30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36566063
MULTIMONTÁŽE, s.r.o.
Štefánikova 26, Nitra, 94901, SVK
oprava predohrevnej nádrže
oprava predohrevnej nádrže
Služba, Tovar
1. oprava nádrže na predohrev vody
|
|
---|---|
Funkcia |
Za účelom opravy je potrebné vymeniť poškodenú predohrevnú nádrž 1600 l v plynovej kotolni za novú s rovnakým objem. Predohrevná nádrž slúži na predohrev vody do plynových parných kotlov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž predohrevnej napájajúcej nádrže obj. 1600l so sedlami a odplyňovačom OK 500 | súbor | 1,00 | ||
Montáž predohrevnej nádrže o obj. 1600l so sedlami a odplyňovačom | súbor | 1,00 | ||
MAT - Nádrž predohrevná 1600l so sedlami a odplyňovačom | kus | 1,00 | ||
Montáž a dodávka tep. izolácie telies | súbor | 1,00 | ||
Demontáž vodoznaku dl. 900 mm | súbor | 1,00 | ||
Montáž vodoznaku | súbor | 1,00 | ||
MAT - Vodoznak 900mm | kus | 1,00 | ||
Demontáž snímača hladiny vody | kus | 3,00 | ||
MAT - Snímač hladiny vody | kus | 3,00 | ||
Montáž snímača hladiny vody | kus | 3,00 | ||
Odpojenie a následné pripojenie prírubových spojov, rozvodov potrubia a armatúr | súbor | 1,00 | ||
Manipulácia s podestou 2800x1000mm výš. 1000mm | súbor | 1,00 | ||
skúška funkčnosti novej predohrevnej nádrže | hod. | 6,00 | ||
presun hmôt | tona | 1,00 | ||
likvidácia odpadu, poplatok za odvoz a uloženie a zneškodnenie odpadu na určených skládkach | súbor | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie. |
Dodávateľ použije nový doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia. |
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa. |
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Miesto vykonania diela: Hlohovec |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verenom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Duklianska, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
09.11.2020 07:00 — 10.12.2020 14:30
1,00 celok
14 964,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2020 13:56
28.10.2020 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2020 10:59 - Vstupná ponuka | 14 880,00 | € | Cena s DPH |
28.10.2020 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: