• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 10:23
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 11:15

Detail zákazky Z202026927

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 10:23
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 11:15

Základné údaje

Z202026927

OF-224326

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5053616

Objednávateľ

35543647

Základná škola, Pionierov 1, Rožňava

Pionierov 642/1, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

45357552

COMFORTA HYGIENE, s.r.o.

Kollárova 88, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkokapacitná umývačka riadu s príslušenstvom

Umývačka riadu, vstupný stôl, výstupný stôl

  • 42959000-3 - Umývačky riadu nie pre domácnosť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkokapacitná umývačka riadu
Funkcia
Na čistenie kuchynského riadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkokapacitná umývačka riadu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery umývačky 690x794x1500
rozmer koša-priebežná umývačka riadu 500x500mm, max.výška tanierov 420mm
výkon- priebežná umývačka riadu 11,1kW/400V
ďalšie vlastnosti-priebežná umývačka riadu celonerezové prevedenie, s nerezovým umývacím a oplachovým ramenom, nerezový odpadový filter. Umývací cyklus 90/120/180 sekúnd, vrátane pumpy na oplach- spotreba vody cca 2,8l za cyklus
základné príslušenstvo- priebežná umývačka riadu 2 koše na taniere, 2 koše na príbor a stojan na taniere
doplnkové príslušenstvo - vstupný stôl 1 kus pravý 1400x750x880, s drezom 400x400x250 mm vľavo, s otvorom pre batériu
doplnkové príslušenstvo - výstupný stôl 1 kus pravý 800x750x880,  umývačka riadu umiestnená vľavo od stola
doplnkové príslušenstvo - tlaková sprcha do drezu s pákovou batériou 1 kus výška 110 cm, nerezová tlaková hadica, vyrovnávacia pružina, úchyt do steny, tlaková sprcha s pákovým ovládačom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín dodania najneskôr  15.12.2020
Vrátane dopravy  na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy.
Požadujeme  predložiť spolu s tovarom technickú dokumentáciu k tovaru a návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
Požadujeme o dodanie tovaru spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
Poskytovanie záručného a pozáručného servisu do  3 dní od nahlásenia poruchy na zariadení osobne technikom.
Objednávateľ požaduje predložiť revíznu správu po vykonaní inštalácie predmetu zmluvy a jeho uvedení do prevádzky.
Záručnú dobu požadujeme 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pionierov 1, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

16.11.2020 00:00 — 15.12.2020 00:00

1,00 1 kus

3 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 10:31

30.10.2020 10:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2020 10:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 221
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 11:48 - Vstupná ponuka 3 180,00 € Cena s DPH
30.10.2020 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 3 170,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS