• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 10:30

Detail zákazky Z202026912

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 10:30

Základné údaje

Z202026912

OF-223092

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5046713

Objednávateľ

30801397

Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok

Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK

Dodávateľ

45860637

MET Slovakia, a.s.

Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávky zemného plynu pre rok 2021

Dodávky zemného plynu, preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, služby obchodníka, zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávky zemného plynu
Funkcia
Dodávky zemného plynu pre potreby vykurovania a ohrevu teplej úžitkovej vody.
Zabezpečenie dodávky zemného plynu, jeho prepravy a distribúcie, poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Odberateľa v trvaní 12 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba zemného plynu (ďalej aj "ZP") na 12 mesiacov MWh 6800
Maximálny denný odber ZP (tzv. DMM) m3/deň 3500
Ročný podiel spotreby na mesiac - január % 15
Ročný podiel spotreby na mesiac - február % 14
Ročný podiel spotreby na mesiac - marec % 12
Ročný podiel spotreby na mesiac - apríl % 9
Ročný podiel spotreby na mesiac - máj % 4
Ročný podiel spotreby na mesiac – jún % 3
Ročný podiel spotreby na mesiac - júl % 3
Ročný podiel spotreby na mesiac - august % 3
Ročný podiel spotreby na mesiac - september % 3
Ročný podiel spotreby na mesiac - október % 9
Ročný podiel spotreby na mesiac - november % 11
Ročný podiel spotreby na mesiac - december % 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta 4101453367 (550072)
POD kód SKSPPDIS000130022450
Druh tarify Va
Nadmorská výška 207 m
Plynová prípojka DN 100 mm
Tlak na HUP 80 kPa
Charakter spotreby ZP z ročného množstva technologické účely a TÚV - 29%, vykurovacie účely - 71%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom Zmluvy je združená dodávka zemného plynu pre obdobie od 1.1.2021 od 0.00 hod do 31.12.2021 do 23:59 hod..
2. Miestom plnenia predmetu Zmluvy je regulačná stanica plynu v kotolni na adrese sídla Odberateľa.
3. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Objednávateľovi pravidelnú a opakovanú dodávku dohodnutého množstva ZP bez prerušenia, formou združenej dodávky vrátane zabezpečenia prepravy a súvisiacich distribučných služieb, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS pri súčasnom dodržaní platných právnych predpisov, technických podmienok a PP PDS. Akékoľvek prerušenie dodávky ZP v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa.
5. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva ZP. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo ZP.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby ZP špecifikovanej v tejto Zmluve.
7. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť kapacitu DMM podľa požiadavky Odberateľa pre dané OM.
8. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO).
9. Odpojenie od zdroja ZP sa vylučuje.
10. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že sa na relevantnom trhu predáva rovnaké alebo porovnateľné plnenie,ako je predmet plnenia podľa tejto zmluvy za nižšiu jednotkovú cenu a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu jednotkovú cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou jednotkovou cenou a jednotkovou cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 2 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, predávajúci sa zaväzuje poskytnúť kupujúcemu po preukázaní tejto skutočnosti zľavu vo výške rozdielu medzi porovnateľnými plneniami.
13. Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu.
14. DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná, zahŕňa všetky náklady za dodávku ZP, t. j. náklady súvisiace so službami obchodníka, cenu odchýlky, cenu za komoditu, cenu za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO.
16. Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Odberateľ umožní zálohovú fakturáciu za dodávku predmetu zákazky s mesačným zúčtovaním. Fakturačným obdobím za dodávku ZP a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS. Vo vyúčtovacích faktúrach budú zohľadnené Odberateľom uhradené zálohové platby.
17. Výška záloh za opakovanú dodávku a distribúciu ZP sa stanoví so zohľadnením histórie spotreby Odberateľa poskytnutej PDS za predchádzajúci odpočtový cyklus, avšak maximálne do výšky 50% ceny za odber plynu nasledujúceho mesiaca stanoveného podľa odberovej krivky Odberateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Splatnosť faktúry za opakovanú dodávku ZP je k 15. dňu v príslušnom mesiaci. Rozpis výšky mesačných zálohových platieb bude tvoriť nedeliteľnú súčasť tejto Zmluvy.
18. Vyúčtovacia faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená do 5.  pracovného dňa , nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnuté e-mailové adresy a následne poštou na adresu Odberateľa. Posledná zúčtovacia faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 8  kalendárnych dní po ukončení zmluvného obdobia.
19.  Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo m3 v kW, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH, detailný rozpis  spotreby a služieb  odberného miesta OM, grafické prehľady nameraných hodnôt a spotreby, tabuľku denných nameraných hodnôt za fakturované obdobie.
20. Ak vzniknú pri fakturácii dodávok chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
21. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.  Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
22. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
23. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
24. Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa.
25. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy Dodávateľ predloží Odberateľovi rozpis jednotlivých položiek – detailný rozpis - účtovaných vo vyúčtovacej faktúre s jednotkovými cenami bez DPH za mernú jednotku v čase súťaže za danú službu. K zmene cien môže dôjsť iba v prípadoch regulovaných cien ÚRSO-m. Uvedené jednotkové ceny za dodávku zemného plynu sú konečné a obsahujú všetky oprávnené náklady predávajúceho.
26. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY:
A. 1 Do 10 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, t. j. ešte pred samotným plnením Zmluvy, je Dodávateľ povinný predložiť na adresu Odberateľa nasledovné doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v plynárenskom priemysle v súlade so zákonom č. 251/2012 Z. z. o plynárenstve a o zmene niektorých zákonov, nariadení vlády a súvisiacej legislatívy o splnení podmienok a registrácii pre dodávky plynu a súvisiacich služieb v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu,
b) originál alebo overenú kópiu platnej zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s plynom s príslušným PDS min. na obdobie rokov 2020-2021,
c) originál alebo overenú kópiu platnej distribučnej zmluvy uzatvorenej s príslušným PDS min. na obdobie rokov 2020-2021,
d) Dodatok ku Kúpnej zmluve vygenerovanej systémom EKS, v ktorom uchádzač uvedie jednotkovú cenu za MWh a spôsob účtovania poplatkov za prepravu, distribúciu a príslušných daní pre druh tarify V11. Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
e) doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail),
f) zoznam dodávok ZP aspoň troch odberateľov (v zmysle § 34, ods. 1, písm. a) ZVO) za dva roky predchádzajúce dňu vyhlásenia zákazky, v približnom objeme 7.000 MWh ZP/12 mesiacov s uvedením cien, lehôt dodania a identifikácie odberateľa (obchodné meno, adresa a sídlo odberateľa; meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby, pre účely overenia uvedených údajov),
g) ak má Dodávateľ v úmysle plniť časť zákazky prostredníctvom subdodávateľov (§ 34, ods. 1, písm. l) ZVO), je povinný predložiť Odberateľovi v písomnej forme:
- na odsúhlasenie Zoznam subdodávateľov (v zmysle ustanovenia Čl. VI, časti A, bodu 6.1.8 VZP) v rozsahu - podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, identifikácia navrhovaných subdodávateľov min. v rozsahu obchodné meno/názov/meno a priezvisko, adresa sídla/adresa pobytu, IČO/dátum narodenia - ak nebolo pridelené IČO a predmet subdodávok,
- Zmluvu uzatvorenú so subdodávateľom, platnú k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, obsahujúcu záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícii Dodávateľovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie.
A.2 Dodávateľom predložené doklady Odberateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení Odberateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve a nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ:
a) ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
b) vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
c) vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Odberateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, pričom:
-zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods.3 písm. b) bod 3. ZVO uložený Dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa,
-zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods.3 písm. d) ZVO uložená Dodávateľovi pokuta do výšky € 5.000,-, ak pri využívaní elektronického trhoviska Dodávateľ porušil OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

6 800,00 MWh

220 148,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2020 09:23

28.10.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 186
 61
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2020 16:39 - Vstupná ponuka 219 507,60 € Cena s DPH
28.10.2020 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 216 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS