• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 10:40

Detail zákazky Z202027314

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 10:40

Základné údaje

Z202027314

OF-224351

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050448

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

Mydlo, toaletný papier, prací prášok, krém na ruky, pasta na umývanie rúk piesková, krém na obuv, servítka papierová, drôtenka kovová, hubka na riad

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 39291000-8 - Prací spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 39812200-9 - Leštidlá na obuv

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čistič rúk - pasta Efekt PROFESIONÁL 500g ks 50
Drôtenka kovová na riad 100 g ks 520
Hubka na riad/špongia gastro rozmer 15,5x7x4,5 cm ks 500
Krém na ruky v tube 100ml ks 800
Mydlo tekuté 5L ks 200
Mydlo toaletné 100g ks 7000
Papier toaletný min. 50 metrov/kotúčik ks 19000
Prací prášok univerzál min. 7kg/balenie ks 110
Priemyselné utierky v rolke - papierové, min. návin 140m/ 500 útržkov, 3-vrstvové, min. šírka 25 cm rolka 50
Servítka papierová biela 33x33 cm, 500ks/bal bal. 80
Utierky skladané ZZ zelené min. 200ks/bal, 24x12xcm bal 260
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier toaletný 50m musí mať navinutú dĺžku na rolke min. 50 metrov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch v čase od 7:30 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo emailom.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

16.11.2020 08:20 — 30.11.2020 13:30

1,00 zákazka

7 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 08:34

29.10.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 547
 59
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2020 09:43 - Vstupná ponuka 7 299,98 € Cena s DPH
29.10.2020 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 7 297,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS