• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 12:05

Detail zákazky Z202026653

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 12:05

Základné údaje

Z202026653

OF-221194

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5036045

Objednávateľ

31436200

Nitrianske komunálne služby, s.r.o.

Nábrežie mládeže 87, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

45510393

BINS s.r.o.

Vašinova 61, Nitra, 949 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby na triedený zber

plastový kontajner, plastová nádoba na odpad, triedený zber

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoby a kontajnery na komunálny a triedený zber
Funkcia
Plastová nádoba 120 l nádoba na zber triedeného odpadu - PLASTY
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastová nádoba s objemom 120l s kolieskami, farba- žltá s termoprintovou potlačou loga obstarávateľa z prednej strany tela nádoby, Certifikát podľa EN 840-1 a certifikát o súlade s RAL-GZ 951/1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Logo obstarávateľa pre termoprintové označenie nádob musí byť zhodné s predlohou, ktorú zašle obstarávateľ víťaznému uchádzačovi do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby víťazný uchádzač do 7 dní od uzavretia zmluvy predložil na odsúhlasenie vzorky obstarávaného tovaru objednávateľovi na posúdenie zhody s požadovanými technickými špecifikáciami s výnimkou loga obstarávateľa vrátane certifikátov podľa EN 840 a certifikátu o súlade s metodikou RAL-GZ 951/1
Podmienka dodania tovaru: dodanie po častiach podľa prevádzkových potrieb objednávateľa v priebehu roku, vždy do 7. pracovných dní od písomnej požiadavky na množstvo nádob
Požaduje sa dodať nové, nepoužité nádoby
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Nádoby musia byť dodané v zmontovanom stave v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 14,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo podľa potrieb upraviť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkových cien
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v 2. časti OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 87, 949 01 Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

02.11.2020 08:00 — 30.11.2020 14:00

1 800,00 ks

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.10.2020 10:30

23.10.2020 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2020 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 80
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2020 10:45 - Vstupná ponuka 29 970,00 € Cena bez DPH
20.10.2020 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 29 970,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS