30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
14268035
Vladimír Janičina ELKO
284, Dúbrava, 03212, SVK
Svietidlá žiarivkové
Svietidlá žiarivkové
Tovar, Služba
|
1. Svietidlo žiarivkové 2x36 W prachotesné
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| osvetlenie vnútorných priestorov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Svietidlo žiarivkové 2x36 W, prachotesné s elektronickým predradníkom | ks | 60 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál: ABS/PS | áno |
| pätica: G13 | áno |
| napätie: 230 V | áno |
| krytie: IP65 | áno |
| max.príkon zdroja: 36 W | áno |
|
2. Svietidlo LED 30W so senzorom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| osvetlenie vnútorných a vonkajších priestorov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Svietidlo LED 30W so senzorom | ks | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| krytie: IP65 | áno |
| svietivosť: | 2700 lm |
| napätie: 230V | áno |
| CCT: | 4000K |
| farba tela: | čierna |
| svietivosť: | 2700 lm |
| senzor - Čas svietenia: | 10sek-7min |
| senzor - Rýchlosť pohybu: | 0,6-1,5m/sek |
| senzor - Dosah detekcie: | 3-10 m |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
| Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
| Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
| V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
| Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Čapajevová 38, 08001 Prešov, Stredisko prevádzky objektov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
02.11.2020 08:00 — 06.11.2020 13:00
1,00 jeden celok
1 622,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2020 14:52
27.10.2020 13:30
27.10.2020 13:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.10.2020 15:13 - Vstupná ponuka | 1 614,96 | € | Cena s DPH |
| 27.10.2020 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 560,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: