37955420
Centrum pre deti a rodiny Rimavská Sobota
Cukrovarská 127/17, Rimavská Sobota, 97901, SVK
36056731
autosport Szilágyi, s.r.o.
Železničná 26, Lovinobaňa, 98554, SVK
Nákup nového 5-miestneho motorového vozidla
osobný automobil, nový, vozidlo na prepravu osôb
Tovar
1. Nové 5-miestne osobné motorové vozidlo
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové osobné motorové vozidlo na prepravu osôb a batožiny |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdvihový objem valcov | cm3 | 1300 | ||
Počet valcov | ks | 4 | ||
Výkon motora | kW | 60 | ||
Počet miest na sedenie | ks | 5 | ||
Objem batožinového priestoru | l | 450 | ||
Spotreba paliva kombinovaná | l/100km | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh paliva | benzín |
Prevodovka | 6 stupňová manuálna |
Emisná norma | EURO6 |
Klimatizácia | manuálna |
Farba | biela |
Zamykanie vozidla | centrálne s diaľkovým ovládaním |
Airbagy | vodiča, spolujazdca s možnosťou deaktivácie, okenné |
Elektrické ovládanie okien | vpredu |
Tempomat | áno |
Zimné komplety na plechových diskoch 15" | 4 ks |
Volant a sedadlo vodiča | výškovo nastaviteľné |
Rádio s podporou USB | áno |
Bezpečnostné úchyty | ISOFIX na uchytenie detských sedačiek |
Oceľové kolesá 15" | 4 ks |
Rezervné koleso | plnohodnotné 15", zdvihák, kľúč na kolesá |
Povinná výbava vozidla | áno, v zmysle vyhlášky |
Príslušenstvo | podlahové gumy, guma kufra |
Predĺžená záruka na 5 rokov/100000 km (prvé 2 roky bez obmedzenia km) | áno |
Názov |
1. PLNENIE |
1.1 Povinnosti Dodávateľa pri plnení predmetu zákazky – dodaní nového motorového vozidla: |
a) Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky – nové motorové vozidlo, jeho výbavu a príslušenstvo podľa príslušnej technickej špecifikácie, |
b) Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými a funkčnými parametrami, súvisiacim príslušenstvom a službami v stanovenej lehote najneskôr však 18.12.2020. |
1.2 Miestom dodania je sídlo Objednávateľa. |
1.3 Objednávateľ je povinný: |
a) poskytnúť nevyhnutnú súčinnosť Dodávateľovi pre riadne plnenie predmetu zákazky, |
b) oznámiť Dodávateľovi meno, priezvisko a kontakt osoby/osôb poverených komunikáciou s Dodávateľom za účelom plnenia predmetu zákazky. |
1.4 Forma dodania a prevzatia predmetu zákazky: |
a) súčasťou dodania je nové motorové vozidlo, |
b) Dodávateľ dodá predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými a funkčnými parametrami, so súvisiacim príslušenstvom a službami v stanovenej lehote, |
c) súčasťou dodania je aj dodanie platného technického preukazu pre premávku na pozemných komunikáciách Slovenskej republiky v deň dodania motorového vozidla Objednávateľovi, návodu na obsluhu a údržbu vozidla v slovenskom jazyku alebo českom jazyku a dva kľúče od vozidla. |
1.5 Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Prevzatie tovaru dohodne poverený zástupca Objednávateľa s Dodávateľom e-mailom alebo telefonicky, najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním. Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
1.6 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy a má právo odmietnuť prevzatie pre preukázateľné vady dodávaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie, poškodený tovar a pod.) |
1.7 Kúpna zmluva nadobúda účinnosť dňom po dni zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
2. CENA |
2.1 Cena za dodanie predmetu zákazky a platobné podmienky: |
a) zahŕňa dodanie predmetu zákazky na miesto dodania v požadovanej kvalite podľa určenej technickej a funkčnej špecifikácie, so súvisiacim príslušenstvom a službami v stanovenom termíne, návodom na obsluhu a údržbu vozidla, 2 kľúče od vozidla a povinnú výbavu vozidla, |
b) cenu za predmet zákazky uhradí Objednávateľ Dodávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa na základe faktúry - daňového dokladu, ktorú je oprávnený Dodávateľ vystaviť a doručiť po protokolárnom odovzdaní predmetu zákazky, |
c) Objednávateľ na predmet zákazky neposkytuje zálohové platby. |
2.2 V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH. |
2.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk. |
3. FAKTURÁCIA |
3.1 Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou bude dodací list). Fakturačné údaje budú poskytované Dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek bez DPH a s DPH. |
3.2 Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na sídlo Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu alebo doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
3.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
4. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
4.1 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora. |
4.2 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
4.3 Objednávateľ zároveň upozorňuje Dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET): |
a) 1. časť "Trhový poriadok", čl. IV. "Dodávateľ", bod 4, Dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET. |
b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie plnenia", bod 6.1.2 je Dodávateľ povinný dodať, či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh. |
4.4 V prípade, že Dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
4.5 V prípade reklamácií, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi, znáša Dodávateľ. |
5. ĎALŠIE USTANOVENIA |
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi na predmet zmluvy záručný a pozáručný servis. |
Miesto zabezpečenia záručného servisu požaduje Objednávateľ v minimálne jednom servisnom stredisku vzdialenom od miesta dodania tovaru najviac 50 kilometrov. |
Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme a na základe dohody zmluvných strán, pokiaľ ich obsah nebude v rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní, s obchodným zákonníkom, alebo inými právnymi predpismi. |
Cukrovarská 127/17, Rimavská Sobota, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
02.11.2020 08:00 — 18.12.2020 15:00
1,00 ks
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2020 08:33
22.10.2020 09:00
22.10.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2020 10:32 - Vstupná ponuka | 11 940,00 | € | Cena s DPH |
21.10.2020 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: