30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31365213
ARGUSS, s.r.o.
Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK
Odber, odvoz, zhodnotenie odpadov.
Odber, odvoz, zhodnotenie odpadov
Služba
1. Odber, odvoz, zhodnotenie odpadov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a zhodnotenie) odpadov kategórie KOMUNÁLNE ODPADY (ODPADY Z DOMÁCNOSTÍ A PODOBNÉ ODPADY Z OBCHODU, PRIEMYSLU A INŠTITÚCIÍ) VRÁTANE ICH ZLOŽIEK Z TRIEDENÉHO ZBERU č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov pozostáva z odobratia a naloženia mechanizačnými prostriedkami dodávateľa (odberateľa) z rôznych jám, nádrží, odlučovačov, skladov, kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov, preloženia do vlastných prepravných obalov dodávateľa (odberateľa), naloženia na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia odpadov. |
Súvisiace činnosti pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného odpadu |
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie odpadov. |
Predpokladané množstvá jednotlivých druhov odpadov určených na zhodnotenie / zneškodnenie počas účinnosti tejto zmluvy sú uvedené nižšie. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev, ktoré bude deklarovať vystavením objednávok na jednotlivé druhy odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 20 01 01 - papier a lepenka | kg | 1800 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 20 01 40 - kovy | kg | 2000 | ||
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 20 01 39 - plasty | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie | Dodávateľ služby zabezpečí zváženie odpadu na svoje náklady |
Nakládka | Nakládku zabezpečí dodávateľ v meste Levice premiestnením odpadu svojimi mechanizačnými prostriedkami, vlastnými silami do svojich prepravných vozidiel. |
Počet/frekvencia | Jednorázová služba |
Názov |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis za poskytnutie služby podľa tejto zmluvy na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kilogram príslušného druhu odpadu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto rámcovej dohody udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti a plnil zmluvu v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby. |
Plnenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude realizované len na základe písomnej čiastkovej výzvy - objednávky/objednávok (ďalej len "objednávka") vystavenej objednávateľom na poskytnutie služby v súlade s podmienkami a v medziach zmluvy a jej zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa takejto objednávky a za ostatných podmienok uvedených v zmluve. |
Za objednávateľa bude vystavovať objednávky oprávnený zástupca organizačných zložiek objednávateľa, ktorý bude oprávnený a zodpovedný za plnenie a realizáciu objednávok na strane objednávateľa. Objednávku doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr 7 dní pred požadovaným termínom poskytnutia služby. |
Lehota pre poskytnutie plnenia na základe objednávky nebude kratšia ako 7dní alebo podľa dohody zmluvných strán primeraná povahe plnení, ktoré budú predmetom objednávky. |
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil objednávateľovi presný termín plnenia a spôsob prepravy odpadov najneskôr 7 pracovných dní pred plnením. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v prípade prepravy odpadov na zhodnocovanie/zneškodňovanie vo vratných obaloch objednávateľa vrátil vyprázdnené vratné obaly objednávateľovi v najbližšom možnom termíne a najneskôr do 30 pracovných dní od ukončenia prepravy. |
Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. V prípade malých množstiev odpadov do 0,05 t je možné vážny lístok nahradiť potvrdením o deklarovanej hmotnosti odobratého odpadu, ktoré bude písomne potvrdené objednávateľom. |
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade OO vážny lístok o odobratom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu; v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Kritériom je najnižšia cena. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok . |
Miesto odberu odpadu: Levice |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
30.10.2020 10:50 — 13.11.2020 09:25
3 900,00 kg
300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2020 09:28
29.10.2020 09:50
29.10.2020 10:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2020 12:21 - Vstupná ponuka | 300,00 | € | Cena s DPH |
28.10.2020 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: