• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 16:40

Detail zákazky Z202026423

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 16:40

Základné údaje

Z202026423

OF-223225

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5033205

Objednávateľ

00161756

Stredná priemyselná škola elektrotechnická, Komenského 44, Košice

Komenského 44, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

Notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebooky potrebné pre výkon práce zamestnancov a pre potreby výučby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač (notebook) ks 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Predinštalovaný Windows 10 Professional 64-bit
Procesor AMD Ryzen 7 4700U, Počet jadier procesora 8 ×, Frekvencia procesora 2 GHz (2 000 MHz), Core Boost Frekvencia 4,1GHz (4 100 MHz), TDP 15 W, Cache procesora 12 MB, Funkcie: Automatické pretaktovanie
Operačná pamäť Veľkosť operačnej pamäte 16 GB, Typ pamäte DDR4, Frekvencia pamäte 3 200 MHz (3,2 GHz)
Disk Kapacita úložiska 512 GB, Typ úložiska SSD, Rozhranie disku PCIe NVMe, SSD Kapacita 512 GB (0,51 TB)
Displej Uhlopriečka displeja 15,6", Pomer strán 16:9, Displej IPS, Rozlíšenie displeja 1920 × 1080 px, Obnovovacia frekvencia displeja 60 Hz, Typ displeja antireflexný, Svietivosť 250 Nits
Grafická karta Typ integrovaná, Čip grafickej karty AMD Radeon Vega 7
Porty Grafické výstupy HDMI, USB 2.0 1 ×, USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) 2 ×, USB-C 1 ×, Ďalšie rozhrania RJ-45 (LAN), Combo Audio Jack
Optická mechanika bez mechaniky
Bezdrôtové pripojenie WiFi WiFi 802.11ax, Verzia WiFi WiFi 6, Bluetooth Bluetooth v5.0
Multimédia Webová kamera - 720 p
Vstupné zariadenie TouchPad, klávesnica SK+CZ podsvietená s numerickou časťou, Čítačka pamäťových kariet
Funkcie zabezpečenia Čítačka otlačkov prstov
Batéria Nabíjanie cez USB-C Možno nabíjať cez USB-C, Kapacita batérie 45 Wh, Počet článkov 3ks
Adaptér 45W AC napájací adaptér
Rozmery, hmotnosť a farba Rozmery: max. Šírka 364,9 mm, max. výška 19 mm, max. hĺbka 256,9 mm, max. hmotnosť 2 kg, farba strieborná
Myš optická optická 3-tlačidlová myš s presným snímačom a ovládaním, vhodná pre praváka aj ľaváka, na inštaláciu nepotrebuje softvér, rolovacie koliesko s funkciou tlačidla, USB pripojenie, Rozlíšenie 1200 dpi
Myš optická Dĺžka kábla max. 150 cm, max. hĺbka 11,4 cm, max výška 3,7 cm, max. šírka 6,4 cm, Farba Čierna
Doplnkový softvér Microsoft Office Standard 2019 OLP NL AE (pre školy) - samostatne, bez inštalácie v notebooku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky predmetu zákazky nové, nepoužívané, nerepasované a v originálnom balení ako celok.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia.
Tovar bude dodaný jednorazovo.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veci plnenia zmluvy do 2 dní od uzatvorenia zmluvy (umožňuje sa poslať e-mailom).
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný technický opis ponúknutých výrobkov v slovenskom jazyku, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia, detailnej obrazovej ukážky každého ponúknutého výrobku a s údajmi deklarujúcich technické parametre ponúkaných výrobkov do 2 dní od uzatvorenia zmluvy (umožňuje sa poslať e-mailom)
Objednávateľ požaduje predložiť do 2 dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú kalkuláciu jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobná cenová kalkulácia jednotkových cien predmetu zmluvy zahŕňa: cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH (umožňuje sa poslať e-mailom).
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len výrobok s minimálne ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou (parametrami) ako požadovaný výrobok.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúry za dodaný predmet zmluvy je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa dodanie tovaru:
- do 15 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy,
- na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa,
- v pracovný deň od 9 00 do 15 00,
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
Obstarávateľ požaduje dostupnosť originálnych náhradných dielov min. 3 rokov po ukončení výroby položiek predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky,
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru,
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 44, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

26.10.2020 09:00 — 30.10.2020 10:00

1,00 celok

25 840,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.10.2020 10:17

22.10.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 603
 193
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2020 10:30 - Vstupná ponuka 25 800,00 € Cena s DPH
19.10.2020 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 25 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS