00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
31321470
Slovenská Grafia a.s.
Pekná cesta 6, Bratislava, 834 03, SVK
Tlač a výroba mesačníka
Tlač, polygrafické služby, kompletizácia do väzby V1, rotačný ofset, heatset
Služba, Tovar
1. Tlač a dodanie mesačníka
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačové a polygrafické služby vedúce k vyhotoveniu programového mesačníka - periodika podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek objednávateľa v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu a osobitnými požiadavkami na plnenie vrátane dodania periodika na 4 odberné miesta vrátane vykládky s určeným počtom kusov periodika pre konkrétne odberné miesto v rámci Bratislavy: Harmonogram dodávania tlačových podkladov a vyhotoveného periodika na odberné miesta je uvedený v opisnom formulári. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vydaní periodika | vydanie | 10 | ||
Množstvo výtlačkov v rámci jedného vydania periodika | ks | 180 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA PROGRAMOVÉHO MESAČNÍKA - PERIODIKA: | |
Rozsah strán: | 56 str. |
Formát: | 175 x 280 mm |
Farebnosť: | 4 + 4 CMYK |
Väzba: | V1 (šitá) |
Papier: | 60 g/m2 SCA+, HSWO Jas/Brightness D65 (ISO 2470-2)/ = 80,0 % Opacita/Opacity ISO (2471)/ = 93,0 % Lesk/Gloss Hunter (ISO 8254-1)/ = 46,0 % |
Technika tlače: | heat-setová ofsetová rotačná tlač |
Technológia pre tlač: | disponovanie minimálne dvoma heat-setovými ofsetovými rotačnými strojmi s minimálnym formátom tlačového hárku 16 str. 175 x 280 mm (pre každý z rotačných strojov), vo výrobných priestoroch zhotoviteľa |
Technológia pre finalizáciu periodika | disponovanie zariadením na spracovanie väzbou V1-šitá |
Doba na poskytnutie polygrafických služieb: | max. 48 hodín vrátane sviatkov a voľných dní |
HARMONOGRAM DODÁVANIA TLAČOVÝCH PODKLADOV A DODÁVANIA VYHOTOVENÉHO PERIODIKA NA ODBERNÉ MIESTA | |
1. Prvé (1) dvojčíslo december 2020/január 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 29. 11. 2020 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 1. 12. 2020 do 10:00 hod. |
2. Druhé (2) februárové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 30. 1. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 1. 2. 2021 do 10:00 hod. |
3. Tretie (3) marcové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 27. 2. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 1.3. 2021 do 10:00 hod. |
4. Štvrté (4) aprílové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 29. 3. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 31. 3. 2021 do 10:00 hod. |
5. Piate (5) májové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 28. 4. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 30. 4. 2021 do 10:00 hod. |
6. Šieste (6) júnové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 30. 5. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 1. 6. 2021 do 10:00 hod. |
7. Siedme (7) dvojčíslo júl/august 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 29. 6. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 1. 7. 2021 do 10:00 hod. |
8. Ôsme (8) septembrové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 28. 8. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 30. 8. 2021 do 10:00 hod. |
9. Deviate (9) októbrové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 29. 9. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 1. 10. 2021 do 10:00 hod. |
10. Desiate (10) novembrové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá zhotoviteľovi tlačové podklady vo formáte tlačového PDF: 30. 10. 2021 | Zhotoviteľ dodá periodikum na odborné miesta dňa: 2. 11. 2021 do 10:00 hod. |
2. Príprava tlače
|
|
---|---|
Funkcia |
Grafické podklady pre tlač dodáva objednávateľ v elektronickej podobe vo formáte tlačového PDF dokumentu. Po prijatí dát vyžaduje objednávateľ od zhotoviteľa potvrdenie o prijatí podkladov pre tlač a zároveň vyžaduje potvrdenie plánovaného termínu tlače. Tlačové formy pre tlač sa vyhotovujú CTP technológiou. Objednávateľ ďalej vyžaduje zhotovenie digitálnych nátlačkov kalibrovaných na parametre tlačového stroja. |
3. Dokončovacie spracovanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Programový mesačník - periodikum má rozsah 56 strán. Spracováva sa väzbou V1-šitá, kde sa jednotlivé tlačové zložky podľa poradia poznášajú do seba, v chrbte sa zošijú dvoma drôtenými skobkami a orežú z troch strán. Vyhotovené periodikum sa balí po 50 ks do fólie, ukladané na euro paletách. Objednávateľ požaduje, aby mu bolo umožnené skontrolovať finálny produkt ešte pred dodaním na stanovené 4 dodacie miesta. Vyžaduje sa vykonávanie všetkých etáp výrobného procesu chronologicky kontinuálne vo výrobných priestoroch zhotoviteľa. |
Názov |
1. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť a dodať objednávateľovi periodikum v kvalite, rozsahu, v stanovej lehote plnenia a spôsobom dohodnutým v tejto rámcovej dohode (ďalej len "dohoda"). |
2. Objednávateľ sa zaväzuje riadne a včas zhotovené a dodané periodikum prevziať a zaplatiť zhotoviteľovi cenu vo výške a spôsobom dohodnutým v tejto dohode. |
3. Objednávka musí byť písomná a musí obsahovať termín dodania tlačových podkladov dodaných objednávateľom pre vyhotovenie periodika a požadovaný termín dodania príslušného vydania periodika zhotoviteľom; v súlade s určeným harmonogram uvedeným v opisnom formulári. Objednávateľ môže určiť aj iný termín ako je uvedený v harmonograme. |
4. Objednávka musí obsahovať presnú špecifikáciu periodika pre dané vydanie, a to náklad, formát, farebnosť, rozsah strán, papier, väzbu. Objednávka musí obsahovať cenu príslušného vydania periodika a jednotlivé odberné miesta s určeným počtom kusov výtlačkov. Objednávku je objednávateľ povinný doručiť zhotoviteľovi najneskôr sedem (7) dní pred termínom dodania tlačových podkladov, ktorý je určený v harmonograme opisného formulára. |
5. Objednávka bude potvrdená podpismi zodpovedných zástupcov zo strany objednávateľa. Zhotoviteľ je povinný potvrdiť objednávku písomným podpisom do 24 hodín od jej doručenia a zaslať scan podpísanej objednávky na emailovú adresu objednávateľa do 24 hodín od doručenia objednávky. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť a zmeniť rozsah objednaných služieb podľa jeho potrieb, a to najmä v prípade vzniku mimoriadnych udalostí. |
7. Termín určený v objednávke je pre zhotoviteľa záväzný a jeho nedodržaním sa dostáva do omeškania. Žiadosť o zmenu termínu poskytnutia služieb je zhotoviteľ povinný bezodkladne oznámiť elektronickou formou objednávateľovi. K zmene termínu poskytnutia služby môže dôjsť len vtedy, ak objednávateľ takúto zmenu potvrdí a odsúhlasí elektronickou formou zhotoviteľovi. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že zhotoviteľ bude vykonávať služby aj počas víkendov a sviatkov a to v lehote štyridsaťosem (48) hodín, tak aby dodržal termín dodania služieb v objednávke a to na všetky odberné miesta. |
9. Objednávateľ je povinný: |
a) poskytnúť zhotoviteľovi tlačové podklady pre výrobu príslušného vydania periodika na základe vopred doručenej objednávky; |
b) poskytnúť zhotoviteľovi súčinnosť pri plnení predmetu dohody; |
c) prevziať od zhotoviteľa periodikum spĺňajúce požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie v opise predmetu opisného formulára tejto dohody; |
d) uhradiť zhotoviteľovi dohodnutú cenu za riadne zhotovené a dodané periodikum; |
e) oznámiť zhotoviteľovi vady diela do štrnástich (14) dní od dodania periodika. |
10. Zhotoviteľ je povinný: |
a) na základe výzvy objednávateľa prevziať tlačové podklady pre výrobu príslušného vydania periodika; |
b) zabezpečiť včasné a kvalitné zhotovenie a dodanie periodika na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo podľa požiadavky objednávateľa splnením všetkých požiadaviek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii v opise predmetu opisného formulára tejto dohody, a to v lehote štyridsaťosem (48) hodín, vrátane sviatkov a voľných dní, od prevzatia tlačových podkladov pre výrobu príslušného vydania periodika, a to na všetky 4 odberné miesta v rámci Bratislavy; |
c) informovať objednávateľa o všetkých podstatných skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na riadne a včasné plnenie predmetu dohody, najmä o vstupe zhotoviteľa alebo subdodávateľa do likvidácie, o začatí exekučného konania, o vyhlásení konkurzu alebo o zamietnutí návrhu na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku; |
d) umožniť objednávateľovi na požiadanie vykonať obhliadku technických zariadení, ktoré budú využívané pre potreby tlače v zmysle požiadavky funkčnej a technickej špecifikácie opisu predmetu v opisnom formulári tejto dohody a dať k nahliadnutiu kúpne zmluvy daných strojov, resp. lízingové zmluvy k daným strojom, ak nie sú v jeho majetku; |
e) pri plnení podľa tejto dohody postupovať s odbornou starostlivosťou v súlade s oprávnenými požiadavkami objednávateľa; |
f) pri vyhotovení periodika postupovať v súlade s pokynmi objednávateľa pričom je jeho pokynmi viazaný; |
g) počas platnosti dohody byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. |
11. Dodržiavanie času plnenia zo strany zhotoviteľa je závislé od riadneho a včasného dodania tlačových podkladov objednávateľom a poskytnutia súčinnosti pri prevzatí periodika. |
12. Cena celkom je stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách, ako cena maximálna a zahŕňa všetky náklady zhotoviteľa potrebné na zhotovenie a dodanie predmetu dohody, vrátane nákladov na dopravu a balenie a je vyjadrená sumou v € bez DPH, 20% DPH a sumou v € s DPH. |
13. Objednávateľ bude cenu za konkrétne plnenia predmetu dohody poskytnuté zhotoviteľovi podľa objednávky uhrádzať bezhotovostnou platbou na základe faktúry vystavenej zhotoviteľom. Faktúra bude vystavená najneskôr do pätnástich (15) dní odo dňa dodania periodika. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa. |
14. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry bude: |
a) písomná objednávka objednávateľa podpísaná zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán; |
b) súpis objednávaných služieb potvrdený zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán; |
c) súpis skutočne poskytnutých služieb s termínom ich splnenia podpísaný zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán; |
d) protokol o kontrole a prevzatí periodika podpísaný zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. |
15. Zhotoviteľ môže fakturovať len služby objednané a odsúhlasené v súpise objednaných služieb podľa bodu 14. písm. b) ktoré poskytol, a ktorých včasné a riadne poskytnutie bolo zodpovedným zástupcom objednávateľa potvrdené v protokole o prevzatí poskytnutých služieb podľa bodu 14 písm. d) tejto dohody. |
16. Zálohové platby a preddavky objednávateľ neposkytuje. |
17. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť zhotoviteľovi v lehote splatnosti s písomným odôvodnením, na doplnenie a odstránenie zistených nedostatkov. Zhotoviteľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú faktúru. V takomto prípade sa pôvodná lehota splatnosti zruší a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej, resp. novej faktúry objednávateľovi. |
18. Zmluvné strany sa dohodli na vzájomnom započítaní pohľadávok v súlade s § 364 Obchodného zákonníka. Započítanie vzájomných pohľadávok sa uskutoční tak, že v prípade sankcií za porušenie povinností zmluvných strán vyplývajúcich z jednotlivých ustanovení dohody, budú tieto predmetom samostatnej penalizačnej faktúry, ktorá bude započítaná pri úhrade nasledujúcej faktúry po prevzatí poskytnutej služby podľa predchádzajúcich odsekov. |
19. Vlastnícke právo k periodiku nadobudne objednávateľ po jeho prevzatí a podpísaní protokolu o kontrole a prevzatí periodika zodpovednými osobami. |
20. Zhotoviteľ sa zaväzuje vysporiadať si vlastnícke práva a autorské práva k periodiku so svojimi prípadnými subdodávateľmi podľa obchodného zákonníka a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov. |
21. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že služby budú poskytnuté v súlade a za podmienok podľa tejto dohody. |
22. Kontrola služieb sa vykonáva fyzickou obhliadkou dodania periodika na stanovené dodacie miesta (ďalej aj ako „kontrola“). |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ spolu so zhotoviteľom pri doručení periodika podpíšu protokol o prevzatí a kontrole periodika. |
24. Zhotoviteľ je zodpovedný za vady a nedostatky periodika. Vady a nedostatky vyznačí objednávateľ v protokole o kontrole kvality a/alebo v protokole o kontrole dodania (ďalej len „reklamácia“). Za vady a nedostatky periodika sa rozumie okrem iného skutočnosť, kedy periodikum nebude spĺňať podmienky uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii v opise predmetu opisného formulára tejto dohody, nebude dostatočne zabalené alebo nebude dodané v požadovanom množstve kusov. |
25. Zhotoviteľ najneskôr do dvadsaťštyri (24) hodín odo dňa vyznačenia reklamácie v protokole o kontrole kvality a/alebo v protokole o prevzatí a kontrole periodika posúdi jej oprávnenosť. Zhotoviteľ je povinný odstrániť oprávnené zistené nedostatky v primeranej lehote určenej objednávateľom, najneskôr však do dvoch (2) dní. |
26. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať realizáciu objednávky aj v priebehu jej plnenia. V prípade, ak budú v kvalite a čase plnenia predmetu dohody vady, zhotoviteľ a objednávateľ vyhotovia zápis o zistených vadách. V prípade rozdielnych stanovísk dáva konečné rozhodnutie objednávateľ. Zhotoviteľ je povinný vady v termíne určenom objednávateľom odstrániť. |
27. Zhotoviteľ zodpovedá tiež za akúkoľvek vadu, ktorá sa vyskytne aj po okamihu uvedenom v bode 25. tejto dohody, ak táto vada vznikne v dôsledku porušenia povinnosti zhotoviteľa podľa tejto dohody. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu za vady poskytnutej služby uplatní u zhotoviteľa bezodkladne po jej zistení. |
28. Zhotoviteľ je povinný odstrániť aj vady, u ktorých popiera zodpovednosť a ich odstránenie neznesie odklad. Ak sa preukáže, že zhotoviteľ za takúto vadu nezodpovedá, oprávnené náklady za odstránenie vád uhradí objednávateľ. Výška nákladov sa bude posudzovať podľa ceny za 1ks periodika. |
29. Ak zhotoviteľ neodstráni vady v lehote určenej objednávateľom alebo ak objednávateľ bude mať dôvodné pochybnosti o schopnosti zhotoviteľa odstrániť tieto vady včas, objednávateľ je oprávnený vady odstrániť treťou osobou na náklady zhotoviteľa. |
30. Zhotoviteľ zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú v dôsledku jeho konania, príp. nekonania a/alebo porušenia, príp. zanedbania niektorej z povinností vyplývajúcej z tejto dohody. Zhotoviteľ je povinný začať s nápravou škody v termíne určenom v písomnom pokyne objednávateľa. |
31. Ak zhotoviteľ nezačne vykonávať nápravu vzniknutej škody v termíne určenom v písomnom pokyne podľa bodu č. 30. tejto dohody alebo objednávateľ bude mať dôvodné pochybnosti o schopnosti zhotoviteľa vykonať nápravu vzniknutej škody, je oprávnený vykonať nápravu treťou osobou na náklady zhotoviteľa. |
32. Zmluvné strany sa dohodli na týchto sankciách: |
32.1 pri nedodržaní záväzku odstrániť vadu (bod č. 29. tejto dohody) alebo napraviť škodu (bod č. 31. tejto dohody) v primeranej lehote určenej objednávateľom, je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 250,- € za každý deň omeškania; predmetné ustanovenie neplatí, ak k posunutiu termínu dôjde z dôvodov na strane objednávateľa; |
32.2 pri omeškaní objednávateľa so zaplatením faktúry za riadne plnenie zhotoviteľa, je objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi úrok z omeškania za každý, aj začatý deň omeškania vo výške 0,03% z fakturovanej ceny; predmetné ustanovenie neplatí, ak k posunutiu termínu dôjde z dôvodov na strane zhotoviteľa; |
33. V prípade, ak sa ktorékoľvek z vyhlásení zhotoviteľa podľa bodu č. 53. tejto dohody ukáže ako nepravdivé a objednávateľovi bude kontrolným orgánom v súlade s ustanovením § 7b zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov uložená sankcia z dôvodu prijatia služby prostredníctvom zhotoviteľom nelegálne zamestnávaných osôb: |
(i) je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške sankcie uloženej kontrolným orgánom objednávateľovi a zároveň (ii) objednávateľovi vzniká právo na odstúpenie od tejto dohody. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety tohto bodu voči zhotoviteľovi aj opakovane. |
34. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry je objednávateľ povinný zaplatiť zhotoviteľovi úroky z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. |
35. Sankcie za porušenie povinností zmluvných strán budú predmetom samostatnej penalizačnej faktúry. |
36. V prípade porušenia povinností uvedených v bodoch č. 39. až 43. tejto dohody má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty v sume 400,- € (slovom štyristo eur), za každé jednotlivé porušenie povinnosti. |
37. Zmluvné pokuty alebo poplatok z omeškania sú splatné v pätnásty (15.) deň nasledujúci po doručení písomnej požiadavky (penalizačnej faktúry) oprávnenou zmluvnou stranou na zaplatenie zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania. |
38. Ustanoveniami o zmluvnej pokute nie je dotknutý nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, ktorá vznikne zmluvnej strane v dôsledku nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
39. Zhotoviteľ je povinný do troch pracovných dní odovzdať informácie o všetkých známych subdodávateľoch v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zhotoviteľ je povinný tieto informácie odovzdať na formulári, ktorý sa nachádza v prílohe. Zmeškanie tejto lehoty bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie povinností a za dôvod pre odstúpenie od tejto dohody. |
40. Zhotoviteľ je povinný objednávateľovi písomne oznámiť akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, ako aj zmenu subdodávateľa. Zhotoviteľ je povinný objednávateľovi písomne oznámiť aj údaje o navrhovanom novom subdodávateľovi (vrátane informácie o jeho zástupcovi) a súvisiace informácie o predmete plnenia navrhovaného subdodávateľa. |
41. Zhotoviteľ je oprávnený plniť túto dohodu alebo jej časť ním navrhnutým novým subdodávateľom, ak ho objednávateľ písomne schváli. V prípade, ak objednávateľ do 21 dní odo dňa, v ktorom mu zhotoviteľ poskytne všetky údaje o navrhovanom novom subdodávateľovi podľa bodu č. 40. tejto dohody písomne zhotoviteľovi neoznámi, či schvaľuje alebo zamieta návrh nového subdodávateľa, platí, že nového subdodávateľa schválil. |
42. Zhotoviteľ nemá nárok na schválenie nového subdodávateľa objednávateľom. Ak objednávateľ zamietne návrh nového subdodávateľa, je zhotoviteľ povinný dohodu plniť pôvodným subdodávateľom alebo sám. Proces schvaľovania subdodávateľa nemá vplyv na plynutie lehôt podľa tejto dohody. |
43. Ustanovenia bodov č. 39 až 42 tejto dohody platia aj v prípade, ak v čase uzavretia tejto dohody zhotoviteľ nepredloží žiadneho subdodávateľa. |
44. Dohoda sa uzatvára na dobú určitú, a to na dvanásť (12) mesiacov odo dňa jej účinnosti; najviac však do vyčerpania finančného limitu ceny celkom v EUR s DPH z ponuky úspešného uchádzača. |
45. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva zaniká: |
a) uplynutím doby, na ktorú bola dojednaná; |
b) písomnou dohodou zmluvných strán; |
c) v prípade, že je zhotoviteľ platobne neschopný a návrh na vyhlásenie konkurzu bol zamietnutý pre nedostatok majetku alebo vstúpil do likvidácie; |
d) zánikom zhotoviteľa bez právneho nástupcu; |
e) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu; výpovedná lehota je tri (3) mesiace a ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane; |
f) písomným odstúpením v prípade podstatného porušenia povinností alebo neodstránenia zistených nedostatkov podľa bodov č. 47.1 a 47.2 tejto dohody; odstúpenie od dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane oprávnenou zmluvnou stranou. |
46. Zmluvné strany sa dohodli, že podstatným porušením povinností zhotoviteľa je: |
a) omeškanie zhotoviteľa so zhotovením a dodaním periodika v požadovanom termíne; |
b) nesplnenie všetkých požiadaviek pri procese výroby stanovených vo funkčnej a technickej špecifikácie opisu predmetu tejto dohody; |
c) dodanie nekvalitného alebo chybne vyhotoveného periodika; |
d) vymazanie zhotoviteľa z registra partnerov verejného sektora. |
47.1 V prípade porušenia iných povinností dohodnutých v tejto dohode zo strany zhotoviteľa je objednávateľ oprávnený dožadovať sa odstránenia nedostatkov v dodatočnej primeranej lehote. Objednávateľ určí lehotu na odstránenie nedostatkov podľa charakteru porušenej povinnosti. Výzvu na odstránenie nedostatkov objednávateľ môže urobiť elektronickou formou na e-mailovú adresu zhotoviteľa a zároveň ju odošle aj prostredníctvom pošty. |
47.2 Neodstránenie zistených nedostatkov ani v dodatočnej primeranej lehote poskytnutej objednávateľom zakladá dôvod na odstúpenie od dohody podľa bodu č. 45 písm. f) tejto dohody. |
48. Podstatným porušením povinností objednávateľa je neuhradenie viac ako šiestich faktúr vystavených následne za sebou. |
49. Odstúpením od dohody zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán okrem nárokov na náhradu škody a nárokov na zmluvné alebo zákonné sankcie. |
50. Za riadne a preukázané doručenie písomnosti doručovanej prostredníctvom pošty sa považuje okrem okamihu prevzatia zmluvnej strany, ktorej je písomnosť adresovaná (ďalej len „adresát“), aj prípad, keď: |
(i) adresát jej prijatie odmietne; za deň doručenia písomnosti sa považuje deň jej odmietnutia, |
(ii) adresát si doručovanú písomnosť uloženú na pošte nevyzdvihne, pričom doručovateľ doručoval písomnosť na adresu adresáta uvedenú v záhlaví tejto rámcovej dohody, prípadne na poslednú známu adresu adresáta. Za deň doručenia sa pokladá siedmy (7.) pracovný deň, ktorý uplynie odo dňa uloženia doručovanej písomnosti na pošte. |
51. Písomností doručované poštou môžu byť doručené aj kuriérom prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo osobne, prevzatím a potvrdením prevzatia doručovanej písomnosti zodpovednou osobou. |
52. Písomnosť doručovaná elektronicky sa považuje za doručenú okamihom prevzatia, v prípade, že prevzatie druhá zmluvná strana potvrdí, alebo nasledujúci pracovný deň po jej odoslaní na e-mailovú adresu druhej zmluvnej strany tejto dohody, ak druhá zmluvná strana písomnosť neprevzala. |
53. Nelegálne zamestnávanie: |
(i) zhotoviteľ vyhlasuje a svojím podpisom potvrdzuje, že v plnom rozsahu dodržiava a zabezpečuje dodržiavanie všetkých aplikovateľných pracovnoprávnych predpisov v oblasti nelegálneho zamestnávania (ďalej aj ako „Pracovnoprávne predpisy“), a to predovšetkým zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
(ii) zhotoviteľ týmto vyhlasuje, že si je plne vedomý všetkých povinností, ktoré pre neho z Pracovnoprávnych predpisov vyplývajú a zaväzuje sa ich dodržiavať počas celej doby platnosti tejto dohody. Zhotoviteľ sa zaväzuje najmä zamestnávať zamestnancov legálne a neporušovať tak zákaz nelegálneho zamestnávania upravený v Pracovnoprávnych predpisoch. |
54. Vzťahy v tejto dohode výslovne neupravené sa riadia OPET a príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
55. Zmeny a doplnenia tejto dohody môžu byt vykonané len na základe očíslovaných písomných dodatkov podpísaných zmluvnými stranami a v súlade s § 18 zákona o verejnom obstarávaní. Dodatky sa po podpísaní stávajú neoddeliteľnou súčasťou dohody. |
56. Pokiaľ sú v tejto dohode, jej dodatkoch a/alebo prílohách odkazy na príslušné právne predpisy alebo ich ustanovenia, ktoré boli medzičasom zmenené, opätovne prijaté alebo priamo či nepriamo nahradené inými príslušnými právnymi predpismi alebo ich ustanoveniami, považujú sa tieto odkazy za odkazy na príslušné právne predpisy alebo ich ustanovenia, ktoré boli zmenené, opätovne prijaté alebo priamo či nepriamo nahrádzajú pôvodné príslušné právne predpisy alebo ich ustanovenia, v ich platnom znení. |
57. V prípade, ak sa niektoré ustanovenie tejto dohody ukáže (alebo sa neskôr stane) neplatným alebo neúčinným alebo neaplikovateľným, nedotýka sa to ostatných ustanovení tejto dohody, ktoré zostávajú platné a účinné. Zmluvné strany sa zaväzujú dohodou nahradiť neplatné alebo neúčinné alebo neaplikovateľné ustanovenie novým ustanovením, ktoré zodpovedá pôvodne zamýšľanému účelu neplatného alebo neúčinného alebo neaplikovateľného ustanovenia, a to v lehote 30 dní odo dňa doručenia výzvy jednej zmluvnej strany druhej zmluvnej strane. |
58. V prípade zmeny obchodného mena, adresy, sídla, alebo čísla účtu, každá zo zmluvných strán oznámi túto skutočnosť bezodkladne druhej strane. |
59. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
60. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností: 1. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa a 3. uplatní si zmluvné pokuty v zmysle tejto dohody. |
61. Predložením ponuky uchádzač vyhlasuje, že si je vedomý, že sa na jeho konanie v tomto verejnom obstarávaní vzťahuje etický kódex záujemcu/uchádzača vydaný Úradom pre verejné obstarávanie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Primaciálne nám. č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 800 000,00 ks
214 520,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2020 13:07
29.10.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2020 16:28 - Vstupná ponuka | 214 500,00 | € | Cena s DPH |
29.10.2020 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 203 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: