• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 10:30

Detail zákazky Z202026647

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 10:30

Základné údaje

Z202026647

OF-222841

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5053606

Objednávateľ

31781845

Základná škola s materskou školou Vývojová 228 Bratislava-Rusovce

Vývojová 228, Bratislava - Rusovce, 85110, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie pre ZŠ a MŠ

elektrická energia, elektrina, distribúcia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 24 mesiacov pre 2 odberné miesta (OM) bližšie vyšpecifikovaných odberateľom v časti Technické vlastnosti vrátane zabezpečenia distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlku v čase celej doby platnosti zmluvy, t.j. od 01.01.2021, 00:00 hod. do 31.12.2022, 24:00 hod.
Predmet zákazky - dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
V elektronickej aukcii bude uchádzač cenu znižovať na položke celková cena za celý zmluvný objem dodávky elektrickej energie s DPH (s celkovými aktuálnymi nákladmi - obchod, distribúcia a ostatné služby). Celkový predpokladaný odber elektrickej energie za 24 mesiacov je 453 970 kWh.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - VT za obdobie od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. Distribučná  sadzba C2-X3 ZSE - D 2T.  2 odberné miesta. Celkom: kWh 223 291
Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - NT za obdobie od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2022 24:00 hod. Distribučná  sadzba C2-X3 ZSE - D 2T. 2 odberné miesta. Celkom: kWh 230 679
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto
ČOM (číslo odberného miesta) / EIC (kód odberného miesta) 3105184100/ 24ZZS51841000005
Predpokladané množstvo odberu elektriny za 24 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov za 1. OM (v kWh),  VT 181 861
Predpokladané množstvo odberu elektriny za 24 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov za 1. OM (v kWh), NT 151 549
Istič 3x120 A
2. Odberné miesto
ČOM (číslo odberného miesta) / EIC (kód odberného miesta) 3105184028/ 24ZZS5184028000Y
Predpokladané množstvo odberu elektriny za 24 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov za 2. OM (v kWh), VT 41 430
Predpokladané množstvo odberu elektriny za 24 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov za 1. OM (v kWh), NT 79 130
Istič 3x200 A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku. Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (v súlade s OUEP).
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo.rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Zúčtovanie skutočnej spotreby vykoná dodávateľ vždy ku 31.12 kalendárneho roka alebo ku skončeniu zmluvy. Zálohové platby budú vystavované mesačne. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade zrušenia niektorého zo špecifikovaných odberných miest, resp. nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných odberných miest nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy v súlade s OUEP.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu el. energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom  el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné a technické predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží objednávateľovi vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú  pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby.
Dodávateľ vypracuje a predloží podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude záväzná.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve).
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede.
Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vývojová 228, Bratislava - mestská časť Rusovce, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 23:59

453 970,00 kWh

83 524,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2020 11:48

30.10.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 185
 44
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2020 15:19 - Vstupná ponuka 80 256,12 € Cena s DPH
29.10.2020 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka 79 144,91 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS