• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 09:36

Detail zákazky Z202027094

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 09:36

Základné údaje

Z202027094

OF-223378

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5058658

Objednávateľ

36064041

Kancelária verejného ochrancu práv

Grösslingová 2461/35, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zostava notebook + externý monitor + dokovacia stanica + taška

notebook, prenosný počítač, monitor, dokovacia stanica, klávesnica, myš, taška na notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 33195100-4 - Monitory
  • 34931100-3 - Dokovacie zariadenia
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zostava
Funkcia
Jedna zostava pozostáva z notebooku, externého monitora, dokovacej stanice, externej počítačovej klávesnice, myši a tašky na notebook.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet zostáv ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
** Notebook - minimálne požiadavky
Modelová rada Biznis (profesionálna modelová rada notebookov)
Prevedenie počítača prenosný počítač - notebook
CPU Benchmark min. 6490 bodov (min. intel i5 alebo AMD Ryzen 5 poslednej alebo posledných 2 generácií)
Videocard benchmark min. 1050 bodov
Uhlopriečka displeja min 14"
Operačná pamäť požadovaná min 8 GB, optimálne 16 GB
Pevný disk min 128 GB, optimálne 250 GB - prevedenie SSD
Operačný systém Microsoft Windows 10 Pro alebo ekvivalent
Požadovaný modul TPM (z angl. „Trusted Platform Module“) – modul / mikročip podporujúci rozšírené funkcie zabezpečenia, ako je napríklad šifrovanie jednotiek BitLocker a pod.
Požadovaný digitálny výstup (grafika) HDMI
Rozlíšenie displeja min. 1920 x 1080 px, optimálne 2560 × 1440 px
Prevedenie displeja 16:9, dotyková obrazovka nie je vyžadovaná
Typ displeja IPS
Minimálne požadované porty USB USB 3.x, USB-C
Bluetooth áno, vyžadované
WiFi požadované, 802.11 b/g/n/ac
Sieťové pripojenie Gigabit Ethernet (na notebooku alebo v rámci dokovacej stanice)
Klávesnica notebooku SK, podsvietená
Integrovaná web kamera áno, min HD720p
** Externý monitor - minimálne požiadavky
Požadované Kompatibilita s dodávaným notebookom, kancelársky monitor
Uhlopriečka min 21,5"
Prevedenie displeja 16:9
Rozlíšenie min Full HD 1920×1080 px
Typ displeja IPS
Podpora vstupov/výstupov vyžaduje sa kompatibilné a bezproblémovo prepojenie s dodávaným notebookom, typ prepojenia s notebookom ( (HDMI, Display port a pod.) nie je predpísaný
Možnosť nastavenia výšky áno
Možnosť natáčania v horizontálnom i vertikálnom smere áno
Trieda energetickej účinnosti min. A
** Dokovacia stanica - minimálne požiadavky áno
Požadované vlastnosti Kompatibilita s príslušným notebookom a externým monitorom (príp. ako integrovaný modul v externom monitore)
Požadované vlastnosti - pokr. pre minimalizovanie rizika možnej nekompatibility sa odporúča rovnaký výrobca ako výrobca dodávaného notebooku
Rozširujúce konektory min. HDMI, USB 3.0, USB-C, RJ-45, 3,5 mm jack
** Klávesnica - minimálne požiadavky
Požadované vlastnosti externá klávesnica k notebooku pre používanie s dokovacou stanicou a externým monitorom
prevedenie kancelárska klávesnica so slovenskou lokalizáciou klávesov obsahujúca aj explicitnú numerickú časť
Pripojenie klávesnice káblom; požadovaná kompatibilita na pripojenie k notebooku resp. dokovacej stanici
** Myš - minimálne požiadavky
Požadované vlastnosti Kancelárska myš, môže byť ako súčasť setu spoločne s externou klávesnicou
Pripojenie myši káblom a/alebo bezdrôtové; požadovaná kompatibilita na pripojenie k notebooku resp. dokovacej stanici.
Počet tlačidiel min. 2 so stredovým otočným kolieskom s nakláňaním do strán
Technológia optická myš
** Taška na notebook - minimálne požiadavky
Požadované vlastnosti taška musí byť rozmerovo vhodná pre dodávaný notebook, taška z nepremokavého materiálu, polstrovaná priehradka pre notebook, preferovaná tmavá farba
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodávku nových, doposiaľ nepoužívaných tovarov v originálnom balení od výrobcu, nie repasované, používané, vystavované alebo testované.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky na 3. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zmluvy elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa predložil:
- podrobnú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, minimálne v rozsahu typ a značka a porovnanie parametrov s technickou špecifikáciou zákazky (viď nižšie)
- ceny bez DPH, DPH (%, EUR), ceny s DPH - vrátane jednotkových cien
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou položkovite (t.j. ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru). Nepredloženie tohto porovnania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ dodá tovary v súlade s akceptovanou cenovou a technickou špecifikáciou Objednávateľa v zmysle predchádzajúceho bodu.
Tovar má byť určený na slovenský trh, k tovaru je potrebné dodať pri odovzdávaní sprievodnú dokumentáciu a príručku.
Vyžaduje sa dodanie rovnakých (značka, typ, model) zostáv  (všetkých 36 ks)
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje dodanie tovarov kompletne, pričom sa neumožňuje čiastkové plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 222/2004 Z. z.) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z.. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Fakturácia bude v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného oboma zmluvnými stranami. V prípade omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom predmetu zmluvy, a to za každý deň omeškania.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a/alebo jej súčasťou nebude dodací list, riadne potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry plynúť po doručení opravenej alebo doplnenej faktúry. Súčasťou faktúry je aj príloha vo forme dokladu potvrdzujúceho prevzatie služby.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame).
Dodávateľ predloží elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kontaktnú osobu/zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy v rozsahu min. meno a priezvisko, telefonický a emailový kontakt.
V prípade, že dodaný tovar nebude zodpovedať vystavenej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán.
Faktúra musí okrem údajov o tovare obsahovať aj počet a druh licencie na operačný systém.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní min. 36 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom
Doba nahlasovania vád dodávateľovi je v pracovných dňoch v čase od 9:00 h. do 16:00 h. Za týmto účelom dodávateľ poskytne informácie o spôsobe nahlásenia vady a kontaktné údaje na nahlasovanie vád.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvy má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie majú prednosť pred ustanoveniami v obchodných podmienkach elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 35, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2020 11:00 — 10.12.2020 16:00

1,00 celý predmet zákazky

60 940,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 09:32

02.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 866
 329
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2020 15:23 - Vstupná ponuka 60 939,60 € Cena s DPH
02.11.2020 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 60 933,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS