• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 09:55

Detail zákazky Z202026335

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.10.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2020 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2020 09:55

Základné údaje

Z202026335

OF-223931

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5035887

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

04387601

EKONA COR s.r.o.

Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitory vitálnych funkcií, vrátane súvisiacich služieb

monitor vitálnych funkcií, monitorovanie pacientov

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Modulárne monitory vitálnych funkcií, vrátane súvisiacich služieb
Funkcia
Modulárne monitory vitálnych funkcií v predpokladanom počte 20 ks určené pre potreby lôžkových oddelení nemocnice, vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov a súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, inštalácie, funkčnej skúšky, odovzdania kompletnej dokumentácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia a autorizovaného záručného servisu
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch SR a EÚ.
Požaduje sa záručná doba na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ zabezpečí počas záručnej doby autorizovaný záručný servis minimálne v rozsahu:
- bezplatný záručný servis a bezplatná údržba vrátane výmeny náhradných dielov potrebných k oprave predmetu zmluvy,
- nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska,
- vykonanie technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu
- všetky aktualizácie sw počas záruky bezplatne
- vykonanie poslednej preventívnej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane bezplatného odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov ks 20
- veľkosť TFT farebnej obrazovky cm 30
- prevádzka na el. sieť vrátane batérie s výdržou min 180
- zobrazenie kriviek na obrazovke s možnosťou voľby ľubovoľnej konfigurácie kriviek a numerických polí a farebne ich odlíšiť krivka 6
- grafické a numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov hod 168
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
MODULÁRNY MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ
-modul ku monitoru na meranie fyziologických funkcií pacienta EKG, respirácia, SpO2, Teplota 2x, neinvazívny TK
-modul na meranie 2x invazívny TK
užívateľom nastaviteľné hranice alarmov manuálne a automaticky
EKG so zobrazením 3 a 5 zvodov možnosť výberu zvodov I, II, III, aVR, aVL, a VF
zobrazenie EKG krivky áno
meranie srdcovej frekvencie HR, kontrola pacemakera, sledovanie ischémie myokardu áno
schopnosť analýzy segmentu, meranie ST elevácie a ST depresie a možnosťou zobraziť ST trendy áno
rozsah merania respirácie 4-120 dychov za min.
Sp02: meranie pulzovej frekvencie HR, zobrazenie pletyzmografickej krivky áno
rozsah merania SpO2 1-100%
meranie neinvazívneho tlaku krvi manuálny a automatický režim
IBP tlaky: možnosť merania tlakov: arteriálny tlak,centrálny venózny tlak, tlak v pľúcnici, ICP systolocký, diastolický a stredný
rozsah merania -40 až 320 mmHg
možnosť merania teploty z rôznych miest, podľa použitého senzora áno
možnosť budúceho rozšírenia o meranie CO2 entropie alebo BIS, srdcového výdaja, dychové plyny, plné arytmie-16 typov, plný pohľad na krivky, skóre včasného varovania, áno
možnosť budúceho rozšírenia o meranie vdychovaného a vydychovaného CO2 so zobrazením Fi a EtCO2, počtu výdychov a kapnografickej krivky na obrazovke monitora
možnosť pripojenia do siete s centrálnym monitorom áno
Software v slovenskom resp. českom jazyku
Kompletné príslušenstvo pre dospelého pacienta pre každý monitor: EKG káble, saturačný senzor, manžeta na meranie neinvazívneho tlaku, káble na meranie invazívnych tlakov, príslušenstvo pre meranie teploty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY:
1. Požadujeme dodanie nového, nepožívaného, nerepasovaného predmetu zákazky s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu zákazky uvedenými v OF.
Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektoré technické požiadavky na predmet zákazky identifikujú konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky na ekvivalentný výrobok v prípade, že takýto ekvivalent spĺňa požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečeniu účelu, na ktoré je zariadenie určené a má porovnateľné resp. vyššie parametre ako tie, ktoré sa požadujú.
V prípade, že dodávateľ ponúkne produkt, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od rámcovej dohody.
2. Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväznými právnymi predpismi.
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do doby vyčerpania zmluvného finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
4. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy, t. j. čiastkovej objednávky od objednávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet dohody bude zabezpečovať v množstvách špecifikovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb objednávateľa.
6. Predmetom prvej čiastkovej objednávky bude zabezpečenie dodávky 10 ks modulárnych monitorov vitálnych funkcií pre urgentné zabezpečenie oddelení s pacientmi s diagnózou COVID-19, lehota dodania tovaru na základe prvej čiastkovej objednávky je 15 dní.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že :
- predmet dohody dodá na dohodnuté miesto plnenia zodpovednej osobe objednávateľa,
- cenu za predmet zákazky objednávateľ uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu dohody do trvalej prevádzky, na základe faktúry spolu s dodacím listom a inštalačným protokolom,
- faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, jednotkovú cenu v EUR bez DPH, jednotkovú cenu v EUR s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
9. Kúpna cena za jednotlivé čiastkové objednávky bude uhradená po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu čiastkovej objednávky do trvalej prevádzky so splatnosťou 60 dní
10.1. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
10.2. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
11. V zmysle bodu 6.1.8 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska je dodávateľ povinný písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia.
12. V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, inštalačný protokol, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
13. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY
Dodávateľ bez vyzvania predloží objednávateľovi najneskôr do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody:
1. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia zariadení, predpokladaného množstva na 12 mesiacov, jednotkovej ceny v EUR bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v EUR s DPH, celkovej ceny v EUR bez DPH a celkovej ceny v EUR s DPH za predpokladané množstvo predmetu zákazky.
Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb.
Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej dohody.
2. Podrobný technický opis ponúkaných zariadení vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia, výrobcu a údajov deklarujúcich technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaných zariadení vrátane prospektového materiálu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu zákazky uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu.
3. Údaje o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) zodpovednej za plnenie zmluvy.
4. V prípade, že časť plnenia podľa rámcovej dohody bude pre dodávateľa realizovať subdodávateľ, dodávateľ predloží objednávateľovi údaje o všetkých známych subdodávateľoch (v rozsahu min. obchodné meno alebo názov, sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt subdodávateľa, IČO), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, predmet subdodávky a podiel plnenia rámcovej dohody zabezpečovaný subdodávateľom.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Objednávateľ dodávateľom predložené doklady skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok,
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Názov Upresnenie
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a v Osobitných požiadavkách na plnenie v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od rámcovej dohody a udelenie negatívnej referencie.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota možnosť budúceho rozšírenia o meranie vdychovaného a vydychovaného CO2 so zobrazením Fi a EtCO2, počtu výdychov a kapnografickej krivky na obrazovke monitora
Navrhnutá hodnota možnosť budúceho rozšírenia o meranie vdychovaného a vydychovaného CO2, modul AG Masimo ISA Analyzer, Masimo IRMA modul, RM modul, ICG modul, LIDCO modul so zobrazením Fi a EtCO2, počtu výdychov a kapnografickej krivky na obrazovke monitora

rozšírené možnosti monitorovania

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L.Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

20,00 ks

36 335,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.10.2020 09:14

23.10.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.10.2020 19:26 - Vstupná ponuka 36 000,00 € Cena bez DPH
23.10.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 35 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS