• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 11:15

Detail zákazky Z202026687

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2020 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2020 11:15

Základné údaje

Z202026687

OF-223640

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5046673

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36566063

MULTIMONTÁŽE, s.r.o.

Štefánikova 26, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

oprava predohrevnej nádrže

oprava predohrevnej nádrže

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. oprava nádrže na predohrev vody
Funkcia
Za účelom opravy je potrebné vymeniť poškodenú predohrevnú nádrž 1600 l v plynovej kotolni za novú s rovnakým objem. Predohrevná nádrž slúži na predohrev vody do plynových parných kotlov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Demontáž predohrevnej napájajúcej nádrže obj. 1600l so sedlami a odplyňovačom OK 500 súbor 1,00
Montáž predohrevnej nádrže o obj. 1600l so sedlami a odplyňovačom súbor 1,00
MAT - Nádrž predohrevná 1600l so sedlami a odplyňovačom kus 1,00
Montáž a dodávka tep. izolácie telies súbor 1,00
Demontáž vodoznaku dl. 900 mm súbor 1,00
Montáž vodoznaku súbor 1,00
MAT - Vodoznak 900mm kus 1,00
Demontáž snímača hladiny vody kus 3,00
MAT - Snímač hladiny vody kus 3,00
Montáž snímača hladiny vody kus 3,00
Odpojenie a následné pripojenie prírubových spojov, rozvodov potrubia a armatúr súbor 1,00
Manipulácia s podestou 2800x1000mm výš. 1000mm súbor 1,00
skúška funkčnosti novej predohrevnej nádrže hod. 6,00
presun hmôt tona 1,00
likvidácia odpadu, poplatok za odvoz a uloženie a zneškodnenie odpadu na určených skládkach súbor 1,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie.
Dodávateľ použije nový doposiaľ nepoužitý tovar.
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia.
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa.
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál.
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom).
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Miesto vykonania diela: Hlohovec
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verenom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

09.11.2020 07:00 — 10.12.2020 14:30

1,00 celok

14 964,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2020 13:56

28.10.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 386
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 10:59 - Vstupná ponuka 14 880,00 € Cena s DPH
28.10.2020 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 14 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS