• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 08:35

Detail zákazky Z202026987

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 08:35

Základné údaje

Z202026987

OF-223639

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043933

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukavice vyšetrovacie, sterilné

chirurgické rukavice, sterilné

  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice sterilné, rôzne veľkosti
Funkcia
- prevencia, ochrana
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1., 2., 3., 4., 5.  sterilné rukavice latexové pudrované bal. pár 70
1., 2., 3., 4., 5. hrúbka steny v oblasti dlaní mm 15 20
1., 2., 3., 4., 5. celková dĺžka rukavíc mm 260 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1., 2., 3., 4., 5. musí spĺňať normy EN 455-2; DIN 7716; ISO 2230
1., 2., 3., 4., 5. nepriepustnosť AQL 1,5
1., 2., 3., 4., 5.  balenie 70 párov
Požadované množstvo:
1. sterilné rukavice latexové pudrované č. 6,5 490 párov
2. sterilné rukavice latexové pudrované č. 7 350 párov
3. sterilné rukavice latexové pudrované č. 7,5 280 párov
4. sterilné rukavice latexové pudrované č. 8 140 párov
5. sterilné rukavice latexové pudrované č. 8,5 70 párov
 2. Operačné rukavice nepúdrované, sterilné, hypoalergénne, rôzne veľkosti
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nepúdrované, hypoalergénne, sterilné
anatomicky tvarované, s vnútornou syntetickou vrstvou
balenie sterilné, 1 pár
Predpokladané množstvo:
1. Operačné rukavice nepúdrované, hypoalergénne, veľkosť 6,5 200 párov
2. Operačné rukavice nepúdrované, hypoalergénne, veľkosť 7 150 párov
3. Operačné rukavice nepúdrované, hypoalergénne, veľkosť 7,5 50 párov
4. Operačné rukavice nepúdrované, hypoalergénne, veľkosť 8 50 párov
5. Operačné rukavice nepúdrované, hypoalergénne, veľkosť 8,5 50 párov
 3. Rukavice sterilné, nelatexové, nepudrované
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál co-polymérový, hypoalergénny, nepúdrovaný, nelatexový
anatomicky tvarované, sterilné
Predpokladané množstvo
Rukavice sterilné, nelatexové, nepudrované, veľ. 6,5 120 párov
Rukavice sterilné, nelatexové, nepudrované, veľ. 8 40 párov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar prepravovaný a doručený v originálnom ochrannom obale/balení (kartón, krabica) nie len v jednotlivom sterilnom balení, tak aby bola zaručená neporušenosť tohto sterilného balenia.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
1. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis.
2. Objednávateľ môže od dodávateľa požadovať predloženie prospektového materiálu ponúkaného tovaru, ktorým preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar:
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar,
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku;
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnakéalebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenieposkytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospechceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejtoskutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením ŠUKL za každú položku.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň), pričom splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.11.2020 13:20

1,00 podľa rozpisu položiek

1 005,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 13:31

26.10.2020 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2020 10:04 - Vstupná ponuka 1 002,00 € Cena s DPH
26.10.2020 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 1 002,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS