• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 11:05
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 12:25

Detail zákazky Z202027129

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.10.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 11:05
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 12:25

Základné údaje

Z202027129

OF-224504

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050392

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier JUMBO, papierové utierky na ruky, dezinfekčné prostriedky, čistiace prostriedky, pracovné kalendáre

toaletný papier, papierové utierky na ruky, dezinfekčné prostriedky, čistiace prostriedky, pracovné kalendáre

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. toaletný papier JUMBO, papierové utierky, čistiace prostriedky, kancelárske potreby, dezinfekčné prostriedky
Funkcia
toaletný papier JUMBO, papierové utierky, čistiace prostriedky, pracovné kalendáre, dezinfekčné prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toaletný papier JUMBO, biely, dvojvrstvový, priemer 19 cm, 12 ks/bal,  alebo ekvivalent bal 6
2. Papierové uteráky skladané ZZ 2-vrstvové KAMIKO na ruky, biele, rozmery 25x23 cm, 20 bal./kart., alebo ekvivalent kartón 15
3. Dezinfekčný roztok na ruky s alkoholom 5 litrov ks 3
4. Domestos WC - tekutý, dezinfekčný a čistiaci prostriedok, 750 ml, alebo ekvivalent ks 10
5. Pulirapid na hrdzu a vodný kameň, 750 ml , alebo ekvivalent ks 8
6. Ajax-univerzálny čistiaci prostriedok pomaranč, citrón, 1 liter alebo ekvivalent ks 25
7. Hubky na riad 10 ks, (rozmery 80x55x28 cm) bal 5
8. Latexové rukavice STARLING pre domácnosť s velúrom z flokovanej bavlny vo vnútri a protišmykovou úpravou v dlani a na prstoch, veľkosť L, Cerva alebo ekvivalent ks 10
9. Pracovný veľký stolový kalendár na rok 2021, týždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením, formát 300x120 mm ks 56
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje, aby parametre ekvivalentu boli totožné s originálom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

05.11.2020 11:07 — 11.11.2020 11:08

9,00 položka

714,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.10.2020 11:18

29.10.2020 11:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 11:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1009
 72
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.10.2020 11:37 - Vstupná ponuka 714,00 € Cena s DPH
29.10.2020 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 690,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS