• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.10.2020 08:03

Detail zákazky Z202027339

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.10.2020 08:03

Základné údaje

Z202027339

OF-224492

zrušená

Objednávateľ

00317331

Mesto Ilava

Mierové námestie 16/31, Ilava, 01901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skládka odpadov na zneškodňovanie komunálnych odpadov kategórie "O"

Zneškodnenie, komunálne odpady, ostatné odpady, skládka odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skládka odpadov na zneškodňovanie komunálnych odpadov kategórie "O"
Funkcia
Zneškodnenie všetkých komunálnych druhov odpadov kategórie "O" na skládke odpadov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
200203 iné biologicky nerozložiteľné odpady tona 0 30
200301 Zmesový komunálny odpad tona 0 1600
200307 Objemný odpad tona 0 360
200308 Drobný stavebný odpad tona 0 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Skládka odpadov pre mesto Ilava
Názov Upresnenie
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie skládky odpadov na zneškodňovanie všetkých druhov komunálnych odpadov zaradených podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z.. ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov v znení neskorších predpisov do kategórie O (ostatné odpady) skupiny 20. Zneškodňovanie sa bude vykonávať činnosťou D1 - Uloženie do zeme alebo na povrchu zeme v súlade so Zákonom NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ zabezpečí zber a prepravu komunálnych druhov odpadov na skládku odpadov vlastnými dopravným prostriedkami alebo prostredníctvom tretej osoby, ktorá vykonáva túto činnosť pre obstarávateľa.
Cena je konečná a obsahuje všetky náklady vynaložené na zneškodňovanie odpadov. Navrhovaná cena uchádzačom ak je platcom dane z pridanej hodnoty, navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná zmluvná cena bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH- navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.Ak uchádzač nie je platcom DPH uvedie navrhovanú cenu celkom ale súčasne upozorní na túto skutočnosť. Určená zmluvná cena uchádzačom je maximálna. Dané kritérium tvorí 40 % z obstarávacej ceny predmetu zákazky
Náklady verejného obstarávateľa na dopravu všetkých druhov komunálnych odpadov sa zaratúvajú do celkovej ceny predmetu zákazky Dané kritérium tvorí 60 % z obstarávacej ceny predmetu zákazky. Náklady na dopravu odpadov sa určujú ako časové kritérium
Od víťaza verejného obstarávania sa požaduje len zneškodnenie komunálnych druhov odpadov na skládke odpadov činnosťou D1.
Zneškodňovanie musí byť riešené v súlade so zákonmi SR a v súlade s predpismi EÚ. Uchádzač musí predložiť platné povolenia na zneškodňovanie odpadov vydané príslušným orgánom odpadového hospodárstva.
Podmienkou je aby skládka bola k dispozícií každý pracovný deň a na požiadanie aj v sobotu, prípadne po vzájomnej dohode aj vo sviatok.
Vyúčtovanie formou faktúry sa bude vykonávať vždy raz mesačne na základe vystavených vážnych lístkov.
Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 14 dní odo dňa vystavenia dodávateľom.
Celková cena sa môže v dôsledku zmeny úrovne vytriedenia komunálneho odpadu a zmeny nariadenia vlády č. 330/2018 Z. z. meniť.
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú max na 2 roky.
Uchádzač predkladá iba jednu ponuku a iba na celý predmet zákazky. Predmet zákazky nie je možné rozdeliť na časti
Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky, pričom sa mu nepovoľuje predložiť variantné riešenia vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. Ak bude súčasťou ponuky variantné riešenie, nebude zaradené do vyhodnotenia a bude označené akoby nebolo predložené.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 16/31, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 08:11 — 31.12.2022 00:00

2,00 rok

200 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 09:28

30.10.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 223
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS