• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 09:50

Detail zákazky Z202027368

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 09:50

Základné údaje

Z202027368

OF-224721

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050460

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

IT, IKT, hardware, počítačové vybavenie

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebook - podporné vybavenie na prácu k projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 1
1. Notebook - procesor CPU PassMark 6492
1. Notebook - RAM GB 8
1. Notebook  - SSD GB 512
1. Notebook - uhlopriečka displeja " 17,3
1. Notebook - grafická karta GPU PassMark G3D 936
1. Notebook - grafická karta GB 2
2. Redukcia HDMI na VGA ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook 17,3" FHD 1920x1080px, Matný IPS LED LCD,RAM min. 8GB, SSD min. 512GB, grafická karta vyhradená (nezdieľaná) min. 2GB, WiFi/BT/USB 2.0/USB 3.1/LAN /HDMI/DVD RW. Referenčný produkt: HP 470 G7 (8MH45EA)
1. Notebook – RAM min. 8 GB (1x8) DDR4
1. Notebook – SSD min. 512 GB
1. Notebook – grafická karta min. GPU PassMark 936 na www.videocardbenchmark.net
1. Notebook – rozlíšenie Full HD, (1920x1080), matný
1. Notebook – CPU min. CPU Mark 6492 (PassMark) na www.cpubenchmark.net
1. Notebook – porty/sloty/pripojenia/vstupné zariadenia USB 2.0 min. 1x, USB 3.1 min. 2x, HDMI min 1x, LAN (RJ45) 10/100/1000, WiFi 802.11ax, Bluetooth, čítačka pamäťových kariet, webová kamera, audio výstup/vstup, optická mechanika DVDRW,
1. Notebook – porty/sloty/pripojenia/vstupné zariadenia klávesnica (SK) s numerickou časťou podsvietená
1. Notebook – operačný systém MS Windows 10 (64-bit)
1. Notebook – záruka min. 2 roky
2. Redukcia HDMI na VGA HDMI (male), VGA (female)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom obstarávania je len tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, nevystavovaný a nepredvádzaný, v originálnom balení od výrobcu.
HW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez rozšírenia alebo úpravy dodávateľom.
SW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez úpravy dodávateľom.
Príslušenstvo (vrátane SW) a periférie musia byť plne kompatibilné s tovarom, ku ktorému sú obstarávané.
Ekvivalentný tovar k uvedeným referenčným modelom musí mať rovnaké alebo lepšie charakteristiky.
Dodávateľ predloží kompletnú a podrobnú špecifikáciu tovaru, vrátane jeho komponent, na odsúhlasenie objednávateľovi vopred. Táto špecifikácia musí byť aj súčasťou sprievodnej dokumentácie dodávky.
Akékoľvek zmeny, zásahy alebo modifikácie musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené (e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy) dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: • preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, • v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
• nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu, pričom zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, nezrovnalostí v dodávke alebo nekompletnej zásielky, neprevziať alebo vrátiť zásielku.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a podmienok jej plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri závade podliehajúcej záruke) alebo výmena tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia závady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa vystaviť faktúru s uvedením jednotkových cien s DPH a bez DPH
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Katedra krajinného plánovania a pozemkových úprav , FZKI, Hospodárska 7, Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.11.2020 08:00 — 18.11.2020 14:00

1,00 ks

879,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 08:45

29.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 19:02 - Vstupná ponuka 879,00 € Cena s DPH
28.10.2020 19:02 - Najvýhodnejšia ponuka 879,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS