30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36566063
MULTIMONTÁŽE, s.r.o.
Štefánikova 26, Nitra, 94901, SVK
oprava predohrevnej nádrže
oprava predohrevnej nádrže
Služba, Tovar
1. oprava nádrže na predohrev vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Za účelom opravy je potrebné vymeniť poškodenú predohrevnú nádrž 1600 l v plynovej kotolni za novú s rovnakým objem. Predohrevná nádrž slúži na predohrev vody do plynových parných kotlov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž predohrevnej napájajúcej nádrže obj. 1600l so sedlami a odplyňovačom OK 500 | súbor | 1,00 | ||
Montáž predohrevnej nádrže o obj. 1600l so sedlami a odplyňovačom | súbor | 1,00 | ||
MAT - Nádrž predohrevná 1600l so sedlami a odplyňovačom | kus | 1,00 | ||
Montáž a dodávka tep. izolácie telies | súbor | 1,00 | ||
Demontáž vodoznaku dl. 900 mm | súbor | 1,00 | ||
Montáž vodoznaku | súbor | 1,00 | ||
MAT - Vodoznak 900mm | kus | 1,00 | ||
Demontáž snímača hladiny vody | kus | 3,00 | ||
MAT - Snímač hladiny vody | kus | 3,00 | ||
Montáž snímača hladiny vody | kus | 3,00 | ||
Odpojenie a následné pripojenie prírubových spojov, rozvodov potrubia a armatúr | súbor | 1,00 | ||
Manipulácia s podestou 2800x1000mm výš. 1000mm | súbor | 1,00 | ||
skúška funkčnosti novej predohrevnej nádrže | hod. | 6,00 | ||
presun hmôt | tona | 1,00 | ||
likvidácia odpadu, poplatok za odvoz a uloženie a zneškodnenie odpadu na určených skládkach | súbor | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie. |
Dodávateľ použije nový doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia. |
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa. |
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Miesto vykonania diela: Hlohovec |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verenom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Duklianska, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
09.11.2020 07:00 — 10.12.2020 14:30
1,00 celok
14 964,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2020 13:56
28.10.2020 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2020 10:59 - Vstupná ponuka | 14 880,00 | € | Cena s DPH |
28.10.2020 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: