• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 13:20

Detail zákazky Z202026564

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 13:20

Základné údaje

Z202026564

OF-224099

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5035991

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

30346461

Ing. Miroslav Vančo MIVASOFT

M.R.Štefánika 67/14, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

UVC sterilizátor

UVC

  • 33191100-6 - Sterilizátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. UVC streilizátor
Funkcia
UVC streilizátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určenie Dezinfekcia miestnosti a všetkých povrchov, vrátane ovzdušia
Účinnosť min. 99.95%
Produktivita 60 m2 za 30 min
Aktivácia UVC trubíc mikrovlným žiarením
Životnosť UVC trubíc 30 000 h
Vlnová dĺžka 253,7nm
Výkon 75W
Konštrukcia Otvorená
Materiál nerez ocel
Ovládanie diaľkové ovládanie ovládačom
Ochrana Pohybový senzor, automatické vypnutie pri zistení pohybu
Inštalácia Montované na stenu
Montáž trubíc Bezkontaktne
Orientačné rozmery D: 800-900mm, Š: 100-150mm, V: 100-150mm
Orientačná hmotnosť 2-3kg
Záruka Záruka 2 roky
Servis Na celom území  SR
Dokumentácia Manuál a bezpečnostné pokyny v slovenskom jazyku
Dodanie Dodanie na miesto určenia v rámci SR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich presnou technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zariadenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva").
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy prospekty alebo katalógy preukazujúce splnenie technických parametrov a detailnú špecifikáciu.
Objednávateľ má právo, v prípade pochybností s naplnením požiadaviek na položku návrhu plnenia, vyžiadať si jej vzorku na otestovanie, čo je Dodávateľ povinný poskytnúť do 3 pracovných dní. Ak má Objednávateľ odôvodnenú pochybnosť o tom, že dodaná vzorka zodpovedá požadovanej špecifikácií, Dodávateľ zabezpečí preukázanie zhody s ponúkanou špecifikáciou, obvyklým spôsobom, treťou nezávislou odbornou stranou, ktorá má oprávnenie takúto zhodu preukázať
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení predmetu plnenia, ako aj všetkých objednávateľom požadovaných dokladov zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. Dodacia lehota je 60 kalendárnych dní po odsúhlasení predmetu plnenia.
Miesto plnenia a kontaktná osoba objednávateľa bude zo strany objednávateľa oznámená až zmluvnenému dodávateľovi.
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadení dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných zariadení kontaktnou osobou objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení
V prípade, ak z opisného formuláru predmetnej zákazky a/alebo Zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie zariadenia alebo výrobca zariadenia, obchodný názov zariadenia alebo typ zariadenia, v takom prípade objednávateľ predmetu zákazky pripustí poskytnutie ekvivalentného plnenia/riešenia. Za ekvivalentné plnenie/riešenie sa na účely predmetnej zákazky rozumie dodanie zariadenia, ktoré spĺňa všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo dodanie zariadenia s lepšími ako minimálne požadovanými (1/2)
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia (2/2)
Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia, najmä balenie, dovoz a pod.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu predmetu plnenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie ceny celkom s DPH.
Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom objednávateľa bude prílohou faktúry.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

26.10.2020 14:56 — 16.12.2020 14:56

10,00 ks

15 480,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2020 14:59

23.10.2020 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2020 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2020 15:47 - Vstupná ponuka 15 480,00 € Cena s DPH
22.10.2020 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka 15 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS