• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 14:20

Detail zákazky Z202026991

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 14:20

Základné údaje

Z202026991

OF-224367

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043931

Objednávateľ

00682420

Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.

Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

Darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky
Funkcia
Darčekové poukážky na univerzálne využitie - kultúrne a športové podujatia, cestovanie, zdravotná starostlivosť, estetická starostlivosť, vzdelávanie, nákup v očných optikách, kníhkupectvách, lekárňach, nákup elektroniky, hračiek, šport. potrieb, drogérie, cukroviniek, oblečenia, obuvi, darčekových balíčkov, wellness, masáže, kiná, divadlá ai.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Darčekové poukážky v nominálnej hodnote 10,00 € ks 1216
Darčekové poukážky v nominálnej hodnote 5,00 € ks 1216
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poukážky budú zodpovedať platným právnym predpisom o ceninách.
Poukážky budú zviazané (zlepené) do knižky a vložené do obálky s určeným počtom nominálnych hodnôt a kusov.
Na každej obálke bude vytlačené meno zamestnanca.
Zoznam zamestnancov, počet poukážok v knižke a počet knižiek bude doručený po uzatvorení zmluvy.
Počet knižiek a obálok 152
Každá knižka bude obsahovať 16 ks poukážok v celkovej hodnote 120 € nasledovne:
8 ks poukážok po 5 €
8 ks poukážok po 10 €
Počet akceptačných miest - prevádzok v rámci SR minimálne 1500
Platnosť darčekových poukážok minimálne do konca roka 2021 na celom území SR, vo všetkých okresných mestách
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Darčeková poukážka musí byť akceptovaná na celom území SR, vo všetkých okresných mestách SR.
Darčeková poukážka musí obsahovať ochranné znaky zamedzujúce falšovanie alebo pozmeňovanie zodpovedajúce všeobecným právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpisom o ceninách
Menný zoznam zamestnancov bude doručený po uzatvorení kúpnej zmluvy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa dodanie všetkých darčekových poukážok jednorazovo najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy do sídla objednávateľa a do regionálnych zastúpení objednávateľa v Bratislave, Trnave, Žiline, Trenčíne, Nitre, Komárne, Liptovskom Mikuláši, Banskej Bystrici, Košiciach a Prešove. Adresy regionálnych zastúpení dodá objednávateľ dodávateľovi bezprostredne po uzavretí kúpnej zmluvy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aktuálny zoznam zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR v elektronickej verzii do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
Nedodanie všetkých darčekových poukážok dodávateľom do sídla objednávateľa a jeho regionálnych zastúpení v rozsahu a termíne dohodnutom podľa kúpnej zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním darčekových poukážok a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy.
Poukážky musia umožniť v zmluvných prevádzkach dodávateľa odoberať tovar alebo služby v cene rovnajúcej sa nominálnej hodnote vyznačenej na poukážke. V prípade tovaru alebo služby, ktorej cena je vyššia ako je nominálna hodnota vyznačená na poukážke resp. súčtu predložených poukážok, predkladateľovi poukážok sa umožňuje uhradiť rozdiel medzi nominálnou hodnotou poukážky a cenou tovaru alebo služby v hotovosti.
• Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi vopred ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti že:
- nezaplatí DPH alebo jej časť súvisiacu s úhradou podľa tejto Zmluvy,
- sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení ( ďalej aj ako „zákon o DPH“),
- protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo,
- je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na portáli Finančnej správy SR.
• Skutočnosti uvedené podľa predchádzajúceho bodu je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi zároveň pri:
- dodaní zákazky alebo jej časti, a/alebo,
- aj pri doručení faktúry /daňového dokladu na základe ktorého má byť zaplatená cena/odmena za dodaný predmet zmluvy.
• V prípade, ak:
- dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa predchádzajúcich dvoch odsekov a/alebo,
- nastane akákoľvek skutočnosť, na základe ktorej vznikne objednávateľovi zákonné ručenie za dodávateľa podľa zákona o DPH a /alebo,
- podľa zistenia objednávateľa je dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na portáli Finančnej správy SR,
objednávateľ:
a) nie je povinný prevziať zákazku alebo jej časť podľa Zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto Zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a /alebo,
b) je oprávnený od Zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo,
c) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto Zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto Zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo,
d) je oprávnený žiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej výške odmeny dohodnutej podľa tejto Zmluvy a/alebo,
e) je oprávnený poukázať dodávateľovi na účet iba dohodnutú cenu zmluvného plnenia bez DPH. V tomto prípade objednávateľ sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny zmluvného plnenia uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b zákona o DPH priamo na osobný daňový účet dodávateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR.
Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet dodávateľa označí náležitým spôsobom podľa všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo dodávateľa.
Pre vylúčenie pochybností úhradou dohodnutej ceny zmluvného plnenia bez DPH na účet dodávateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet dodávateľa sa rozumie povinnosť objednávateľa zaplatiť dodávateľovi fakturovanú cenu za splnenú.
• Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený.
• Uplatnené zmluvné sankcie nemajú vplyv na povinnosť dodávateľa vrátiť objednávateľovi to, čo objednávateľ plnil ako ručiteľ za dodávateľa podľa zákona o DPH.
• Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi v plnom rozsahu sumu, ktorú zaplatí objednávateľ ako ručiteľ na základe rozhodnutia daňového úradu podľa zákona o DPH (ďalej aj ako „nezaplatená daň“), v lehote 8 (ôsmich) dní od doručenia výzvy objednávateľa.
• V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s vrátením nezaplatenej dane alebo jej časti objednávateľovi, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi na základe jeho výzvy úrok z omeškania vo výške podľa platných právnych predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

29.10.2020 14:00 — 06.11.2020 14:00

2 432,00 ks

18 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.10.2020 13:29

27.10.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 13:52 - Vstupná ponuka 18 240,00 € Cena bez DPH
23.10.2020 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 18 239,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS