• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 11:20

Detail zákazky Z202026428

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 11:20

Základné údaje

Z202026428

OF-223831

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5035907

Objednávateľ

34056505

Centrum sociálnych služieb - Juh

Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladiaca dvojdverová skriňa

chladenie, chladnička, skriňa

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladiaca dvojdverová skriňa
Funkcia
chladiace zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celkový objem l 1 400 1 600
rozmer výška mm 1 900 2 000
rozmer šírka mm 1 300 1 500
rozmer hĺbka mm 800 860
prevádzková teplota st. C - 2 + 8
príkon elektro kW/V 0,33/230 0,64/230
teplota okolia st. C + 25 + 43
vnútorný rozmer mm GN2/1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
police (rošty) 8 ks GN2/1
elektronická riadiaca jednotka áno
zatváranie dverí samozatváranie
odmrazovanie automatické
chladenie ventilové
nastaviteľné nohy áno
dvere plné
vonkajšie prevedenie nerezová oceľ
vnútorné prevedenie nerezová oceľ
elektronické riadenie vlhkosti áno
zámok áno
monobloková chladiaca jednotka áno
chladivo R404a
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t. j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný,  v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty (vrátane záručného listu) týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru v slovenskom /českom jazyku
Objednávateľ požaduje bezplatný servis a opravy na predmet zmluvy počas trvania záruky
Pri poruche alebo v prípade nutnosti servisného zásahu Objednávateľ zašle elektronicky požiadavku na opravu zariadenia a Dodávateľ sa zaväzuje opravu zabezpečiť
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Vrátane technického zaškolenia personálu (ovládanie a spustenie zariadenia, možné chyby a bežná údržba)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.10.2020 10:18 — 19.11.2020 10:18

1,00 kus

2 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2020 10:28

23.10.2020 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2020 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 33
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2020 12:41 - Vstupná ponuka 2 016,00 € Cena s DPH
19.10.2020 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka 2 016,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS