37920413
Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín
Soblahovská 65, Trenčín, 91250, SVK
47240351
PATROL SLOVAKIA, s. r. o.
Lamač 6766, Bratislava, 84103, SVK
Strážna služba
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektov, informovanie
Služba
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre dva objekty objednávateľa na na zaistenie bezpečnosti zamestnancov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objekt č. 1 - Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 12 mesiacov | osobohodina | 5240,5 | ||
Objekt č. 1 - Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu | osoba | 1 | ||
Objekt č. 2 - Predpokladaný počet hodín poskytovania služby za 12 mesiacov | osobohodina | 747 | ||
Objekt č. 2 - Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt č. 1 Poskytovanie strážnej a informačnej služby v období: August - Apríl | denne v čase od 05,45 do 22,15 hod |
Objekt č. 1 Poskytovanie strážnej a informačnej služby v období: Máj - Júl | denne v čase od 07,00 do 15,00 hod |
Objekt č. 2 Poskytovanie strážnej a informačnej služby v období: Jún - September ( podľa uvedenia objektu do prevádzky pričom počet hodín poskytovania strážnej služby pre daný objekt nepresiahne pomernú časť za jeden rok) | denne v čase od 20,30 do 5,30 hod |
Názov |
Miesto poskytovania služby sú dva objekty v správe Objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - Od 01.12.2020 do 30.11.2021. |
Strážna služba bude zabezpečovaná formou fyzickej ochrany všetkých vnútorných aj vonkajších priestorov objednávateľa, vrátane budov, dvora, pozemkov a parkovísk, príslušenstva pozostávajúceho z oplotenia, rekreačného bazéna, plaveckého bazéna, tobogánov, ihrísk a vonkajších úprav, formou stráženia obchádzkovej služby s využívaním existujúcich zabezpečovacích systémov. |
Súčasťou výkonu strážnej služby je aj sledovanie pohybu motorových vozidiel a dopravných prostriedkov, upozorňovanie na dodržiavanie predpisov v súlade so zákonom č.8/2009 Z.z. o cestnej premávke v znení neskorších predpisov, dodržiavanie dopravného značenia, sledovanie nesprávneho parkovania a nepovoleného státia v areáli objednávateľa. |
Strážna služba bude vykonávaná statickou formou na vrátnici v kombinácii s pravidelnými obchôdzkami po vnútorných a vonkajších priestoroch objednávateľa v dvojhodinových intervaloch, ktorá bude zameraná na kontrolu neporušenosti objektov a pohybu nepovolených osôb. |
V dohodnutom čase bude strážna služba vykonávať aj funkciu informátora. |
Výkon strážnej služby sa požaduje v jednotnom odeve – uniforme, s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
Na základe usmernenia objednávateľa, strážna služba nakladá s kľúčmi od určených objektov a zabezpečuje uzamykanie, kontrolu objektov s dôrazom na ich neporušenosť a kontrolu pohybu nepovolaných osôb. |
Strážna služba vedie o priebehu služby denné písomné záznamy a hlásenia o priebehu služby a jej výkone, kde zaznamenáva všetky mimoriadne udalosti, prípady narušenia bezpečnosti a všetky zistené nedostatky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nahliadať do denných písomných záznamov, prípadne požiadať o vydanie kópie záznamu o priebehu služby a jej výkone. |
Objednávateľ požaduje zabezpečenie výkonu strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Strážna služba zabezpečuje dodržiavanie zákazu fajčenia v celom areáli objednávateľa. |
Strážna služba počas výkonu zabezpečuje udržiavanie čistoty a poriadku vnútorných aj vonkajších priestorov objednávateľa. |
Strážna služba zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č.121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje povolením na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov v rozsahu strážna služba a technická služba. |
Dodávateľ najneskôr 3 dni pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb,ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname. |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby v rozsahu podľa zadania objednávateľa a v štruktúre cena za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH (cena za osobohodinu). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi licenciu na prevádzkovanie strážnej služby (úradne overenú, nie staršiu ako 3 mesiace), ktorá bude zohľadňovať jej neoddeliteľnú prílohu. (postačuje scan). |
Dodávateľ je povinný si zabezpečiť zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú Dodávateľom Objednávateľovi a tretím osobám v súvislosti s činnosťou vykonávanou podľa tejto Zmluvy alebo s ňou súvisiacou, a to do 10 dní odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť táto Zmluva na poistnú sumu minimálne vo výške 100.000 € pre každý jednotlivý prípad. Dodávateľ je povinný toto poistenie udržiavať a financovať počas celej doby trvania tejto Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že má uzavreté toto poistenie v požadovanej minimálnej výške a to do 10 dní odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť táto Zmluva. (predloží objednávateľovi kópiu poistnej zmluvy alebo poistky). |
Cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa nevyhnutné na riadny výkon služby. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
Fakturácia za poskytnuté služby bude mesačne na základe vystavených faktúr za daný počet dní výkonu služby/za počet hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Objednávateľ služby neposkytuje preddavok ani zálohu na úhradu faktúr. |
Prílohou faktúry je súpis prehľadu hodín vykonaného plnenia Dodávateľom. V prípade, že súpis nezodpovedá Dodávateľom skutočne odpracovaným hodinám je Objednávateľ oprávnený Dodávateľovi vrátiť opravený súpis a faktúru za účelom jej úpravy. |
Podkladom pre úhradu ceny za vykonanie diela je riadne vystavená faktúra Dodávateľa doručená Objednávateľovi. Na účely tejto Zmluvy sa za riadne vystavenú faktúru považuje faktúra, ktorá obsahuje všetky náležitosti vyžadované všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, má povinnosť uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ berie na vedomie, že vzhľadom k aktuálnej situácii COVID-19 a vyhlásených opatrení môže počas trvania Zmluvy dôjsť k obmedzeniu otvorenia niektorého z objektov podľa tohto zadania Objednávateľa, resp. obmedzenia prevádzky niektorého z objektov podľa tohto zadania Objednávateľa, ktoré môže mať za následok neobjednanie požadovaných služieb. To zn., že Objednávateľ nie je povinný uhradiť spôsobenú škodu vyplývajúcu z porušenia zmluvných povinností a ušlý zisk Dodávateľa. |
Dodávateľ si teda nebude uplatňovať voči Objednávateľovi žiadne sankcie za objednanie vyššieho alebo nižšieho množstva poskytnutých služieb ako je uvedené v tomto zadaní objednávateľa, resp. uvedené v Zmluve. |
Objekt č. 1 - Zimný štadión Pavla Demitru, Považská 34, 911 01 Trenčín, Objekt č. 2 - Letné kúpalisko na ostrove v Trenčíne, Ostrov, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.12.2020 00:00 — 30.11.2021 23:59
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
57 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2020 13:49
28.10.2020 09:00
28.10.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2020 13:58 - Vstupná ponuka | 56 761,50 | € | Cena s DPH |
27.10.2020 17:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 14,39 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: