• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 11:20

Detail zákazky Z202026914

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 11:20

Základné údaje

Z202026914

OF-223995

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043871

Objednávateľ

36069841

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví

Tomášikova 19081/28C, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

43818030

DD21 s.r.o.

Švábska 107, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčná tlačiareň

Kopírovací stroj, Multifunkčná tlačiareň

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie ČB, A4
Funkcia
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciou automatického obojstranného skenovania a duplexnej tlače
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchlosť tlače str./min. 40
Interná pamäť MB 256
Vstupný zásobník 1. str. A4 300
Vstupný zásobník 2. (viacúčelový) list 50
Vstupný zásobník 3. (voliteľný, možno doobjednať - nie je súčasťou dodávky) str. A4 500
Automatický obojstranný podávač predlôh, jednoprechodový, (RADF) str. A4 50
Výstupný zásobník list 150
Maximálny mesačný objem tlače str. 50000
Podporovaná hmotnosť papiera gr./m2 60
Maximálne rozlíšenie pri tlači dpi 1200x1200
Rozlíšenie skeneru dpi 1200x1200
Rýchlosť skenovania (jednostranne/obojstranne) obr./min. 24/48
Kapacita tonerovej náplne str. A4 6000
Cena za tlač 1ks strany pri originálnych náplniach bez DPH (cena podľa stránky výrobcu originálneho príslušenstva pri tlači 100000 str.) € 0,011
Záruka na zariadenie mesiac 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhranie tlačiarne USB 2.0, RJ45
Funkcie Kopírovanie, Farebné skenovanie, Automatická obojstranná tlač.
Technológia tlače Laser, čiernobiela
Podporované médiá Papier pre laserové tlačiarne, bežný, fotografický, hrubý papier, obálky, štítky, karty
Podporované formáty papiera Papier A4, A5, A6, B5, pohľadnice, obálky C5, DL a B5
Skenovanie Automatický obojstranný podávač dokumentov (originálov) - jednoprechodový.
Skenovanie Skenovanie do e-mailu, zariadenia USB, miestneho počítača, sieťového počítača, formáty minimálne - PDF / JPEG / TIFF.
Skenovanie Skenovanie dokumentov do prehliadateľného PDF súboru. Skenovanie do Microsoft Office aplikácií.
Ovládanie Farebný dotykový displej + numerická tlačidlová klávesnica.
Kompatibilné operačné systémy Windows 10, Windows 8, Windows 7
Odporúčaný typ (typ spĺňajúci požiadavky obstarávateľa): Brother MFC-L5750DW, alebo výkonovo a funkčne ekvivalentný typ s porovnateľnou hospodárnosťou prevádzky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy a jej zverejnenia v CRZ min. v rozsahu:
- typ a značka,
- doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických parametrov,
- zoznam spotrebného materiálu (tonery s požadovanou kapacitou, optické válce - ak sú vedené ako spotrebný materiál) pre každý typ zariadenia,
- pri položke 1 a 2 (zariadenia pre ČB tlač) kalkulácia ceny toneru (prípadne opt. válca) s DPH za tlač 1ks strany pri originálnom príslušenstve a tlači 100000 strán, vrátane odkazu na stránku výrobcu/predajcu príslušenstva.
- v prípade dodávky ekvivalentného zariadenia porovnávaciu tabuľku v ktorej budú uvedené parametre dodávaného zariadenia v porovnaní s požiadavkou obstarávateľa.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentného typu dodá vyhlásenie o zhode preukazujúce zhodnosť ekvivalentu so všetkými požadovanými parametrami. Vyhlásenie musí obsahovať každý parameter funkčnej a technickej špecifikácie požadovaného typu a porovnanie s parametrom ekvivalentného typu. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa.
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov dodávaného výrobku, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako základný model spĺňajúci požiadavky objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo).
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita,nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Objednávateľ má právo do 14 od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.10.2020 08:00 — 04.11.2020 14:00

2,00 ks

960,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 09:42

27.10.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 10:34 - Vstupná ponuka 960,00 € Cena s DPH
24.10.2020 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka 958,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS