• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2020 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 16:10

Detail zákazky Z202027168

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2020 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 16:10

Základné údaje

Z202027168

OF-224401

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5046849

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43845851

ROAD SK, s.r.o.

Horný Hričov 483, Horný Hričov, 01342, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup oceľovej viazacej pásky

páska, pás, oceľová

  • 44316000-8 - Železiarsky tovar
  • 44530000-4 - Upínadlá/spony
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup oceľovej viazacej pásky
Funkcia
Dodávka v roliach maximálne 25 kg v balenie
Previazanie a zabezpečenie materiálu, jeho paletizácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Páska oceľová 20x0,5 mm kg 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šírka /hrúbka 20 x 0,5 mm
vysoký stupeň pevnosti
tepelná stálosť
hladký povrch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky ostatné náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na dopravu.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou
Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom; Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi; v takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Nedodanie položky sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky,vrátane dopravy
Interval opakovaných plnení priebežného dodania materiálu dohodneme na základe telefonického dohovoru.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra je splatná do 30 dní dňa doručenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

04.11.2020 14:20 — 20.11.2020 14:20

3 900,00 kg

3 989,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2020 14:26

28.10.2020 14:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2020 14:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2020 22:46 - Vstupná ponuka 3 988,99 € Cena s DPH
26.10.2020 22:14 - Najvýhodnejšia ponuka 3 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS