• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 12:21
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 13:15

Detail zákazky Z202026960

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 12:21
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 13:15

Základné údaje

Z202026960

OF-224299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050358

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

43897452

GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.

M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálny mixér

pomôcka do kuchyne, kuchynské vybavenie

  • 39711211-1 - Mixéry potravín
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálny mixér 2 ks
Funkcia
Slúži na mixovanie pokrmov v kuchyni
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer š x h x v mm 220 x 300 x 560
príkon elektro kW 1,2
príkon elektro V 230
objem L 4
počet otáčok ot./min. 0 15 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
plynulá regulácia otáčok áno
pulz áno
nerezová nádoba áno
patentový systém zaistenia nádoby áno
profesionálny mixér 2ks áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia pracovníkov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť položkovitý rozpočet
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania
Objednávateľ je oprácnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list a preberací protokol, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená)
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy
Požaduje sa spolu s tovarom  predložiť technickú dokumentáciu k tovaru a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku
Požadujeme dodanie tovaru spolu s faktúrou, dodacím listom a preberacím protokolom
Poskytovanie záručného a pozáručného servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení osobne technikom
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zákazky a jeho uvedení do prevádzky
Záručnú dobu požadujeme minimálne 24 mesiacov
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
Víťazný uchádzač obdrží po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne mailom preventívne opatrenia v súvislosti s COVID19, podľa aktuálnej epidemiologickej situácie. Víťazný uchádzač a jeho zamestnanci sú povinní preventívne opatrenia dodržiavať. Každý vstup musí byť nahlásený minimálne 3 pracovné dni vopred písomne mailom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 889/77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

02.11.2020 12:21 — 30.11.2020 12:21

2,00 ks

2 587,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 12:22

29.10.2020 12:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 12:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 10
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 17:48 - Vstupná ponuka 2 520,00 € Cena s DPH
26.10.2020 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka 2 157,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS