• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 11:35

Detail zákazky Z202026412

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2020 11:35

Základné údaje

Z202026412

OF-222048

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5033195

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

51026414

JNL s.r.o.

Uzovce 26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné odevy - nohavice, košele

pracovné odevy, nohavice, košele

  • 18234000-8 - Nohavice
  • 18332000-5 - Košele
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné odevy - nohavice, košele
Funkcia
ošatenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nohavice dámske biele. Klasické pracovné nohavice s bočným zapínaním. Pás v zadnom diely stiahnutý gumou. Dve šikmé bočné vrecká. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. Väzba keprová 2/1S. Plošná hmotnosť na 1m2 - STN 12127 215g +/- 5%. Gombíky PVC bez straty vzhľadu a funkcie pri teplote žehlenia 180°C. Farba odevu biela. Veľkosti podľa potreby od 36 až 68. ks 460
2. Nohavice pánske biele. Klasické pracovné nohavice s predným zapínaním. Pás s pútkami na opasok. Dve šikmé bočné vrecká. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. Väzba keprová 2/1S. Plošná hmotnosť na 1m2 - STN 12127 215g +/- 5%. Gombíky PVC bez straty vzhľadu a funkcie pri teplote žehlenia 180°C . Farba odevu biela. Veľkosti podľa potreby od 42 až 68. ks 460
3. Košeľa dámska biela s červeným golierom. Klasická košela rozhalenkového typu na predné zapínanie s fazónkou. Krátke hlavicové rukávy. Rukávy a dolný kraj košele 2x podhnuté a prešité na šírku 2 cm. 1x náprsné vrecko,  rozmer: ( šírka 13 cm, výška 15 cm). 2 x vrecko dole, rozmer: ( šírka 20 cm, výška 20 cm). Košeľa má na vreckách 3 cm široké červené lemy. Golier je červenej farby. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. Väzba keprová 2/1S. Plošná hmotnosť  na 1 m2- STN EN 12127 min. 150 g +/- 5 %. Gombíky PVC bez straty vzhľadu a funkcie pri teplote žehlenia 180°C. ks 150
3. Červený materiál je stálofarebný pri praní na 95 °C. Veľkosti podľa potreby od 36 až 68. x x
4. Košeľa pánska biela s červeným golierom. Klasická košela rozhalenkového typu na predné zapínanie s fazónkou. Krátke hlavicové rukávy. Rukávy a dolný kraj košele 2x podhnuté a prešité na šírku 2 cm. 1x náprsné vrecko:  rozmer (šírka 13 cm, výška 15 cm). 2 x vrecko dole, rozmer: ( šírka 20 cm, výška 20 cm). Košeľa má na vreckách 3 cm široké červené lemy. Golier je červenej farby. Materiálové zloženie: 100 % bavlna. Väzba keprová 2/1S. Plošná hmotnosť na 1 m2- STN EN 12127 min. 150 g +/- 5 %. Gombíky PVC bez straty vzhľadu a funckie pri teplote žehlenia 180°C. ks 150
4. Červený materiál je stálofarebný pri praní na 95 °C. Veľkosti podľa potreby od 42 až 68. x x
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stálofarebnosť pri praní pri 95°C. STN EN ISO 105-C06
Stálofarebnosť pri bielení chlórňanom STN EN 20105-N01
Zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 95°C,+/-3% STN EN 5077
Materiály v kontakte s pokožkou musia mať preukázateĺnú nezávadnosť. áno
Certifikát OEKO TEX Standard 100 tireda II, ES áno
Odevy pre personál STN P CEN/TS 14237
Každý kus musí mať prišitý symbol údržby a všitú etiketu výrobcu áno
Záverečný protokol na výrobok o posúdení typu výrobku. Vydané notifikovanou osobou, z ktorého bude vyplývať splnenie požadovaných parametrov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia bude upresnené v elektronických objednávkach. 4 x objednávka =4 miesta plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru v slovenskom jazyku tak,  aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov bez DPH, s DPH a cenu celkom za  celý predmet zákazky v EUR bez DPH a s DPH.
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike ( certifikáty, vyhlásenia o zhode, normy) resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na jednorázové plnení zmluvy.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky: do 10 pracovných dní od odoslania záväznej objednávky.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky/vzoriek predmetu zmluvy v lehote do 7 kalenárnych dní odo dňa odoslania oznámenia o predloženie vzorky.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2020 08:00 — 23.11.2020 14:00

1,00 skupina produktov

14 993,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2020 09:56

22.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 167
 75
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2020 14:37 - Vstupná ponuka 14 993,50 € Cena bez DPH
22.10.2020 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 14 993,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS