• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 12:15

Detail zákazky Z202027040

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 12:15

Základné údaje

Z202027040

OF-224400

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5053626

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

36541443

TOMLUX, s.r.o.

Viničná 8, Nové Zámky, 940 64, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vianočné osvetlenie - výzdoby na stĺpy verejného osvetlenia

Vianoce, osvetlenie, reťaz, žiarovka, svetlo

  • 31500000-1 - Osvetľovacie zariadenia a elektrické žiarovky
  • 31522000-1 - Svetlá na vianočný stromček
  • 31527200-8 - Vonkajšie svetlá
  • 31531000-7 - Žiarovky
  • 39298500-2 - Ozdoby
  • 39298600-3 - Žiarovky (svietidlá)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vianočné osvetlenie - výzdoby na stĺpy verejného osvetlenia
Funkcia
Vianočná výzdoba na stĺp verejného osvetlenia, vrátane uchytávacích prvkov na stožiar VO a pripojovacieho kábla. Vyhotovenie ako 2 x 3D 5-cípa hviezda s rozmerom väčšej hviezdy min. 130 x 130 x 10 cm a menšej hviezdy min. 100 x 100 x 6 cm.
Jeden kus výrobku je tvorený 2 x 3D 5-cípou hviezdou s technickou špecifikáciou a rozmermi uvedenými v tomto opisnom formulári.
Príklady možnej vzájomnej polohy hviezd sú uvedené v obrázkovej prílohe v tomto opisnom formulári.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 67
Rozmer - väčšia hviezda cm 130 x 130 x 10
Rozmer - menšia hviezda cm 100 x 100 x 6
Teplota chromatickosti LED svetelných zdrojov K 2700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál - hviezda (okrem svetelných reťazí): hliníková konštrukcia s UV stabilným náterom (v zlatých odtieňoch farieb)   alebo   biomateriál do vonkajšieho prostredia (odolný voči UV žiareniu, plesniam a vonkajším vplyvom)
Svetelná reťaz vo hviezde: LED, teplobiela, s flash efektom, (pomalé jemné preblikávanie - efekt trblietania)
Napájanie: z 230VAC siete, vrátane napájacieho zdroja
Pripojenie: vrátane konektoru min. IP67
Použitie: exteriér
Uchytenie: na stĺp verejného osvetlenia
Úchyty: vrátane kovových úchytov na stĺp verejného osvetlenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Uchádzač vo svojej ponuke naceňuje 67 kusov výrobkov. Jeden kus výrobku je tvorený 2 x 3D 5-cípou hviezdou s technickou špecifikáciou a rozmermi uvedenými v tomto opisnom formulári. Verejný obstarávateľ bude na základe tejto rámcovej dohody vystavovať čiastkové objednávky. Z toho dôvodu je úspešný uchádzač povinný doručiť verejnému obstarávateľovi cenovú kalkuláciu (t.j. prepočet na jednotkovú cenu) v lehote do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia tejto Rámcovej dohody.
2. Miesto dodania: Bratislava (sklad verejného obstarávateľa).
3. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohové platby.
4. Dodanie tovaru je do 10 dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky.
5. Tovar sa považuje za dodaný okamihom jeho prevzatia objednávateľom a podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Týmto okamihom nadobúda objednávateľ vlastnícke právo k tovaru a zároveň na neho prechádza nebezpečenstvo škody na tovare. Objednávateľ je oprávnený odoprieť prevzatie tovaru v prípade, že má tovar vady alebo tovar nespĺňa technickú špecifikáciu.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar bude odovzdaný bez vád a bez zaťaženia akýmkoľvek právom tretej osoby.
7. Dodávateľ zodpovedá za vadu, ktorú má tovar v okamihu jeho dodania Objednávateľovi, aj keď sa vada stane zjavnou až po tomto čase. Dodávateľ zodpovedá takisto za akúkoľvek vadu, ktorá vznikne po dobe uvedenej v predchádzajúcej vete, ak je spôsobená porušením jeho zmluvných a/alebo zákonných povinností.
8. Dodávateľ zodpovedá za kompletnosť, kvalitu a množstvo dodaného tovaru podľa tejto rámcovej dohody a podľa čiastkových objednávok.
9. Záručná doba začína plynúť odo dňa podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami.
10. Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním každej vady, na ktorú sa záruka alebo zodpovednosť Dodávateľa vzťahuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 12 hodín po jej oznámení Objednávateľom a odstrániť ju v nasledovných lehotách:
(i) do 3 dní odo dňa jej oznámenia Objednávateľom v prípade odstrániteľnej vady, ktorú je možné odstrániť v mieste skladu Objednávateľa,
(ii) v prípade odstrániteľnej vady, ktorú nie je možné odstrániť v mieste skladu Objednávateľa, je Dodávateľ povinný bezodplatne dodať Objednávateľovi do 5 dní odo dňa oznámenia vady tovaru náhradný tovar bez vád, ktorý je zhodný s tovarom podľa technickej špecifikácie. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi tento náhradný tovar na dobu nevyhnutnú na odstránenie vady tovaru. Po odstránení vady tovaru a jeho vrátení Objednávateľovi je Objednávateľ povinný bez zbytočného odkladu vrátiť náhradný tovar Dodávateľovi na náklady Dodávateľa.
(iii) v prípade neodstrániteľnej vady tovaru je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 5 dní odo dňa uplatnenia reklamácie nový tovar rovnakej špecifikácie.
11. Dodávateľ je oprávnený v každom prípade výskytu vady odstrániť vadu v určených lehotách výmenou - dodaním nového tovaru s rovnakou špecifikáciou a bez vád.
12. V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru podľa tejto rámcovej dohody a podľa čiastkových objednávok je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2,5 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania s dodaním tovaru.
13. Ak Dodávateľ nezačne s odstraňovaním vady v lehote podľa bodu 10 tejto rámcovej dohody, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania za každú vadu samostatne. Ak Dodávateľ neodstráni vadu tovaru v lehote podľa bodu 10 podbod (i) tejto rámcovej dohody, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania s odstránením vady tovaru, a to za každú vadu samostatne.
14. Ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 10 podbod (ii) a (iii)  tejto rámcovej dohody nedodá Objednávateľovi náhradný tovar, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania s dodaním náhradného tovaru.
15. Zaplatenie zmluvnej pokuty nemá vplyv na nárok Objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla porušením zmluvnej povinnosti zo strany Dodávateľa zabezpečenej zmluvnou pokutou.
16. Zaplatenie zmluvnej pokuty a/alebo náhrady škody nezbavuje Dodávateľa povinnosti dodať Objednávateľovi tovar v súlade s technickou špecifikáciou a s touto rámcovou dohodou.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom verejný obstarávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, (...)
(...) 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej verejný obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, 4. uplatní si zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celý predmet zákazky

78 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 15:53

30.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 706
 101
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2020 08:08 - Vstupná ponuka 77 998,80 € Cena s DPH
30.10.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 72 027,14 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS