine (90 %) reštauračných zariadeniach a obchodoch s potravinami v Piešťanoch. Naši zamestnanci vykonávajú práce vo vonkajšom prostredí (zeleň, komunikácie, ihriská, osvetlenie atď.) a podľa aktuálnych potrieb sa nachádzajú v rôznych častiach mesta, preto je dôležité, aby sa mohli naobedovať čo najbližšie k miestu výkonu práce. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa e-mailom, poštou alebo osobne objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok v eurách, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok a to: províziu dodávateľa, balenie, poistenie, dane, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu stravnej poukážky, cenu za dopravu a všetky ostatné náklady potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky. |
Výška poplatku za poskytnuté služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na tri desatinné miesta. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ, je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou stravných lístkov. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota stravného lístka. |
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Splatnosť faktúry je 21 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Objednávateľ požaduje celkovú cenu na každej faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre: 1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných poukážok, 2. cena poplatku za poskytnutie služby, 3. DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby. |
V prípade,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné lístky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa vrátenia. |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v tejto zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, pre ktoré je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť a vyhotoviť dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, bez ohľadu na skutočne odobraté množstvo stravných lístkov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť kontaktnej osobe minimálne dve referencie od iných objednávateľov, ktorí ročne odoberú minimálne 10.000 stravných poukážok. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, od 1.12.2020 do 1.12.2021 |
Názov | Upresnenie |
Balenie | v obálkach podľa objednávateľom vopred zadaného počtu stravných lístkov v obálke (20 ks, 21 ks) |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | podľa potreby, spravidla mesačne |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne tri mesiace po doručení objednávateľovi |
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravné poukážky | na účet objednávateľa do 31 kalendárnych dní od obdržania stravných poukážok |
Valová 1919/44, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.12.2020 00:01 — 30.11.2021 23:59
34 524,00 4 Eur/1 ks
138 096,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2020 11:56
30.10.2020 11:52
30.10.2020 12:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2020 12:52 - Vstupná ponuka | 138 096,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2020 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 138 095,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: