• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2020 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2020 12:55

Detail zákazky Z202026740

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2020 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2020 12:55

Základné údaje

Z202026740

OF-223919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5039044

Objednávateľ

00159298

Stredná odborná škola, Pruské 294, Pruské

294, Pruské, 01852, SVK

Dodávateľ

35923148

BERINGER, s.r.o.

Vansovej 2, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Germicídne žiariče

germicídny, žiarič

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Germicídny žiarič uzavretý o výkone 72 W so spínacími hodinami, určený na dezinfekciu vzduchu pomocou ultrafialového žiarenia (UVC) za prítomnosti ľudí s uchytením na stenu
Funkcia
Germicídny žiarič uzavretý o výkone 72W so spínacími hodinami, určený na dezinfekciu vzduchu pomocou ultrafialového žiarenia (UVC) za prítomnosti ľudí s kĺbovým uchytením na stenu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 6
Príkon W 72
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
vzdialenosť účinku dezinfekcie vzduchu od prístroja m 6
objem cirkulácie vzduchu za hodunu m3 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Programovateľné spínanie Áno
Ovládanie Zabudované spínacie hodiny
Doklad o pridelení ŠÚKL kódu Áno
ES vyhlásenie zhody Áno
Uchytenie na stenu pomocou kĺbového závesu s pripojením do zásuvky Áno
Súčasťou balenia montážne hmoždinky, skrutky,vidlice, inštalačné viečko a prípadne sil. prechodky ako aj akýkoľvek iný materiál potrebný k montáži zariadenia na stenu. Áno
Záruka na dodávané zariadenie v trvaní minimálne 24 mesiacov Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane montáže a zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
1.2 Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar v originálnom balení.
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť rozpočet ako aj prospekty alebo technické listy výrobcu s aktuálnymi technickými špecifikáciami ponúkaného tovaru minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie všetkých technických a osobitných požiadaviek Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť doklad o udelení ŠÚKL kódu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
1.5 Dodávateľ je povinný predložiť ES Vyhlásenia o zhode do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
1.6 Dodávateľom predložené doklady Objednávateľ skontroluje a v prípade ak predložené doklady  budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
1.7 Ak požadované doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. V takomto prípade nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
1.8 V prípade dodávky iného tovaru alebo tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom si Objednávateľ vyhradzuje právo tento tovar neprevziať a ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
1.9 Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.)
1.10 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po  dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do 5 pracovných dní od dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii Objednávateľ,
pokračovanie 1.10: dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
1.11 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky vtextovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jejvystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovúadresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má
pokračovanie 1.11: Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
1.12 Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa, povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", v článku "Zmluvné podmienky" alebo v článku "Zmluvná cena" sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET.
1.13 V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny.
1.14 Za každý prípad porušenia zmluvných povinností a podmienok zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 100,- €.
1.15 Uplatnením peňažných sankcií podľa predchádzajúceho bodu nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, ani na odstúpenie od tejto zmluvy.
1.16 Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR).
1.17 Dodávateľ je povinný dodať predmet kúpy v lehote podľa tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.  Záväzok dodávateľa dodať predmet kúpy sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného predmetu kúpy dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v tejto Zmluve.
1.18 Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pruské 294, Pruské, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

02.11.2020 08:54

6,00 ks

3 234,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2020 08:56

26.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 10:00 - Vstupná ponuka 3 234,00 € Cena s DPH
26.10.2020 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka 3 232,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS