• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 13:30

Detail zákazky Z202026749

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2020 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 13:30

Základné údaje

Z202026749

OF-223782

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043809

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické výrobky.

Čistiace a hygienické výrobky.

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace,hygienické leštiace výrobky.
Funkcia
Čistiace a hygienické výrobky.
Papierové hygienické výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servítky jednovrstvové 33x33 cm biele (po 500 ks v balení) bal 15 bal
Dezinfekčné tekuté mydlo FORCHEM FOR-SEPT – 5 L resp. ekvivalent šetrný k pokožke ks 4 ks
LINTEO Classic Toaletný papier 2-vrstvový rolka 960 roliek
LINTEO Kuchynské utierky LINTEO MEGA - 2-vrstvové - biele resp. ekvivalent rolka 10 roliek
Cif cream tekutý prášok 500 ml ks 1 ks
Pronto Multi-surface 5v1 multifunkčný čistič v rozprašovači 500 ml ks 3 ks
Čistiaci prostriedok CIF perfekt finish Stainless steel na nerez - 435 ml ks 1 ks
Záves WC Domestos blok citrus 40 g ks 100 ks
Latexové rukavice STARLING žlté, veľkosť M pár 20 párov
Latexové rukavice STARLING žlté, veľkosť L pár 20 párov
Paclan Vrece na odpad economic 35l (20ks v rolke) resp. ekvivalent rolka 50 roliek
120l Vrecia ECONOMY čierne rolované 30μm (25 ks v rolke) resp. ekvivalent rolka 20 roliek
švédska mikroutierka 30x40 až 40x40, mix farieb: z každej farby po 5 ks (t.j. 5 x5 ks) ks 25 ks
Jar Professional Expert 5000 ml ks 5 ks
BIO Dezinfekcia na VŠETKO - 5L (FLORIAN) ks 4 ks
Metla ciroková prešívaná štandardná veľkosť ks 4 ks
Vložky do pisoárov farebné bez vône ks 10 ks
Vložky do pisoárov farebné s vôňou citrus ks 10 ks
Náhradný poťah na mop mirkofázový š. 45 cm ks 15 ks
PULIRAPID 5000 ml na hrdzu a vodný kameň ks 5 ks
ARIEL Mountain Spring 4,4 l (80 praní) ks 2 ks
Vlhčené utierky sensitive Babylove (80 ks v balení) bal 12 bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet po jednotlivých položkách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Tovar musí byť nový , v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dátum spotreby (expirácie) jednotlivých druhov tovaru je minimálne 24 mesiacov odo dňa doručenia predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:30. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo emailom.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

30.10.2020 09:12 — 06.11.2020 09:13

1,00 súbor tovarov

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2020 09:16

27.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 64
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 09:49 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena bez DPH
27.10.2020 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 888,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS