• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 11:10

Detail zákazky Z202026382

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 11:10

Základné údaje

Z202026382

OF-223847

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5035883

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup mäsa a mäsových výrobkov

Mäso, mäsové výrobky a mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso.

  • 15110000-2 - Mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15119600-1 - Rybie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup mäsa a mäsových výrobkov
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) do štyroch kuchýň Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa objednávky doručenej Objednávateľom v požadovanom druhu tovaru v požadovanom množstve tovaru a čase dodania tovaru.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové srdce (kuchynská úprava). kilo 64
Bravčová pečeň (kuchynská úprava). kilo 103
Bravčové stehno (kuchynská úprava). kilo 770
Bravčová krkovička bez kosti (kuchynská úprava). kilo 504
Bravčový výrez chudý (kuchynská úprava). kilo 12
Bravčové kare bez kosti (kuchynská úprava). kilo 2060
Bravčový jazyk (kuchynská úprava). kilo 21
Bratislavské párky obsahujúce minimálne 80% mäsa. kilo 275
Bravčové pliecko kilo 249
Bravčová šunka obsahujúca minimálne 80% mäsa. kilo 33
Bravčové koleno údené kilo 75
Bravčové koleno kilo 75
Bravčový orech (kuchynská úprava) kilo 30
Bravčový bôčik kilo 60
Diétna saláma obsahujúca minimálne 50% mäsa. kilo 808
Domáca klobása obsahujúca minimálne 90% mäsa. kilo 486
Hovädzie zadné bez kosti (kuchynská úprava). kilo 824
Hovädzia falošná sviečková (kuchynská úprava). kilo 136
Hovädzie držky kilo 116
Hovädzie predné (kuchynská úprava). kilo 5
Hovädzia pečienka (kuchynská úprava). kilo 30
Jaternice obsahujúce minimálne 30% mäsa. kilo 50
Kačacie stehná kalibrované 240g až 250kg (kuchynská úprava). kilo 164
Kuracie prsia (kuchynská úprava). kilo 424
Kuracie stehná kalibrované 240g až 250g (kuchynská úprava). kilo 970
Kuracie stehná vykostené (kuchynská úprava). kilo 12
Kura bez vnútorností (kuchynská úprava). kilo 311
Kuracie pečienky kilo 228
Obyčajné párky obsahujúce minimálne 50% mäsa. kilo 107
Rybie filé v 100g kockách s nízkym obsahom vody. kilo 193
Ryba Pangasius filety. kilo 21
Ryba Losos filety (kuchynská úprava) kilo 30
Slanina údená kilo 81
Slanina oravská kilo 65
Slanina anglická kilo 30
Suchá saláma kilo 32
Údená krkovička kilo 144
Údené karé kilo 101
Údené stehno kilo 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy štyroch kuchýň Objednávateľa na základe emailových objednávok. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa vystavenej objednávky v ktorej Objednávateľ uvedie: druh tovaru, množstvo tovaru a čas dodania tovaru. Tieto požiadavky v objednávke musia byť pri dodaní tovaru dodržané a nie je možné, aby Dodávateľ zamieňal alebo nedodal požadovaný druh tovaru v danom množstve, prípadne nedodržal čas doručenia tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Dodávanie požadovaného tovaru denne, možnosť hlásiť objednávku v deň objednávania do 7 hodiny rannej. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvo tovaru je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky alebo za jeho nadmerné odobranie. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží najneskôr do 7 dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena jednotlivých druhov tovaru za jeden kilogram bez DPH a s rozsahom sadzieb DPH podľa prvej časti osobitných požiadaviek. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kilogramov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne osvedčenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla ( úradného schvaľovacieho čísla ) pre prevádzku uchádzača pre činnosti súvisiace s dodávaním predmetu zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Úradne osvedčenú kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť rozrábania čerstvého mäsa, jeho skladovanie uvádzanie na trh a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Úradne osvedčenú kópiu rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky Dodávateľa na výrobu tepelne spracovaných mäsových výrobkov z čerstvého mäsa, ich skladovanie a uvádzanie na trh a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne overenú kópiu, alebo originál analýzy od akreditovaného laboratória, že mäsové výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky majú percentuálne zloženie mäsa v rozsahu ako je to uvedené v technickej špecifikácii predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4.Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne overenú kópiu, alebo originál potvrdenia z kontroly príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že Dodávateľ disponuje minimálne dvomi chladiarenskými automobilmi, spôsobilými na rozvoz mäsa a mäsových výrobkov s certifikátom ATP. Zároveň Dodávateľ predloží aj úradne overenú kópiu, alebo originál certifikátu ATP. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Dodávateľ nesmie postúpiť svoje práva zo Zmluvy inému subjektu. Ak tak urobí, bude to chápané ako hrubé porušenie podmienok Zmluvy s ktorými súhlasil pri zadávaní ponuky cez elektronické trhovisko. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
8. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
9. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
10. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na tovare, nedodanie požadovaného druhu tovaru, nedodanie požadovaného množstva tovaru a nedodanie tovaru v požadovanom čase , prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru okamžite. Zároveň Objednávateľ v prípade tretej reklamácie, má právo odstúpenia od zmluvy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
11. V prípade oneskorenej úhrady faktúry môže dodávateľ žiadať úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý i začatý deň omeškania z hodnoty nezaplateného záväzku až do jeho zaplatenia. Zároveň Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty za nedodanie objednaného tovaru, Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
v čase na ktorom sa dohodli zmluvné strany v objednávke a to vo výške 20,00 € za každý i začatý deň omeškania. Objednávateľ je oprávnený požadovať popri zmluvnej pokute aj náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom sa zmluvná pokuta nezapočíta do náhrady škody. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kuchyne Vl. Clementisa 51, Mozartova 10, Hospodárska 62 a Hodžova 38 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.11.2020 06:00 — 03.11.2021 15:00

9 701,00 kilo

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2020 08:57

23.10.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.10.2020 12:16 - Vstupná ponuka 40 000,00 € Cena bez DPH
19.10.2020 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 39 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS