• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2020 08:50

Detail zákazky Z202026623

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2020 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    26.10.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.10.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.10.2020 08:50

Základné údaje

Z202026623

OF-223725

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5039008

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny - pochutiny 2

Bujón, čaj, káva, ochucovadlá, kečup, koreniny, sladkosti, čokoláda, nátierky

  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15863000-5 - Čaj
  • 15860000-4 - Káva, čaj a príbuzné produkty
  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup
  • 15331425-2 - Paradajkový pretlak
  • 15831500-7 - Cukrové sirupy
  • 15320000-7 - Ovocné a zeleninové šťavy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny - pochutiny 2
Funkcia
Trvanlivé potraviny, pochutiny pre stravovacie zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové na paprike 180 g ks 10
Bravčové vo vl. šťave 180g ks 10
Bujón hovädzí kg 2
Bujón slepačí kg 2
Bujón zeleninový kg 2
Bylinky sušené - rôzne druhy kg 1
Bylinky - bazalka 250 g ks 4
Čaj ovocný kg 50
Čokoláda - horká, mliečna, biela, ochutená ks 100
Čokol. výrobky-dezerty,krémy,nátierky,čok. cukrovinky (3Bit, Koko, Mars a pod.) ks 400
Džem marhuľový kg 4
Džem čučoriedkový, džem z čiernych ríbezlí kg 4
Džem porciovaný - hygienicky balený 20 g ks 100
Horčica plnotučná 340g ks 20
Hovädzie vo vl. šťave 180 g ks 10
Hrozienka 100g kg 2
Huby sušené rôzne druhy kg 2
Kakao 100g kg 1
Káva 200g instantná ks 1
Káva mletá 250 g ks 1
Kečup do 1000g kg 5
Kompót ananásový (kocky,plátky) 850g ks 6
Kompót broskyňový 2600g ks 6
Kompót čerešňový odkôstkovaný 660 g ks 12
Kompót mandarinkový 2600g, lúpané ks 2
Kompót marhuľový 2500g polené ks 6
Konzervovaný tuniak v oleji 185g ks 50
Korenie čierne (celé,mleté)- rôzne druhy kg 1
Korenie Gyros kg 1
Korenie na pečené brav. mäso kg 0,5
Korenie na pečené kura kg 1
Korenie grilovacie kg 1
Korenie mletá paprika pálivá, sladká kg 2
Kurací nárez 180g ks 10
Cukor vanilkový 20 g kg 1
Mak modrý 200 g ks 20
Marmelády - slivková a z iného ovocia kg 4
Nátierka bôčikový krém 115g ks 10
Nátierka bôčikový krém 75g ks 10
Nátierka extra krém 48g ks 10
Nátierka majka 75g ks 10
Nátierka Pali cca 75g ks 10
Nátierka pečeňový krém 75g ks 10
Oblátka Delissa alebo ekvivalent ks 50
Oblátka Fidorka 30g alebo ekvivalent ks 50
Oblátka Horalka 50 g alebo ekvivalent ks 50
Oblatka Siesta XXL 52g alebo ekvivalent ks 50
Oblátka Kávenky alebo ekvivalent ks 50
Oblátka mäta 50g alebo ekvivalent ks 50
Oblátka Tatranka alebo ekvivalent ks 50
Oblátky mila 50 g alebo ekvivalent ks 50
Ovsené vločky 400 g ks 10
Perník ks 50
Polievkové korenie tekuté 1l l 6
Ryby v oleji cca 115g ks 10
Ryby v rajčinách cca 115g ks 10
Sirup  čierna ríbezľa Tropico Klasik alebo ekviv. l 20
Sirup jahoda Tropico Klasik alebo ekviv. l 5
Sirup pomaranč Tropico alebo ekvivalent l 25
Sirup lesná zmes l 20
Sladké piškóty detské kg 2
Slivky sušené 200 g kg 1
Sójová omáčka 1l l 2
Sójové kocky 90g kg 3
Sójové plátky 90g kg 3
Sušená pažítka korenie 5 g ks 30
Sušená petržlenová vňať do 10g ks 30
Šťava ananásova 100% l 30
Šťava grepová 100% l 30
Šťava jablková 100% l 30
Šťava citrónová 100 % l 2
Šťava pomarančová  1l 100% l 30
Toping čokoládový, jahodový, karamelový kg 3
Vegeta bez glutam. kg 5
Vlašské orechy lúpané polené kg 2
Tekuté korenie Worcester omáčka 1l l 2
Zmesi nekonc. štiav (multivitamín, multifruit a pod.) l 10
Korenie rasca mletá kg 1
Korenie rasca celá 20 g ks 30
Korenie guľášové kg 1
Korenie Kari 500 g kg 0,5
Korenie kôpor sušený 10 g ks 20
Korenie majoránka 250 g ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 26.10. 2020 do 31.12.2020 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 3 x týždenne počas platnosti rámcovej dohody.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 2 dní od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a produktov.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu rámcovej dohody potvrdenom oprávnenou osobou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za 12 mesiacov.
Tovar musí byť označený podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta.
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 4650 Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

3

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2020 08:23

26.10.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.10.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 159
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 15:18 - Vstupná ponuka 2 000,00 € Cena s DPH
22.10.2020 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS