• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 09:50

Detail zákazky Z202026433

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2020 09:50

Základné údaje

Z202026433

OF-223711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5043787

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

00615803

R A D I X spol. s r.o.

Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trenažérová stanica na nácvik laparoskopických zručností

trenažérová stanica, trenažér, simulátor

  • 34152000-7 - Precvičovacie simulátory
  • 33164000-7 - Laparoskopické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trenažérová stanica na nácvik laparoskopických zručností
Funkcia
Rozšírenie možnosti praktickej výučby chirurgie prostredníctvom implementácie simulačných modalít v zmysle nácviku základných zručností v laparoskopickej chirurgii.
Integrovaná trenažérová stanica zahŕňajúca mechanický trenažér so zabudovanou kamerou a zdrojom svetla, zobrazovací modul s dotykovým displejom a integrovaným počítačom, ergonomicky nastaviteľná základňa a základné príslušenstvo pre nácvik laparoskopických technických zručností na syntetických aj biologických modeloch.
Požadujeme kompatibilitu s existujúcim simulačným vybavením v súčasnosti používaným vo výučbe - viď. obrázok v prílohe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mechanický trenažér so zabudovanou kamerou a zdrojom svetla ks 1
Prístupové porty pre laparoskopické inštrumenty symetricky po oboch stranách trenažéra 5 mm ks 3
Prístupové porty pre laparoskopické inštrumenty symetricky po oboch stranách trenažéra 10 mm ks 1
Rozlíšenie full HD kamery pixel 1080
Rozmer trenažéra - šírka cm 30
Rozmer trenažéra - hĺbka cm 40
Rozmer trenažéra - výška cm 16
2. Zobrazovací modul s dotykovým displejom a integrovaným počítačom ks 1
Uhlopriečka dotykového displeja palec 19,5
Rozlíšenie dotykového displeja pixel 1600 x 900
3. Ergonomicky nastaviteľná základňa a základné príslušenstvo ks 1
Veľkosť platformy pre trenažér - šírka cm 45
Veľkosť platformy pre trenažér - hĺbka cm 65
Priestor na ukotvenie laparoskopických inštrumentov ks 4
Laparoskopický nástroj - nožnice ks 1
Laparoskopický nástroj - grasper ks 1
Laparoskopický nástroj - disektor ks 1
Laparoskopický nástroj - ihelec ks 1
Syntetické modely ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mechanický trenažér so zabudovanou kamerou a zdrojom svetla - stabilný transportovateľný umývateľný mechanický trenažér umožňujúci rýchle a jednoduché ukotvenie tréningových modelov vo viacerých pozíciách, so symetrickými prístup. portami pre laparoskop. inštrumenty po oboch stranách veľkosti 5 a 10mm, rozmer min. 30x40x16cm (šxhxv) so zákl. prísluš. pre využitie syntetických a biologických modelov
full HD kamera s minimálnym rozlíšením 1080 pix, pohyblivá všetkými smermi, na guľovom kĺbe, ovládateľná externe, s možnosťou priblíženia a vzdialenia obrazu, aretovateľná
zdroj svetla LED
zobrazovací modul s dotykovým displejom dotykový displej s minimálnou uhlopriečkou 19,5 palcov, minimálne 1600 x 900 LED; ukotviteľný na ergonomicky nastaviteľný stojan
počítač integrovaný v zobrazovacom module s operačným systémom Windows alebo ekvivalentným OS, pripojiteľný ku kamere trenažéra prostredníctvom USB portu, s možnosťou záznamu, časomiery a úpravy parametrov obrazu
Ergonomicky nastaviteľná základňa a základné príslušenstvo pre nácvik laparoskopických technických zručností na syntetických aj biologických modeloch ergonomicky nastaviteľný stojan - stabilný, mobilný, aretovateľný, umývateľný; platforma pre trenažér min. rozmerov 45x65 cm, výškovo nastaviteľná, sklopná, s možn. ukotvenia laparoskop. inštrumentov
stĺpik pre displej výškovo nastaviteľný (maximálna výška nastavenia monitora aspoň 150 cm),
základný set syntetických modelov transfer objektov, strihanie, šitie a uzlenie
základný set laparoskopických nástrojov nožnice, grasper, disektor, ihelec
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich so zaučením, inštaláciu a s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie, inštalácia a zaškolenie) na miesto plnenia. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, prípadne vyjadrenie Dodávateľa, že ponúkaný tovar je ekvivalentom požadovaného produktu,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu II.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
3.  Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu II.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
6. Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre.
7. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom.
8. Požaduje sa dĺžka záručnej doby na celé zariadenie aj s príslušenstvom v trvaní 24 mesiacov.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

30.10.2020 08:00 — 31.12.2020 12:00

1,00 súbor

3 540,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2020 13:09

27.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 542
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2020 09:01 - Vstupná ponuka 3 540,00 € Cena s DPH
20.10.2020 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 3 540,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS