• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 10:30

Detail zákazky Z202027408

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 10:30

Základné údaje

Z202027408

OF-222900

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5056192

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

36426041

PC SEMA, s.r.o.

Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do tlačiarní

toner, atrament, tonerové náplne, atramentové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 30192320-0 - Pásky do tlačiarní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery do tlačiarní
Funkcia
1. Predmetom zákazky je dodanie originálnych (nových, nerepasovaných ani iným spôsobom upravovaných alebo renovovaných) tonerov do tlačiarní, atramentových kaziet  a pások do tlačiarní a optických valcov v originálnom balení. Súčasťou predmetu Dohody je aj doprava tovaru na odberné miesta Objednávateľa a  zabezpečenie ekologickej likvidácie použitých tonerov a obalov.
2. Tonery spĺňajú ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.
3. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
4. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
5. Odberné miesta Objednávateľa: Bratislava (3x), Trnava, Nové Zámky, Nitra, Trenčín, Žilina, Banská Bystrica (2x), Martin, Poprad, Prešov, Košice.
6. Tonery musia byť vyrobené priamo výrobcom periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP 12A - Q2612A ks 3
Páska Epson LQ800 - C13S015633 ks 1
Toner Panasonic KX-FA83E ks 2
Valec Panasonic KX-FA84E ks 1
Atramentová kazeta HP 343 - C8766EE ks 1
Atramentová kazeta HP 338 - C8765EE ks 1
Toner HP 35A - CB435A ks 1
Toner HP 36A - CB436A ks 12
Toner HP 125A - CB540A ks 6
Toner HP 125A - CB541A ks 5
Toner HP 125A - CB542A ks 5
Toner HP 125A - CB543A ks 5
Toner HP 05A - CE505A ks 3
Toner Lexmark E360d - E360H11A ks 1
Toner HP 78A - CE278A ks 20
Toner Lexmark E350d - E250A11E ks 1
Páska Epson LQ590 - S015337 ks 3
Toner Brother TN-3280 ks 2
Toner HP 55X - CE255X ks 3
Toner HP 128A - CE320A ks 1
Toner HP 128A - CE321A ks 1
Toner HP 128A - CE322A ks 1
Toner HP 128A - CE323A ks 1
Valec Brother DR-3280 ks 1
Valec Lexmark E360d - E260X22G ks 1
Valec Lexmark E350d - E250X22G ks 1
Toner Panasonic KX-FAT411 ks 10
Valec Panasonic KX-FAD412 ks 5
Toner HP 80X - CF280X ks 40
Toner HP 90A - CE390A ks 20
Toner HP 507X - CE400X ks 6
Toner HP 507A - CE401A ks 5
Toner HP 507A - CE402A ks 5
Toner HP 507A - CE403A ks 5
Toner HP 825A - CB390A ks 8
Toner HP 824A - CB381A ks 4
Toner HP 824A - CB382A ks 4
Toner HP 824A - CB383A ks 4
Valec HP 824A - CB384A ks 5
Valec HP 824A - CB385A ks 3
Valec HP 824A - CB386A ks 3
Valec HP 824A - CB387A ks 3
Toner HP 126A - CE310A ks 10
Toner HP 126A - CE311A ks 8
Toner HP 126A - CE312A ks 8
Toner HP 126A - CE313A ks 8
Toner Lexmark 502H - 50F0HA0 ks 5
Valec Lexmark 500Z - 50F0ZA0 ks 2
Toner Kyocera TK-1140 - 1T02ML0NLC ks 1
Prenosová obrazová súprava pre zariadenie HP Color LaserJet CM6040 MFP - CB463A ks 2
Súprava fotocitlivej natav. jedn. pre zariadenie HP Color LaserJet CM6040 MFP - CB458A ks 2
Súprava valčekov pre zariadenie HP Color LaserJet CM6040 MFP - CB459A ks 2
Súprava podávača dokumentov pre zariadenie HP Color LaserJet CM6040 MFP - CE487A ks 2
Toner Brother - TN-2005 ks 1
Valec Brother - DR-2005 ks 1
Valec HP 126A - CE314A ks 3
Toner Panasonic - KX-FAT472X ks 10
Valec Panasonic - KX-FAD473X ks 4
Toner SAMSUNG - MLT-D111S ks 1
Toner HP 201X - CF400X ks 15
Toner HP 201X - CF401X ks 5
Toner HP 201X - CF402X ks 5
Toner HP 201X - CF403X ks 5
Atrament. kazeta HP 302XL - F6U68AE ks 2
Atrament. kazeta HP 302XL - F6U67AE ks 2
Toner HP 85A - CE285A ks 1
Toner Lexmark 502X - 50F2X0E ks 5
Toner HP 203X - CF540X ks 5
Toner HP 203X - CF541X ks 4
Toner HP 203X - CF542X ks 4
Toner HP 203X - CF543X ks 4
Toner Canon CRG-728 ks 3
Toner Lexmark CS410dn - 70C2HK0 - čierny ks 20
Toner Lexmark CS410dn - 70C2HC0  - azúrový ks 10
Toner Lexmark CS410dn - 70C2HM0 - purpurový ks 10
Toner Lexmark CS410dn - 70C2HY0 - žltý ks 10
Valec Lexmark CS410dn - 70C0P00 - čierny ks 3
Valec Lexmark CS410dn - 70C0Z50 - farebný ks 3
Odpadová nádoba Lexmark CS410dn - C540X75G ks 3
Toner OKI ES8433dn - 46443120 - čierny ks 5
Toner OKI ES8433dn - 46443119 - azúrový ks 4
Toner OKI ES8433dn - 46443118 - purpurový ks 4
Toner OKI ES8433dn - 46443117 - žltý ks 4
Valec OKI ES8433dn - 46443116 - čierny ks 2
Valec OKI ES8433dn - 46443115 - azúrový ks 2
Valec OKI ES8433dn - 46443114 - purpurový ks 2
Valec OKI ES8433dn - 46443113 - žltý ks 2
Pásová jednotka OKI ES8433dn - 44846204 ks 1
Zapekacia jednotka OKI ES8433dn - 44848805 ks 1
Toner Lexmark CX725de - 84C2HKE - čierny ks 6
Toner Lexmark CX725de - 84C2HCE - azúrový ks 5
Toner Lexmark CX725de - 84C2HME - purpurový ks 5
Toner Lexmark CX725de - 84C2HYE - žltý ks 5
Valec Lexmark CX725de - 74C0Z10 - čierny ks 2
Valec Lexmark CX725de - 74C0Z50 - farebný CMY ks 2
Odpadová nádoba Lexmark CX725de - 74C0W00 ks 2
Toner OKI B432dn - 45807111 - čierny ks 10
Valec OKI B432dn - 44574302 - čierny ks 5
Toner Lexmark CS720de - 74C2HK0 - čierny ks 15
Toner Lexmark CS720de  74C2SC0 - azúrový ks 10
Toner Lexmark CS720de - 74C2SM0 - purpurový ks 10
Toner Lexmark CS720de - 74C2SY0 - žltý ks 10
Valec Lexmark CS720de - 74C0ZK0 - čierny ks 5
Valec Lexmark CS720de - 74C0ZV0 - farebný CMY ks 5
Odpadová nádoba pre zariadenie Lexmark CS720de - 74C0W00 ks 5
Toner Lexmark MS421dn - 56F2X00 - čierny ks 15
Valec Lexmark MS421dn - 56F0Z00 - čierny ks 10
Toner Lexmark CX921de --86C0HK0 - čierny ks 5
Toner Lexmark CX921de - 76C0HC0 - azúrový ks 4
Toner Lexmark CX921de - 76C0HM0 - purpurový ks 4
Toner Lexmark CX921de - 76C0HY0 - žltý ks 4
Valec Lexmark CX921de - 76C0PK0 - čierny ks 2
Valec Lexmark CX921de - 76C0PV0 - farebný CMY ks 2
Odpadová nádoba Lexmark CX921de - 54G0W00 ks 2
Zošívacie náboje Lexmark CX921de - 25A0013 bal 1
Atramentová kazeta HP 934XL - C2P23AE - čierna ks 5
Atramentová kazeta HP 935XL - C2P24AE - azúrová ks 4
Atramentová kazeta HP 935XL - C2P25AE - purpurová ks 4
Atramentová kazeta HP 935XL - C2P26AE - žltá ks 4
Toner HP 26A - CF226A ks 2
Toner HP 207X - W2210X ks 4
Toner HP 207X - W2211X ks 2
Toner HP 207X - W2212X ks 2
Toner HP 207X - W2213X ks 2
Toner HP 415X - W2030X ks 4
Toner HP 415X - W2031X ks 2
Toner HP 415X - W2032X ks 2
Toner HP 415X - W2033X ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Dohoda") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi originálne (nové, nerecyklované ani iným spôsobom upravované alebo renovované) tonery do tlačiarní v originálnom balení, atramentové kazety a pásky do tlačiarní v originálnom balení, optické valce v originálnom balení (ďalej len "toner", "originálny toner" alebo "tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky, tejto Dohody pre pracoviská Objednávateľa (Odberné miesta Objednávateľa), previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru
pokračovanie 1.1 a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to za podmienok uvedených v tejto Dohode. Súčasťou predmetu Dohody je aj doprava tovaru na odberné miesta Objednávateľa a zabezpečenie ekologickej likvidácie použitých tonerov a obalov.
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od výzvy Objednávateľa bezplatne odobrať od objednávateľa použité tonery a obaly z tonerov a súčasne Dodávateľ zabezpečí ekologickú likvidáciu prázdnych tonerov a obalov z dodaných tonerov v zmysle zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
1.3 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto Dohody Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v Cenovej tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady, poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky a náklady súvisiace s ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalov počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
1.4 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Dohody. Predmet Dohody bude v priebehu platnosti Dohody realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb Objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Dohode, ktorými sú zmluvné strany viazané.
1.5 Dodávky tovaru budú realizované na základe priebežných objednávok po dobu platnosti Dohody, v predpokladanom množstve uvedenom v Technickej špecifikácii tovaru. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
pokračovanie 1.5 V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto Dohody. V prípade, že budú objednané vyššie množstvá  MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nesmie celková cena za dodávku tovaru prekročiť celkový maximálny finančný limit plnenia (Maximálna výška zdrojov Objednávateľa).
1.6 Tovar podľa tejto Dohody bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Odberné miesta Objednávateľa).
pokračovanie 1.6 Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok.
1.7 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru, ktorý zároveň bude plne kompatibilný so zariadením Objednávateľa a Objednávateľ je oprávnený objednať si u Dodávateľa takýto ekvivalentný druh tovaru. Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Dohody a Objednávateľ bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený
pokračovanie 1.7 v Cenovej tabuľke aktuálneho cenníka Dodávateľa s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Dohody nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Dohody.
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem platných pre predmet Dohody a danú oblasť.
1.9 Počas plnenia predmetu Dohody bude Dodávateľ na požiadanie informovať Ojednávateľa o postupe pri plnení predmetu Dohody a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie.
2. Doba platnosti Dohody
2.1 Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto Dohody automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
2.2 Zmluvný vzťah založený touto Dohodou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť:
a) písomnou dohodou zmluvných strán,
b) odstúpením od Dohody z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto Dohode. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Dohody druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Dohody, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta.
3. Kúpna cena a platobné podmienky
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto Dohody.
3.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto Dohody) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie obalov a použitých tonerov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi.
pokračovanie 3.2 Dodávateľ garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Dohody, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto Dohode nedohodnú inak.
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra.  Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
pokračovanie 3.3 Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa cenovej tabuľky, ktorú má k dispozícii Objednávateľ, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má
pokračovanie 3.4 Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.5 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
3.6 V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
4. Miesto dodania a dodacie podmienky
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk Objednávateľa (odberné miesta Objednávateľa). Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 24 hodín od uzatvorenia Dohody miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - odberné miesta Objednávateľa). Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.
4.2 Dodávateľ je povinný dodať tovar do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa podľa bodu 1.6 tejto Dohody. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
4.3 Záväzok Dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke Objednávateľa.
4.4 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady.
4.5 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa bodu 4.2 tejto Dohody má Objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovar u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa.
4.6 Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Dohody.
5. Záruka a zodpovednosť za vady
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Dohody a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
5.2 Tonerové náplne musia byť nové originály, vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach , neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcom príslušných zariadení . Nesmú byť repasované ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalentné náhrady, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
5.3 Tonerové a atramentové náplne musia byť originálne, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner alebo optický valec. Tonerové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.
5.4 Dodávaný tovar musí mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologramy).
5.5 Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
5.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto Dohody.
5.7 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru.
5.8 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich Objednávateľ zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
5.9 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
5.10 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom v odbernom mieste Objednávateľa. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na Objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
5.11 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 5.10 tohto článku Dohody.
5.12 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 4 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi.
5.13 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 5.12 tohto článku Dohody, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 33,- € za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovar u iného Dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností.
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem.
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Dohody. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Dohode.
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Dohody, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto Dohody), zodpovedajúcej kvality od iného Dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Dohody odstúpiť.
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Dohode nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto Dohody akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto Dohody.
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Dohody prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Dohody.
6.7 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Dohody.
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Dohody.
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Dohoda týka.
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Dohody so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar.
6.11 Nedodržanie uvedených osobitných ustanovení na plnenie bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky.
7. Záverečné ustanovenia
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto Dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
pokračovanie 7.1 podľa tejto Dohody a nižšou cenou. Ak Dodávateľ nie je schopný dodať Tovar za takúto cenu alebo nedodá Tovar za takto zistenú cenu, Objednávateľ je oprávnený skončiť platnosť Dohody výpoveďou s jednomesačnou výpovednou dobou, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, kedy bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
7.2 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Dohody tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Dohody postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
8. Objednávateľ po uzavretí Dohody
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa na prevzatie tovaru a kontaktami na osobu oprávnenú ohľadne objednávok a komunikácie.
8.2 Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacenenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.3 tejto Dohody.
9. Dodávateľ po uzatvorení Dohody
9.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Dohody.
9.2 Oznámi Objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto Dohody.
9.3 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
9.4 Doručí Objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby do troch (3) pracovných dní od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9.5 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Dohody zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia Dohody) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
9.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia. Vzorka plnenia musí byť doručená Objednávateľovi na adresu jeho sídla do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Dohody.
9.7 Ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
9.8 Dodávateľ na požiadanie preukáže Objednávateľovi oprávnenie na ekologickú likvidáciu použitých tonerov a obalov, a to predložením úradne overenej kópie súhlasu na skladovanie a ekologickú likvidáciu škodlivých nebezpečných odpadov na základe § 7 zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch, resp. predložením zmluvy so subjektom s rovnakým oprávnením. V takom prípade predávajúci okrem zmluvy predloží aj overenú kópiu oprávnenia tohto subjektu, resp. vyhlásenie o recyklácii tlačových kaziet aktuálne ku dňu podpisu tejto rámcovej dohody.
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Dohody riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami plnenia sú pracoviská objednávateľa podľa Zoznamu určených odberných miest - miesta plnenia., Slovenská republika

12

1,00 súbor

62 067,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.10.2020 10:07

02.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 619
 36
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 00:02 - Vstupná ponuka 62 067,50 € Cena bez DPH
02.11.2020 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 62 067,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS