• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 09:25

Detail zákazky Z202027351

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 09:25

Základné údaje

Z202027351

OF-224292

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050436

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske a školské potreby

kancelárske potreby, školské potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30195920-7 - Magnetické tabule
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske a školské potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kvalitná záznamová kniha s obálkou z tvrdého kartónu, 100-listová. Formát A4 ks 30
2.  Poštové obálky DL samolepiace 1000 ks bal 1
3.  Lepiaca tyčinka 40g ks 5
4.  Diár Nebrasca týždenný modrý, rok 2021 ks 15
5. Stolový kalendár Slovensko stĺpcové ks 15
6. Keramická tabuľa na stojane 150 x 120 cm ks 3
7. Keramická tabuľa na stojane 200 x 120 cm ks 3
8. Poštové obálky C5 samolepiace, 1000ks bal 1
9.  Poštové obálky C6 samolepiace, 1000 ks bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
6,7: Robustný oceľový stojan s otočnými kolieskami (predné kolieska sú s brzdou), umožňujúci výškové nastavenie tabule v štyroch polohách. Stojan je vhodný k rozmeru tabule 150 x 120 cm, vtedy stačí bez pridanej poistky. K rozmeru tabule 200 x 120 cm je vhodný s poistkou. " vyžaduje sa
6,7: Poistný nadstavec na horné upevnenie tabule k rozmeru 200 x 120 cm vyžaduje sa
6,7: Tabule kvalitnej konštrukcie s tvrdým a oteruvzdorným povrchom (vhodné pre školy) orámované hliníkovým rámom povrchovo upraveným prírodným eloxom so zaoblenými plastovými rohmi sivej farby – konštrukcia štandard. Keramický povrch je vypaľovaný pri 810 °C, odolný proti poškriabaniu a chemikáliám. Praktická je možnosť použitia magnetov. vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Zákazka bude rozúčtovaná na 2 samostatné faktúry a dodaná na 2 miesta v rámci Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

02.11.2020 08:00 — 20.11.2020 11:00

1,00 sada

2 030,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.10.2020 08:26

29.10.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2020 09:09 - Vstupná ponuka 2 030,00 € Cena bez DPH
27.10.2020 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS