• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 13:50

Detail zákazky Z202026977

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 13:50

Základné údaje

Z202026977

OF-221267

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043917

Objednávateľ

34000992

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov SENICA

Štefánikova 1377/77, Senica, 90501, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, kWh, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na zmluvné obdobie od 1.1.2021 0:00 hod do 31.12.2021 23:59 hod do odberného miesta (ďalej aj "OM") odberateľa, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len"PDS").
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnou legislatívou pre oblasť elektroenergetiky, tzv. Energetickými predpismi (medzi ktoré patria najmä: zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení,zákon č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v platnom znení a vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z. ktorou sa stanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba OM 547704 kWh 140000
Istič A 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM - EIC Kód 24ZZS2159025000W
OM - distribučná sadzba C2-X3
OM - napäťová úroveň NN
OM - typ merania C
OM - počet fáz 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektriny a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +- 15 % a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ si môže uplatniť voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny mimo dohodnutú toleranciu +- 15%.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac.
Faktúra dodávateľa musí obsahovať náležitosti podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra bude splatná v lehote 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Odberateľ umožňuje elektronickú fakturáciu.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Odberateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ predloží pred samotným plnením zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špeciikáciu všetkých nákladových položiek.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje!
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti.
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ predloží do 10 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy nasledujúce dokumenty:
- platné povolenie na podnikanie v energetike
- čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa;
- čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 1377/77, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

140 000,00 kWh

25 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 13:05

27.10.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 100
 21
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 13:57 - Vstupná ponuka 24 394,73 € Cena s DPH
26.10.2020 16:05 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS