00632368
Centrum sociálnych služieb - KOLONKA
J. Smreka 486, Púchov, 02001, SVK
10948007
Vladimír Reguly IBIS SERVICE
Uhoľná 3, Žilina, 01001, SVK
Profesionálny automatický nárezový stroj
automatické krájanie
Tovar, Služba
|
1. Nárezový stroj s automatickým krájaním
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nárezový stroj s automatickým krájaním určený pre pre všetky druhy produktov ako sú šunka, saláma, surové mäso, syry a pod. |
| Nárezový stroj s automatickým krájaním SG 350 A alebo ekvivalent - 1ks |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| hrúbka plátka | mm | 0 | 23 | |
| napätie | V | 230 | ||
| príkon | kW | 0,25 | ||
| rezná plocha | mm | 350 | ||
| rozmer nárezového stroja | mm | 570x710x630 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| hladký nôž s priemerom 350 mm odnímateľný | |
| rezný stôl uložený šikmo | |
| určený pre vysokú záťaž do nepretržitej prevádzky | |
| vyrobený s potravinárskej hliníkovej zliatiny a nerezu | |
| regulácia hrúbky plátku | |
| jednoduchá údržba a čistenie | |
| zabudované brúsne zariadenie - chránené | |
| nastaviteľné nožičky s protišmykovými podložkami | |
| vode odolné zariadenie | |
| možnosť rezania syrov | |
| samostatné ovládanie pre nôž a pojazd | |
| automatický pojazd možné prepnúť na manuálny | |
| Typ prevodu: | šnekový |
| Záruka : | 24 mesiacov |
| Vyrobené podľa platných CE noriem |
| Názov |
| Vrátane dopravy, vynesenia na miesto plnenia, zapojenie do prevádzky a zaškolenia . |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
| Dodávateľ poskytne na tovar záruku min. 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom a zároveň počas trvania záruky dodávateľ zabezpečí bezplatný servis na uvedený predmet zákazky. Bezplatný servis zahŕňa : poštovné, doprava, servis, údržba, náhradné diely. |
| Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred. |
| Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a odstúpiť od zmluvy. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
| Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu). |
| V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
| Splatnosť faktúry 30 dní |
J. Smreka 486/12, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
26.10.2020 09:37 — 13.11.2020 09:37
1,00 celok
2 612,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2020 09:33
23.10.2020 12:00
23.10.2020 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.10.2020 12:40 - Vstupná ponuka | 2 544,00 | € | Cena s DPH |
| 19.10.2020 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 544,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: