• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2020 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 13:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 13:30

Detail zákazky Z202027140

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2020 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 13:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 13:30

Základné údaje

Z202027140

OF-224534

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043963

Objednávateľ

00165387

Národné centrum zdravotníckych informácií

Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

50087487

O2 Business Services, a. s.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SMS GATEWAY

SMS, GATEWAY

  • 64212100-6 - Služby krátkych textových správ (SMS)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SMS GATEWAY
Funkcia
1. zriadenie a prevádzkovanie služby na hromadné odosielanie SMS tzv. SMS Gateway v nižšie uvedenej špecifikácii
2. podpora protokolov SMPP a RestFul services
3. hromadné posielanie (niekoľko sto tisíc denne)
4. priepustnosť odosielaných správ 30 SMS / sec
5. zrýchlené (autentifikačné) správy prioritizované technológiou
6. správy s diakritikou (aj dlhé SMS) s podporou kódovania GSM 03.38, Latin1, 8-bit, UCS2
7. personalizácia SMS správ (nastavenie rôzneho odosielateľa v textovom alebo numerickom tvare pre každú poslanú správu)
8. možnosť posielanie spätnej SMS s prestupom cez API do informačného systému verejného obstarávateľa
9. prístup dodávateľa k denne aktualizovanej MNP – databáze prenesených čísel
10. vyžadovaná komunikácia s dodávateľom služby cez IPsec
11. SLA dostupnosti služby minimálne 99,5%
12. zákaznícka podpora bude zabezpečená telefonicky, mailom v režime 24/7/365
13. predpokladana lehota plnenia 5 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu
14. Obchodný model s mesačnou fakturáciou len za skutočne odoslané SMS. Verejný obstarávateľ nekupuje žiaden kredit vopred.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zriaďovací poplatok služby na hromadné odosielanie SMS tzv. SMS Gateway krát 1
Mesačný poplatok za prevádzkovanie služby na hromadné odosielanie SMS tzv. SMS Gateway mesiac 5
Zriadenie virtuálneho čísla pre obojstrannú komunikáciu v SK, v prípade potreby pre personalizáciu SMS správ - bod 7 vyššie. krát 1
Mesačná prevádzka virtuálenho čísla v SK v prípade potreby pre personalizáciu SMS správ - bod 7 vyššie. mesiac 5
Cena SMS odoslaných vrámci SR KS 2 952 000
Cena SMS odoslaných vrámci EÚ (mimo SR) KS 272 000
Cena SMS odoslaných mimo EÚ a SR KS 27 770
Prístup dodávateľa k denne aktualizovanej MNP – databáze prenesených čísel mesačne 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, vrátane  jednotkových cien SMS. Verejný obstarávateľ pripúšťa aj naceneniu nulových položiek, v prípade že hodnota danej služby je už započítaná v celkovej službe.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie osobitných požiadaviek na dodávku služby pre plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Verejný obstarávateľ uzavrie s dodávateľom rámcovú dohodu. Vyžaduje fakturáciu len skutočne odoslaných SMS.
Rámcová zmluva bude uzatvorená po dobu 5 mesiacov, alebo vyčerpania finančného limitu.
Začatie poskytovania služby sa požaduje do 3 dní od účinnosti zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky (práva) voči Objednávateľovi vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky voči Objednávateľovi na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, je podľa ust. § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Začatie poskytovania služby sa požaduje do 3 dní od účinnosti zmluvy.
Navrhnutá hodnota Začatie poskytovania služby sa požaduje do 7-10 dní od účinnosti zmluvy.

Dobrý deň, Poskytovanie služby 3 dni od účinnosti zmluvy sú velmi krátky čas. 3 dni na konfiguráciu je veĺmi málo. Ďakujem

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, vrátane  jednotkových cien SMS. Verejný obstarávateľ pripúšťa aj naceneniu nulových položiek, v prípade že hodnota danej služby je už započítaná v celkovej službe.
Navrhnutá hodnota Prosím o jasnú špecifikáciu, kedy sa predpokladá uzavretie zmluvy s úspešným dodávateľom.

Potrebujeme vedieť naslednosť uzavretia zmluvného vzťahu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazatská 26, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

5

1,00 celok

131 040,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2020 12:29

27.10.2020 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 72
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2020 12:36 - Vstupná ponuka 106 680,00 € Cena s DPH
27.10.2020 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 106 519,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS