• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 09:50

Detail zákazky Z202027359

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 09:50

Základné údaje

Z202027359

OF-224548

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050452

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena dielov vrátane servisu kvapalinového chromatografu HPLC

náhradné diely, servis,

  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výmena  dielov vrátane servisu kvapalinového chromatografu HPLC
Funkcia
1. Výmena opotrebovaných dielov  vrátane realizácie  servisu  a upgrade software na kvapalinovom chromatografe  HPLC .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Originálny náhradný diel: Sedlo do automatického dávkovača ku LC Agilent ks 1
2. Originálny náhradný diel: Tesnenie rotora do automatického dávkovača LC Agilent ks 1
3. Originálny náhradný diel: Krátke spojovacie kapiláry s koncovkami do LC Agilent ks 2
4. Originálny náhradný diel: Dávkovacia ihla do automatického dávkovača LC Agilent ks 1
5. Originálny náhradný diel: Zachytávač olejových výparov k vákuovej pumpe k LC Agilent ks 1
6.Originálny náhradný diel: Tesnenia piestov do HPLC pumpy, 2ks/bal bal 1
7. Upgrade software, licencia ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. V rámci servisu sa požaduje zabezpečiť: dodávka originálnych náhradných dielov, výmena náhradných dielov, odskúšanie, upgrade software na kvapalinovom chromatografe Agilent Technologies a vyhotovenie záznamu o vykonanom servisnom zásahu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.2.prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne),
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, servis, údržba, prípadne iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania.
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
9. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť záznam o vykonanom servisnom zásahu, potvrdený zástupcom objednávateľa.
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

06.11.2020 08:00 — 26.11.2020 15:00

1,00 súbor

1 296,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 08:37

29.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 552
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 11:32 - Vstupná ponuka 1 296,00 € Cena s DPH
28.10.2020 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 1 296,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS