• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 11:52
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 12:45

Detail zákazky Z202027464

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 11:52
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 12:45

Základné údaje

Z202027464

OF-224182

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5053684

Objednávateľ

37834240

Služby mesta Piešťany

Valová 1919/44, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok

stravné lístky, stravné poukážky, zabezpečenie stravovania, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
Funkcia
Stravné poukážky budú dodané v listinnej podobe.
Stravné poukážky musia obsahovať ochranné prvky.
Dodanie stravných poukážok musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 Zákonníka práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej "papierovej" stravnej poukážky EUR 4,00
Predpokladané množstvo stravných poukážok ks 34530
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať kalendárny rok a dobu platnosti a označenie jedálny kupón
Stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať číselný a čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné poukážky.
Objednávka na dodanie stravných poukážok bude zadávaná elektronicky - online.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohovú platbu.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ riadne a včas do 3 pracovných dní od podania objednávky priamo do sídla objednávateľa.
Dodávateľ je počas platnosti zmluvy povinný zabezpečiť akceptáciu stravných poukážok vo väčšine (90 %) reštauračných zariadeniach a obchodoch s potravinami v Piešťanoch. Naši zamestnanci vykonávajú práce vo vonkajšom prostredí (zeleň, komunikácie, ihriská, osvetlenie atď.) a podľa aktuálnych potrieb sa nachádzajú v rôznych častiach mesta, preto je dôležité, aby sa mohli naobedovať čo najbližšie k miestu výkonu práce.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa e-mailom, poštou alebo osobne objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok v eurách, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok a to: províziu dodávateľa, balenie, poistenie, dane, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu stravnej poukážky, cenu za dopravu a všetky ostatné náklady potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky.
Výška poplatku za poskytnuté služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na tri desatinné miesta.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ, je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou stravných lístkov.
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota stravného lístka.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Splatnosť faktúry je 21 dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ požaduje celkovú cenu na každej faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre: 1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných poukážok, 2. cena poplatku za poskytnutie služby, 3. DPH z ceny poplatku za poskytnutie služby.
V prípade,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v  zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné lístky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa vrátenia.
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v tejto zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, pre ktoré je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť a vyhotoviť dodávateľovi negatívnu referenciu.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, bez ohľadu na skutočne odobraté množstvo stravných lístkov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť kontaktnej osobe minimálne dve referencie od iných objednávateľov, ktorí ročne odoberú minimálne 10.000 stravných poukážok.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, od 1.12.2020 do 1.12.2021
Názov Upresnenie
Balenie v obálkach podľa objednávateľom vopred zadaného počtu stravných lístkov v obálke (20 ks, 21 ks)
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok podľa potreby, spravidla mesačne
Doba platnosti stravných poukážok minimálne tri mesiace po doručení objednávateľovi
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa do 31 kalendárnych dní od obdržania stravných poukážok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Valová 1919/44, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.12.2020 00:01 — 30.11.2021 23:59

34 524,00 4 Eur/1 ks

138 096,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 11:56

30.10.2020 11:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2020 12:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2020 12:52 - Vstupná ponuka 138 096,00 € Cena s DPH
26.10.2020 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka 138 095,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS