• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 13:23
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 14:20

Detail zákazky Z202026990

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 13:23
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 14:20

Základné údaje

Z202026990

OF-223136

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5066957

Objednávateľ

35543639

Základná škola, Zlatá 2, Rožňava

Zlatá 2, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka plynu.

Zemný plyn, distribúcia plynu, preprava plynu.

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka plynu.
Funkcia
Plnením podľa tejto zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje:
Dodať Objednávateľovi plyn do Odberného miesta Objednávateľa (ďalej "OM") v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v Špecifikáciách a podľa Zmluvných špecifikácií.
Zabezpečiť pre Objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej je OM Objednávateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej aj ako „Distribučné služby“).
Prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku za OM Objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia Odberných miest (ďalej "OM")
01. OM1
01.1 Identifikácia odberného miesta (POD kód) SKSPPDIS00100040175
01.2 Adresa odberného miesta Zlatá 2, 048 01 Rožňava
01.3 Začiatok plnenia 01.01.2021
01.4 Koniec plnenia 31.12.2021
01.5 Predpokladané množstvo odberu plynu za 12 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov v kWh: 800 000
01.6 Predpokladané množstvo odberu plynu za jednotlivé mesiace v %:
január 23
február 20
marec 12
apríl 5
máj 0
jún 0
júl 0
august 0
september 2
október 8
november 13
december 17
01.7 Denné maximálne množstvo v m3 708
01.8 Tarifa S
04. Objednávateľ nie je oslobodený od spotrebnej dane.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
01. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na Plnenie PZ (ďalej „OPP“) tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok (ďalej "VZP") a Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
02. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
03. Príslušné odborné technické pojmy a terminológia sú prevzaté z OUEP.
04. Pre účely tejto zákazky Špecifikácie sú požiadavky objednávateľa, uvedené v častiach Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky, Funkčná špecifikácia predmetu zákazky, Technická špecifikácia predmetu zákazky a Osobitné požiadavky na plnenie.
05. Pre účely tejto zákazky Zmluvné špecifikácie sú požiadavky objednávateľa, uvedené v časti Zmluvné podmienky.
Predmet zmluvy.
06. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Zmluvných špecifikáciách a v súlade predpismi uvedenými v OUEP čl. I bod 1.3.
07. Základom pre účtovanie dodávky plynu je dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov.
08. Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky plynu od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov Vyššej moci.
09. Kvalita Plnenia sa riadi Energetickými predpismi.
10. Pre účely tejto zákazky je pojem druh tarify použitý ako označenie integrovanej ceny, ktorý je zvolený odberateľom podľa príslušných odberových pomerov, resp. objemu spotreby plynu a akceptovaný dodávateľom plynu.
Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy.
11. Miestom Plnenia podľa Zmluvy je OM Objednávateľa, pripojené do sústavy alebo siete príslušného prevádzkovateľa, definovaným v Špecifikáciách príslušným POD kódom.
12. Zmluvné obdobie dodávky plynu do OM Objednávateľa je obdobie uvedené v Špecifikáciách pre OM.
13. Dodávka plynu je považovaná za opakované Plnenie poskytované Dodávateľom Objednávateľovi. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté v súlade s čl. VI bod 6.2 OUEP ako jednomesačné.
14. Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
15. Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky toho merania, prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle.
Cena.
16. Cena za Plnenie je stanovená v súlade s čl. V ods. 1 a ods. 2 OUEP ako celková cena za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich Distribučných služieb počas Zmluvného obdobia, vrátane DPH ak dodávateľ je platcom DPH a spotrebnej dane, a to s prihliadnutím na Špecifikáciu
alebo Zmluvnú špecifikáciu Plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania Zmluvného obdobia a zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh Plnenia za odberné miesto objednávateľa uvedené v Špecifikáciách.
17. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzatvorenia zmluvy Cenník plnenia, podľa ktorého stanovil Cenu plnenia do svojej ponuky.
18. Tento Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú tarifu jednotkové ceny za všetky časti plnenia, uvedené v časti Funkčná špecifikácia, sadzbu spotrebnej dane v % a ak uchádzač je platcom DPH aj sadzbu DPH v % .
19. Cenník plnenia bude obsahovať pre každú použitú Tarifu jednotkové ceny za všetky časti Plnenia, v členení na: fixné mesačné platby v EUR/mesiac a ceny za odobratý plyn v EUR/kWh, v súlade s aktuálnym Rozhodnutím URSO.
Platobné a fakturačné podmienky.
20. Vyúčtovacím obdobím, za ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla, je kalendárny mesiac, alebo rok. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS.
21. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného Dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca
22. Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požadovať od Objednávateľa za opakovanú dodávku Plnenia preddavkové platby, a to vo výške a počte platieb uvedených nižšie. Obdobie opakovanej dodávky Plnenia je dohodnuté ako jednomesačné.
23. Bez ohľadu na povahu OM Objednávateľa (OM Objednávateľa s mesačným/ročným odpočtom odberu Plnenia), je výška preddavkových platieb na úhrady Ceny za opakované dodanie Plnenia, vrátane DPH a spotrebnej dane podľa Zákona o spotrebných daniach, určená mesačne.
24. Predpokladaná cena mesačnej dodávky Plnenia za kalendárny mesiac, na ktorý sa preddavková platba uhrádza, je stanovená podľa jednotkových cien Cenníka a prepočít. predpokladaného mesačného množstva Plnenia, uvedeného v Špecifikácii na príslušný kalendárny mesiac v % z predpokladaného Plnenia.
25. Faktúra za opakované dodávky/ preddavkové platby vystavená Dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi
26. Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
27. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
28. Minimálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške 80 % predpokladaného množstva Plnenia. Pri prekročení predpokladaného množstva Plnenia Dodávateľ kompenzačný poplatok neuplatní.
Povinnosti Dodávateľa.
29. Pokiaľ je Zmluva na dodávku plynu uzatváraná bez zmeny dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov do OM Objednávateľa, Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predloží Objednávateľovi platné Rozhodnutie ÚRSO
na predmet podnikania Plynárenstvo, v rozsahu zodpovedajúcom predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu, podľa platnej legislatívy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
30. Pokiaľ je Zmluva na dodávku plynu uzatváraná v súvislosti so zmenou dodávateľa plynu v zmysle Energetických predpisov, predloží Dodávateľ Objednávateľovi v lehote najneskôr do 7 dní platnú zmluvu na rok 2019 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete,
prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2019 s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcií zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárenstve do OM Objednávateľa.
31. Porušenie povinnosti podľa bodu 30 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
32. Dodávateľ poskytne najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom plnenia:
- platobné údaje potrebné na úhradu preddavkových platieb na úhradu Ceny za opakované dodanie Plnenia,
- webovú adresu na webovom sídle dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP najneskôr do 7 dní od uzatvorenia zmluvy,
- poučenie o spôsobe doručovania písomností,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých objednávateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl X body 10.3 a 10.4 OUEP,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na ktorých objednávateľ má uplatniť reklamáciu podľa čl XI OUEP,
- poučenie o mieste, spôsobe a lehote, na uplatňovanie dostupných prostriedkov na urovnávanie sporov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zlatá 2, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

1,00 predmet zákazky

41 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 13:25

06.11.2020 13:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2020 13:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 38
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 11:52 - Vstupná ponuka 41 193,11 € Cena s DPH
06.11.2020 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 38 453,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS