• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2020 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2020 12:50

Detail zákazky Z202026776

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2020 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2020 12:50

Základné údaje

Z202026776

OF-223783

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5039076

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

Pracovný stôl, kontajner s centrálnym zámkom

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný stôl
Funkcia
Dovybavenie priestorov objednávateľa kancelárskym nábytkom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný stôl ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie čerešňa
Pracovná doska stola z laminovanej drevotrieskovej dosky hrúbky 18 mm
Okraje stola chránené 2 mm plastovými ABS hranami
Nohy stola pevné, hrúbka 20 mm, s ABS hranami
Rozmery stola šírka 140 cm, výška 75 cm, hĺbka 70 cm, hrúbka vrchnej dosky 25 mm
 2. Pomocný stôl so zástenou
Funkcia
Dovybavenie priestorov objednávateľa kancelárskym nábytkom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pomocný stôl so zástenou ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie čerešňa
Pracovaná doska stola z laminovanej drevotrieskovej dosky hrúbky 18 mm
Okraje stola chránené 2 mm plastovými ABS hranami
Nohy stola pevné, hrúbka 18 mm, s ABS hranami
Rozmery stola šírka 100 cm, výška 75 cm, hĺbka 50 cm, hrúbka vrchnej dosky 25 mm
Požiadavka so zástenou
 3. Kontajner s centrálnym zámkom
Funkcia
Dovybavenie priestorov objednávateľa kancelárskym nábytkom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner s centrálnym zámkom ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zásuvky 4 zásuvky, s centrálnym uzamykaním
Prevedenie čerešňa
Materiál z laminovanej drevotrieskovej dosky o hrúbke 18 mm, ABS hrana 2 mm
Rozmery šírka 46 cm, výška 62 cm, hĺbka 55 cm
Požiadavka kovové úchytky na čielkach zásuviek; kolieska v spodnej časti; hrúbka vrchnej a spodnej dosky 25 mm; na zásuvkách mechanizmus s tlmením
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. vyobrazenie (fotodokumentácia, prospekty) a technické parametre ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky v takej podobe, aby bolo možné posúdiť ich splnenie
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi technickú dokumentáciu, prospekty, fotografie predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky, či predložená dokumentácia preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii jednotlivých komodít v tejto zmluve.
3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v zmluve, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod.
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
8. Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. Všetok dodaný tovar musí byť nový a doposiaľ nepoužitý.
11. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky, osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
12. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.11.2020 08:00 — 16.11.2020 14:00

60,00 ks

7 874,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2020 11:44

26.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 179
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 10:39 - Vstupná ponuka 7 860,00 € Cena s DPH
26.10.2020 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 7 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS