• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 10:40

Detail zákazky Z202027386

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 10:40

Základné údaje

Z202027386

OF-223990

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050476

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz, zhodnotenie odpadov.

Odber, odvoz, zhodnotenie odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zhodnotenie odpadov.
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a zhodnotenie) odpadov kategórie KOMUNÁLNE ODPADY (ODPADY Z DOMÁCNOSTÍ A PODOBNÉ ODPADY Z OBCHODU, PRIEMYSLU A INŠTITÚCIÍ) VRÁTANE ICH ZLOŽIEK Z TRIEDENÉHO ZBERU č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov pozostáva z odobratia a naloženia mechanizačnými prostriedkami dodávateľa (odberateľa) z rôznych jám, nádrží, odlučovačov, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia odpadov.
Súvisiace činnosti pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného odpadu
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie odpadov.
Predpokladané množstvá jednotlivých druhov odpadov určených na zhodnotenie / zneškodnenie počas účinnosti tejto zmluvy sú uvedené nižšie. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev, ktoré bude deklarovať vystavením objednávok na jednotlivé druhy odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 20 01 01 - papier a lepenka kg 1800
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 20 01 40 - kovy kg 2000
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 20 01 39 - plasty kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váženie Dodávateľ služby zabezpečí zváženie odpadu na svoje náklady
Nakládka Nakládku zabezpečí dodávateľ v meste Levice premiestnením odpadu svojimi mechanizačnými prostriedkami, vlastnými silami do svojich prepravných vozidiel.
Počet/frekvencia Jednorázová služba
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu.
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto rámcovej dohody udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti a plnil zmluvu v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Plnenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude realizované len na základe písomnej čiastkovej výzvy - objednávky/objednávok (ďalej len "objednávka") vystavenej objednávateľom na poskytnutie služby v súlade s podmienkami a v medziach zmluvy a jej zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa takejto objednávky a za ostatných podmienok uvedených v zmluve.
Za objednávateľa bude vystavovať objednávky oprávnený zástupca organizačných zložiek objednávateľa, ktorý bude oprávnený a zodpovedný za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr 7 dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby.
Lehota pre poskytnutie plnenia na základe objednávky nebude kratšia ako 7dní alebo podľa dohody zmluvných strán primeraná povahe plnení, ktoré budú predmetom objednávky.
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi  presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením.
Požaduje sa, aby dodávateľ v prípade prepravy odpadov na zhodnocovanie/zneškodňovanie vo vratných obaloch objednávateľa vrátil vyprázdnené vratné obaly objednávateľovi v najbližšom možnom termíne a najneskôr do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy.
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa  budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 0,05 t je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom.
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade OO vážny lístok o odobratom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu; v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu  a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Kritériom je najnižšia cena.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok .
Miesto odberu odpadu: Levice

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

30.10.2020 10:50 — 13.11.2020 09:25

3 900,00 kg

300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 09:28

29.10.2020 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 12:21 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena s DPH
28.10.2020 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS