• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 11:28
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 12:20

Detail zákazky Z202026432

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 10:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 11:28
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 12:20

Základné údaje

Z202026432

OF-224016

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5033213

Objednávateľ

42141443

Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička elektrická

Elektrická stolička na ohrievanie, udržiavanie tepla a prípravu jedál

  • 39711300-2 - Elektrotepelné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička elektrická ST-40E - 1 ks
Funkcia
Stolička elektrická ST-40E na ohrev jedál pre stravníkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmery: (šxhxv) mm 570x570x550
priemer platne: mm 400
príkon: kW 5
napätie: V 400
nastavenie výkonu: stupne 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Antikorová elektrická varná stolička
Pre hrnce do 80L
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky
Konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto dodania
Tovar musí byť dodávaný ako celok, s príslušnou dokumentáciou (záručný list, návod na obsluhu,...) v slovenskom jazyku so zárukou min. 2 roky
Požadujeme aby zariadenie bolo dodané nové, nepoužité v originálnom balení
Predávajúci sa zaväzuje prevziať zodpovednosť za vady predmetu kúpy, ktoré bude mať v čase dodania vady vzniknuté v záručnej dobe
poskytovať servisné služby počas prevádzky predmetu kúpy pri vykonávaní údržby alebo servisu predmetu kúpy v záručnej dobe v mieste dodania
V prípade doručovania vadného zariadenia do servisu (len na základe dohody), znášať náklady na dopravu zariadenia do servisu a zo záručného servisu
Zabezpečenie servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy zariadenia (telefonicky, mailom,...)
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

27.10.2020 10:29 — 09.11.2020 10:29

1,00 zákazka

501,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2020 10:31

22.10.2020 11:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2020 11:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2020 12:36 - Vstupná ponuka 500,00 € Cena bez DPH
19.10.2020 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS