• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 11:20

Detail zákazky Z202026966

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 11:20

Základné údaje

Z202026966

OF-223508

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050474

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45584168

CORTEC s.r.o.

Magnezitárska or.č.: 2/A 1720, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokuchynské stroje a zariadenia-sporák plynový, smažiaca panvica

sporák plynový, kuchynské zariadenie, smažiaca panvica

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45255400-3 - Montážne práce
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39310000-8 - Zariadenia hromadného stravovania
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sporák plynový RM LOTUS CF4-78 G/P s plynovou rúrou alebo ekvivalent
Funkcia
Na prípravu jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sporák plynový RM LOTUS CF4-78 G/P s plynovou rúrou alebo ekvivalent ks 1
rozmer mm 800x700x900 900x900x900
príkon plyn kW 29,3
1x horák min kW 3
2x horák min kW 5
1x horák min kW 7
vnútorný rozmer rúry  (G/N 2/1 ) mm 680x550x340
plynový výkon rúry min kW 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie nerez
nerezové misky a rošty horákov
bezpečnostná ochrana pri zhasnutí plameňa
poistný ventil termočlánku
 2. Smažiaca panvica plynová PP-980 alebo ekvivalent
Funkcia
na prípravu jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Smažiaca panvica plynová PP-980 alebo ekvivalent ks 1
vonkajšie rozmery š*h*v mm 900 x 900 x 900
objem l 80
rozmery varnej nádoby mm 800 x 600 x 192
hmotnosť kg 150
spotreba plynu m³/h 1,84
tepelný príkon pri sporo kW 7,5
rozsah teplôt °C 50 300
prípojka plynu " 3/4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
potravinársky nezávadný nerezový materiál
varnú nádobu je možné ručne vyklápať pomocou otočného kolesa
batéria na studenú vodu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, montáže, spustenia do prevádzky a zaškolenia  personálu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
Súčasťou dodávky bude návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list a revízna správa na el. zariadenie.
Objednávateľ požaduje  dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 13,00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni  pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Objednávateľ požaduje bezplatné vykonanie servisnej obhliadky v rámci záručného servisu v čase do 24 hodín od nahlásenia, dostupnosť náhradných dielov do 5 dní vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje v lehote 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloženie špecifikácie s vyznačenou obchodnou značkou zariadenia s parametrami, t.j. identifikáciou výrobku s uvedením výrobcu a typu zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku za účelom posúdenia zhody s požadovaným predmetom zmluvy. V prípade, ak objednávateľ zistí, že tovar nezodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky, vyhradzuje si právo tovar neodobrať.
Objednávateľ požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia  zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii s objednávateľom a jeho odsúhlasením.
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky.
Dodávateľ musí byť autorizovaným a servisným partnerom výrobcu  s platným certifikátom.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. Faktúru doručiť iba na miesta plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedený do prevádzky.
Objednávateľ požaduje osadenie  na určené miesto, napojenie na el. prípojku,  spustenie do prevádzky.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

03.11.2020 07:00 — 04.12.2020 13:00

1,00 súbor položiek

4 856,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 09:25

29.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1140
 36
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2020 10:58 - Vstupná ponuka 4 848,00 € Cena s DPH
29.10.2020 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 4 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS