• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 10:50

Detail zákazky Z202027032

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 10:50

Základné údaje

Z202027032

OF-224332

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043959

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

35918501

DWC Slovakia a.s.

Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úprava funkcionality Správy registratúry - Fabasoft

úprava, registratúra

  • 72230000-6 - Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nový atribút "Podklady k vybaveniu"
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový atribút "Podklady k vybaveniu" Nový atribút „Podklady k vybaveniu “ sa bude nachádzať na formulári OZEX a OZ-IN na karte „rozšírené údaje“ a pri zakladaní nového záznamu na úvodnom formulári.
Nový atribút "Podklady k vybaveniu" Bude sa jednať o nepovinný atribút s možnosťou importu.
Nový atribút "Podklady k vybaveniu" Atribút bude viditeľný pre všetkých používateľov.
Nový atribút "Podklady k vybaveniu" Dokumenty , ktoré budú importované do tohto atribútu nebudú predmetom zostáv ani predmetom odosielaných dokumentov.
Nový atribút "Podklady k vybaveniu" Schvaľovateľ bude mať povinný nový pracovný krok „zobraziť podklady k vybaveniu“ v prípade, že boli podklady importované.
 2. Doplnenie nového vyhľadávacieho kritéria
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doplnenie nového vyhľadávacieho kritéria Doplnenie nového vyhľadávacieho kritéria do objektu presun do RS, pridanie vyhľadávania podľa vecnej oblasti – PZ riešiť formou do štandardu v rámci JESEŇ 2020.
Doplnenie nového vyhľadávacieho kritéria Do objektu „presun do RS“ bude doplnené nové vyhľadávacie kritérium „položka registratúrneho plánu“ , ktorá umožní správcovi registratúry vyhľadať spisy u spracovateľov
Doplnenie nového vyhľadávacieho kritéria aj podľa vecnej oblasti a presunúť do RS iba zvolené spisy.
 3. Funkcia schváliť a odoslať
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia schváliť a odoslať Do aktivity: o Vonkajší odoslaný záznam - schválenie o Interný odoslaný záznam – schválenie o Kombinovaný odoslaný záznam – schválenie
Funkcia schváliť a odoslať bude doplnený nový pracovný krok „Schváliť a odoslať“, ktorý bude dostupný v prípade, že bol zvolený iba jeden schvaľovateľ alebo v prípade, že sa jedná o posledného schvaľovateľa.
Funkcia schváliť a odoslať Po vykonaní schvaľovacieho procesu sa vedúcemu naštartuje aktivita o Vonkajší odoslaný záznam - odoslanie o Interný odoslaný záznam – odoslanie o Kombinovaný odoslaný záznam – odoslanie.
Funkcia schváliť a odoslať Vedúci následne ukončí odoslanie OZ a na pozadí sa vytvorí doručovacia úloha u spracovateľa záznamu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena uvedená v zmluve je cena konečná, nemenná vrátane všetkých nákladov spojených s realizáciou predmetných služieb.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej komunikovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy predložiť podrobný rozpis cien - aktualizovaný rozpočet - s uvedením cien bez DPH, výšky DPH a cien vrátane DPH.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad, že disponuje certifikovaným programátorom na platformu Fabasoft. Daný programátor musí mať prax a skúsenosti v danej oblasti (Fabasoft) min. 3 roky.
Nedodržanie požiadavky podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí realizovaných služieb objednávateľom a dodávateľom.
Služby definované v tejto zmluve objednávateľ požaduje realizovať do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Všetka funkcionalita musí byť plne kompatibilná z existujúcou správou registratúry, ktorú objednávateľ aktuálne využíva.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

03.11.2020 08:00 — 28.11.2020 15:00

1,00 celok

9 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 15:36

27.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2020 09:01 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena s DPH
27.10.2020 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 9 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS