• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 12:23
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 13:20

Detail zákazky Z202026961

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 12:23
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 13:20

Základné údaje

Z202026961

OF-224247

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050360

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31363822

ARES, spol. s r.o.

Elektrárenská 12091/15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdvíhacia stolička

pomôcky pre seniorov, nábytok

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdvíhacia stolička 2ks
Funkcia
Pomôcka pre seniorov poskytuje rýchle a bezpečné riešenie vždy vtedy, keď osoba, ktorá spadne na zem, potrebuje pomôcť s postavením sa na nohy alebo s opätovným sadnutím
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdvíhacia stolička ks 2
Maximálna nosnosť kg 150
Celková hmonosť kg 13
Nabíjačka ks 2
Nabíjačka V 12V,  90-264V, 12V adaptér do auta
Čas nabíjania hod 6
Hmotnosť podsedáka kg 9
Hmotnosť nôh a opierky kg 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet zdvihnutí pri plnom nabití:40 pri max.bremene, približne 100 s priemerným bremenom áno
Nabíjanie prázdnej batérie:10 - 15 min na jedno zdvihnutie áno
CE označenie/certifikát áno
Pohon akumulátorový
Nabíjací čas prázdnych batérií 10-15 min=1 zdvih
Patentovaná technológia áno
Integrované madlo na prenášanie stoličky áno
Diaľkový ovládač áno
Vozík na prepravu + taška na prenesenie sedáka a nôh stoličky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená) a taktiež požadujeme preberací protokol
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy
Požaduje sa predložiť s tovarom technickú dokumentáciu k tovaru a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku
Požadujeme  o dodanie tovaru spolu s dodacím listom, faktúrou a preberacím protokolom na miesto plnenia
Poskytovanie záručného a pozáručného servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení osobne technikom
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky
Záručnú dobu požadujeme najmenej 24 mesiacov
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
Víťazný uchádzač obdrží po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne mailom preventívne opatrenia v súvislosti so šírením COVID19, podľa aktuálnej  epidemiologickej situácie. Víťazný uchádzač a jeho zamestnanci sú povinní preventívne  opatrenia dodržiavať. Vstup do zariadenia musí byť nahlásený min. 3 pracovné dni vopred písomne mailom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 889/77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

02.11.2020 12:24 — 30.11.2020 12:24

2,00 ks

9 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 12:25

29.10.2020 12:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 12:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 545
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 12:11 - Vstupná ponuka 9 600,00 € Cena s DPH
29.10.2020 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka 9 594,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS