00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
44593287
VETEX Int., s. r. o.
Bajkalská 29F, Bratislava, 821 05, SVK
Výmena podlahovej krytiny
podlahová krytina, koberec
Tovar, Služba
1. Položka č. 1: Kancelársky koberec antistatický so zvýšenou odolnosťou voči opotrebovaniu kancelárskymi stoličkami, zvýšenou odolnosťou proti ohňu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Obmenu podlahových krytín a podláh je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia a/alebo zdravotnej závadnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 | m2 | 550 | ||
Rozmery metráže - šírka | m | 4 | ||
Rozmery metráže - dĺžka | m | 4 | ||
Členenie / rozchod vlasu | rozchod | 1/10 | ||
Hmotnosť vlákna | gr/m2 | 550 | ||
Výška vlákna | mm | 3 | 5 | |
Celková výška | mm | 4 | 6 | |
Počet uzlíkov | ks/m2 | 164 000 | ||
Zvuková izolácia | dB | 23 | ||
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 | ||
Obvodové sokle - výška. Vrchná časť obšitá, lepenie/uchytenie na stenu po vonkajšom obvode koberca. | cm | 4 | 5 | |
Obvodové sokle | m | 600 | ||
Záruka na všetok materiál a prácu | rok | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná stálosť | ISO 105 B02/6-7 |
Zloženie vlákna | 100 % polyamid |
Trieda horľavosti | Cfl S1 podľa EN 13501 - 1 |
Farba - poskytnutie vzorkovníka na výber farby | minimálne 10 rôznych farieb |
Technológia výroby | všívaný, uzlíkový |
Podklad | Action Backing |
Opotrebenie kolieskovou stoličkou | class A podľa EN 985:2001 Test A |
Súčasť dodania | doprava, montáž, strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, lepenie koberca, likvidácia starej krytiny |
2. Položka č. 2: Koberec na chodby a do spoločných priestorov - štvorce 500 x 500 mm.
|
|
---|---|
Funkcia |
Obmenu podlahových krytín a podláh je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia a/alebo zdravotnej závadnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 2 | m2 | 350 | ||
Rozmer kociek | mm | 500x500 | ||
Hmotnosť vlákna | gr/m2 | 550 | ||
Celková hrúbka | mm | 5,5 | 7 | |
Celková hmotnosť | gr/m2 | 3800 | 4700 | |
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 33 | ||
Zvuková izolácia | dB | 23 | ||
Záruka na všetok materiál a prácu | rok | 4 | ||
Výška vlasu | mm | 3,5 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh tkaniny | kobercové štvorce |
Typ tkaniny | kancelárske |
Zloženie vlákna | polypropylén alebo polyamid |
Trieda horľavosti | Index horľavosti 3 SANS 0177 - IV |
Farba- poskytnutie vzorkovníka na výber farby | zhodné s aktuálne používanými farbami podľa priložených fotografických vzoriek |
Podklad | bitumenový podklad |
Súčasť dodania | doprava, montáž, strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, lepenie koberca, likvidácia starej krytiny |
3. Položka č. 3: Laminátová podlaha na používanie v interiéri Quick Step Lock vrátane podložky.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 3 | m2 | 300 | ||
Hrúbka | mm | 7 | 10 | |
Rozmery lamely (dĺžka x šírka) | mm | 1000x100 | ||
Trieda podľa EN 13329 | trieda | 32 | ||
Záruka | rok | 5 | ||
Podložka pod parkety - výška | mm | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém spájania | na dlhej strane klikový systém; na krátkej strane klikový systém; systém spoja 1clic2go, 5G alebo ekvivalent |
Farebnosť | podľa vzorkovníka, imitácia farebnosti dreva, minimálne 6 druhov |
Obvodové lišty | farebná zhoda s laminátovou podlahou |
Odolnosť proti oderu | podľa EN 13329, požiadavka normy >= 2500 |
Záťažová trieda | AC 3 podľa EN 13329 |
Odolnosť proti poškriabaniu | EN 438-2, 14, 8,0 N |
Svetelná stálosť | EN 438-2, 16 trieda 6, hodnoty Q > 6 |
Premiestňovanie nábytku | EN 424 |
stopa | 01 mm/32 kg, hodnoty QS bez zmien |
stopa | stopa 3 mm/100 kg, hodnoty QS bez zmien |
stopa | 2 mm/100 kg, hodnoty QS bez zmien |
Antistatická úprava | EN 1815, <= 2,0 kV |
Kolečkové stoličky | 2500 otáčok podľa EN 425, hodnoty QS bez zmien |
Odolnosť proti šmyku | podľa EN 13893, DS |
Redukcia nárazového zvuku | ISO 712/2, hodnoty QS delta Lw = 19 dB, C1=11 dB |
Požiarna klasifikácia | EN ISO 9239 - 1, Cfl s1 |
Súčasť dodania | doprava, montáž, strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, montáž laminátovej podlahy, ekologická likvidácia starej krytiny |
Názov |
1) Vrátane dopravy, vyloženia, montáže na mieste plnenia. |
2) Realizácia jednotlivých požiadaviek na obmeny sa uskutočňuje čiastkovo po vzájomnej dohode počas platnosti zmluvy. Pokiaľ je v tomto dokumente uvedený pojem „zmluva“ má sa za „rámcovú dohodu“ podľa príslušných ustanovení OPET. |
3) Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj bankové spojenie a číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
4) Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od podpisu zmluvy, cenník jednotlivých druhov podlahových krytín a prác a zároveň zaslať aj technické špecifikácie (technické listy) k položkám č. 1 až č. 3 a soklovým lištám v položke č. 3 a to v originály vydanom výrobcom v preklade do slovenského alebo českého jazyka. Dodávateľ dodá predmet zmluvy/objednávky ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všetkým príslušným záväzným právnym predpisom. |
5) Plnenie sa uskutoční na základe samostatných čiastkových výziev realizovaných formou písomných objednávok (ďalej iba „objednávka“), v ktorých bude uvedený druh podlahovej krytiny, miesto dodania a vykonania prác a požadovaný termín dodania a vykonania prác. |
6) Dodávateľ je povinný nastúpiť v termíne a v čase požadovanom objednávateľom, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa zaslania objednávky objednávateľa a dodať predmet plnenia v lehote uvedenej v objednávke. |
7) Dodávateľ je povinný dodať koberce podľa jednotlivých špecifikácií a podľa priložených farebných vyobrazení vzoriek, tak aby plynule nadväzovali na existujúce položené koberce v priestoroch objednávateľa. |
8) Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať špecifikované plnenia prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov v dostatočnom počte na riadne poskytnutie objednaného plnenia. |
9) Dodávka kobercov obsahuje aj práce ako strhnutie starej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, vyrovnávanie podkladu, lepenie kobercov, montáž laminátovej podlahy. Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu rámcovej dohody na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
10) Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa a obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
11) Celková cena za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky za práce a materiál pri výmene jednotlivých druhov podlahových krytín spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, za zneškodňovanie odpadov, vrátane doručenia príslušných dokladov o ich zneškodnení. |
12) Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie. |
13) V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
14) Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení ako aj číslo tejto zmluvy. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení služby, Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
15) Výsledkom kontraktačného postupu bude rámcová dohoda, uzavretá na dobu 12 mesiacov. Rámcová dohoda končí uplynutím doby platnosti alebo vyčerpaním finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
16) Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. Zamestnanci Dodávateľa a všetky osoby podieľajúce sa na plnení tejto zmluvy sú povinní dodržiavať interné predpisy BOZP, s ktorými budú oboznámení riadne a včas pred začatím plnenia zmluvy. |
17) Dodávateľ nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa poveriť realizáciou predmetu rámcovej dohody ani jej časti tretiu osobu. Dodávateľ je povinný vykonávať služby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. Ak Dodávateľ použije na plnenie svojich záväzkov tretiu osobu , Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu akoby plnil sám. |
18) Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto rámcovej dohody a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. Nedodržanie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
19) Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie objednaného plnenia podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za objednávateľa a dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju do podateľne Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
20) Objednávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody oboznámiť Dodávateľa s Pravidlami na riadenie prístupu tretích strán poskytujúcich služby pre Objednávateľa (ďalej iba „Pravidlá“). Dodávateľ je povinný tieto Pravidlá dodržiavať a zaväzuje s nimi oboznámiť a zabezpečiť ich dodržiavanie u všetkých osôb, ktoré sa podieľajú na plnení tejto rámcovej dohody; porušenie týchto Pravidiel je dôvodom na odstúpenie od tejto rámcovej dohody. |
Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
24 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.11.2020 13:40
19.11.2020 15:00
19.11.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2020 09:38 - Vstupná ponuka | 23 991,60 | € | Cena s DPH |
19.11.2020 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: