00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické potreby
toaletné výrobky z papiera, mydlo, alobal
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tekuté mydlo na ruky s pumpičkou 500ml | ks | 10 | ||
2. Tekuté mydlo pre každodenné umývanie rúk, bal/5l | ks | 2 | ||
3. Desprej rýchla dezinfekcia v spreji 500 ml alebo ekvivalent | ks | 15 | ||
4. Plastový pevný zásobník na toaletný papier veľkého návinu T2 TORK (typu Jumbo) s veľkou kapacitou. Rozmery: V 275 x Š 443 x H 132 mm. Uzamykateľný držiak toaletného papiera, praktický priezor pre kontrolu stavu | ks | 8 | ||
5. Zásobník na skladané papierové utierky ZZ Tork, rozmery cca 333 x 439 x 136 plnené zhora, flexibilné doplňovanie, pevné do namáhaného prostredia, jednoduché doplňovanie aj čistenie, uzamykateľné, jemné, zaoblené povrchy, robustná konštrukcia | ks | 4 |
Názov |
Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu dohody, vrátane nákladov na dopravu. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný cenník podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec kupujúceho, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky. |
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 13.00 hod, piatky 8.00 hod do 11.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu. |
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v lehote dohodnutej v bode 8 je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Zákazka bude rozúčtovaná na 2 faktúry a dodaná na 2 miesta v rámci SR. 1 faktúra - položka 1-3 (dodanie Bratislava); 2 faktúra - položka 4, 5 (dodanie Banská Bystrica) |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
30.10.2020 08:00 — 13.11.2020 11:00
1,00 sada
630,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2020 11:20
27.10.2020 11:30
27.10.2020 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2020 19:16 - Vstupná ponuka | 630,00 | € | Cena bez DPH |
27.10.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 619,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: