00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
44082011
TCNS, s. r. o.
Bosákova 7, Bratislava, 85104, SVK
IP VOIP Audiovrátnik
IP VOIP Audiovrátnik
Tovar, Služba
1. IP VOIP Audiovrátnik
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka a montáž IP VOIP Audiovrátnik |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
IP VOIP Audiovrátnik 3x samostatné tlačítko pre priamu voľbu a číselná klávesnica, PoE adaptér. Nerezové prevedenie s podsvietenými tlačítkami. Možnosť rozšírenia o ip kameru, napájanie PoE 802.3af max 14W a možnosť pasívneho napájania 12V/2A DC, bezpečnostné relé. Prevádzková teplota -20 až 55 stupňov C. Rozmery 210x100x29mm +-5mm, odolnosť IP50, montáž na omietku vrátane držiaka. Komunikačné protokoly H323, ethernet 100 mbit, tcp/ip4, sip. Konfigurácia na diaľku pomocou konfiguračného súboru kompatibilného s 2N IP Vario. Napájací adaptér PoE 48V/0,5A štandard IEEE 802.3af. | áno |
Napríklad: 2N Helios IP Vario, 3x1 tlačítko + klávesnica (9137131KU) + TP-LINK TL-POE150S | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a montáže na mieste plnenia. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
3. Predmet zmluvy musí byť nový, doposiaľ nepoužitý. |
4. Požaduje sa predložiť typové označenie, výrobca a značka jednotlivých tovarov predmetu zmluvy do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
5. Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
6. Dodanie plnenia s vadami sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
7. Pre odstránenie vady v záručnej lehote sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní. |
8. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie /tovar rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. |
9. Záručná doba/lehota sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie/tovar v oprave. |
10. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady na miesto dodania a vrátenia opraveného/nového tovaru na miesto dodania, výmena tovaru alebo iných častí zmluvy a pod... |
11. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
12. V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára. |
13. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v predmete zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky/predmet zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 7. a 8. |
Dodaný tovar bude zabalený v obaloch z recyklovaných materiálov alebo v obaloch, ktoré je možné následne recyklovať. |
Dolnozemská cesta č. 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
03.11.2020 10:00 — 04.11.2020 14:00
1,00 celý predmet zákazky
584,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2020 08:23
26.10.2020 09:00
26.10.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.10.2020 16:03 - Vstupná ponuka | 582,00 | € | Cena s DPH |
22.10.2020 16:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 582,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: