• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202027327

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202027327

OF-224545

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5058656

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

50254081

Fidelity Trade s.r.o.

Kornela Mahra 3, Trnava, 91708, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu

kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný, zmesi tukov a olejov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a odpad podľa katalógového čísla 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky 19 08 09 (vyčistenie cisternou) - objem/12 mesiacov t 60
Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 01 08 - objem/12 mesiacov t 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky - kat. číslo 190809 (vyčistenie cisternou)
- počet , frekvencia min. 53 čistení/rok, min. 1x za týždeň
- zber zber u Objednávateľa vyčistením odlučovačov tukov cisternou s vlastným nasávacím zariadením Dodávateľ, vykonávaný z odlučovačov (lapačov) tukov pracovníkom Objednávateľa
- počet odlučovačov 2 ks, hĺbka lapačov tukov je 3,00 m.
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad – kat. číslo 20 01 08
- počet, frekvencia min. 159 vývozov/rok, min. 3x/týžden
- zber zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi
- nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Objednávateľ
Nádoby na zber (kontajnery) typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca 50l, 60l, max. 120l na jednorazové alebo opakované použitie
- počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb, minimálny počet je 35 ks
- kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu, s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“
- ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady
- pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner
Vozidlo na odvoz s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“ v zmysle príl. VIII, kapit. II ods.3 nar. Komisie(ES) č. 142/2009
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy:
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu.
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET.
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Zabezpečenie plnenia Zmluvy:
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia.
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady.
d) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z
e) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky, 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 07:00 — 31.12.2021 15:00

310,00 t

14 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 08:18

03.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2020 07:26 - Vstupná ponuka 14 800,00 € Cena s DPH
03.11.2020 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 14 793,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS