17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
45550735
Solarprojekt s. r. o.
Strojárska 2206, Snina, 06901, SVK
Ochranný oblek celotelový
ochranný odev, kombinéza, pracovný odev
Tovar, Služba
1. Ochranný oblek celotelový s kapucňou
|
|
---|---|
Funkcia |
antistatická kombinéza |
vodeodolná |
s kapucňou a prelepenými švami |
odolná voči roztokom chemikálií, azbestu a prachu |
spĺňajúci normu EN 14126 |
patrí do kategórie CE III, typ 5,6 |
materiál s antialergickými vlastnosťami |
netkaná textília |
s návlekmi na obuv |
s krytím celého zipsu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet ks | ks | 11887 | ||
prateľný | °C | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objednávateľ požaduje aby bol výrobok v zhode s | EN ISO 13688 a EN 13034+A1 alebo ekvivalentný k požadovanej norme |
návleky na obuv | s možnosťou zatiahnutia našitými šnúrkami |
veľkosti | 175cm, 185cm, 195cm v pomere 20%/55%/25% |
balenie | jednotlivo aj s návlekmi na obuv |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný predložiť ES Vyhlásenia o zhode do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
V prípade podstatného porušenia povinností Dodávateľa si Objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET. |
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena niektorej položky (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | prateľný | °C | 60 | ||
Navrhnutá hodnota | nevhodný na pranie | -- | -- |
Uvedené kombinézy s danými normami nie je možné prať, obstarávateľ si má naštudovať normy, podľa ktorých sa daný odev certifikuje a normy definujú, čo má daný odev spĺňať.
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
30.10.2020 08:00 — 13.11.2020 15:00
1,00 celý predmet zákazky
127 960,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.10.2020 11:18
26.10.2020 13:00
27.10.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2020 10:51 - Vstupná ponuka | 127 200,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2020 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: