00596264
Centrum sociálnych služieb - Jesienka
Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK
43897452
GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.
M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK
Profesionálny mixér
pomôcka do kuchyne, kuchynské vybavenie
Tovar, Služba
1. Profesionálny mixér 2 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na mixovanie pokrmov v kuchyni |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer š x h x v | mm | 220 x 300 x 560 | ||
príkon elektro | kW | 1,2 | ||
príkon elektro | V | 230 | ||
objem | L | 4 | ||
počet otáčok | ot./min. | 0 | 15 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plynulá regulácia otáčok | áno |
pulz | áno |
nerezová nádoba | áno |
patentový systém zaistenia nádoby | áno |
profesionálny mixér 2ks | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia pracovníkov |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť položkovitý rozpočet |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania |
Objednávateľ je oprácnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list a preberací protokol, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená) |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy |
Požaduje sa spolu s tovarom predložiť technickú dokumentáciu k tovaru a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
Požadujeme dodanie tovaru spolu s faktúrou, dodacím listom a preberacím protokolom |
Poskytovanie záručného a pozáručného servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení osobne technikom |
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zákazky a jeho uvedení do prevádzky |
Záručnú dobu požadujeme minimálne 24 mesiacov |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť |
Víťazný uchádzač obdrží po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne mailom preventívne opatrenia v súvislosti s COVID19, podľa aktuálnej epidemiologickej situácie. Víťazný uchádzač a jeho zamestnanci sú povinní preventívne opatrenia dodržiavať. Každý vstup musí byť nahlásený minimálne 3 pracovné dni vopred písomne mailom |
Staromyjavská 889/77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
02.11.2020 12:21 — 30.11.2020 12:21
2,00 ks
2 587,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2020 12:22
29.10.2020 12:21
29.10.2020 12:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2020 17:48 - Vstupná ponuka | 2 520,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2020 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 157,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: