00596264
Centrum sociálnych služieb - Jesienka
Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK
31363822
ARES, spol. s r.o.
Elektrárenská 12091/15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zdvíhacia stolička
pomôcky pre seniorov, nábytok
Tovar, Služba
|
1. Zdvíhacia stolička 2ks
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pomôcka pre seniorov poskytuje rýchle a bezpečné riešenie vždy vtedy, keď osoba, ktorá spadne na zem, potrebuje pomôcť s postavením sa na nohy alebo s opätovným sadnutím |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zdvíhacia stolička | ks | 2 | ||
| Maximálna nosnosť | kg | 150 | ||
| Celková hmonosť | kg | 13 | ||
| Nabíjačka | ks | 2 | ||
| Nabíjačka | V | 12V, 90-264V, 12V adaptér do auta | ||
| Čas nabíjania | hod | 6 | ||
| Hmotnosť podsedáka | kg | 9 | ||
| Hmotnosť nôh a opierky | kg | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Počet zdvihnutí pri plnom nabití:40 pri max.bremene, približne 100 s priemerným bremenom | áno |
| Nabíjanie prázdnej batérie:10 - 15 min na jedno zdvihnutie | áno |
| CE označenie/certifikát | áno |
| Pohon | akumulátorový |
| Nabíjací čas prázdnych batérií | 10-15 min=1 zdvih |
| Patentovaná technológia | áno |
| Integrované madlo na prenášanie stoličky | áno |
| Diaľkový ovládač | áno |
| Vozík na prepravu + taška na prenesenie sedáka a nôh stoličky | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Vrátane zaškolenia |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH |
| Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená) a taktiež požadujeme preberací protokol |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy |
| Požaduje sa predložiť s tovarom technickú dokumentáciu k tovaru a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
| Požadujeme o dodanie tovaru spolu s dodacím listom, faktúrou a preberacím protokolom na miesto plnenia |
| Poskytovanie záručného a pozáručného servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení osobne technikom |
| Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky |
| Záručnú dobu požadujeme najmenej 24 mesiacov |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
| V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť |
| Víťazný uchádzač obdrží po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne mailom preventívne opatrenia v súvislosti so šírením COVID19, podľa aktuálnej epidemiologickej situácie. Víťazný uchádzač a jeho zamestnanci sú povinní preventívne opatrenia dodržiavať. Vstup do zariadenia musí byť nahlásený min. 3 pracovné dni vopred písomne mailom. |
Staromyjavská 889/77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
02.11.2020 12:24 — 30.11.2020 12:24
2,00 ks
9 600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2020 12:25
29.10.2020 12:23
29.10.2020 12:38
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.10.2020 12:11 - Vstupná ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
| 29.10.2020 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 594,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: